Puppe luki Pippelisen päivän seuraavan pakinan ja ajatteli, että Pippellä fiiraa päässä, eli hihna luistaa, jakopään säädöt vaikuttaa sytytykseen ja vahingossa hoksaamiseen.
“Minä olen ylpeästi isänmaallinen suomalainen ja äänestänyt perussuomalaisia, siis ylpeästi suomalainen juntti, komeasti kalju, leijona horoskoopiltani ja löytyy myös leijona- tatuointi, jota ylpeänä kannan.”
Pippe ylpeänä suomalaisena kaikkeen suomen historiaan ja perinteisiin tarkasti valveutuneena ei opeta omille thaimaan lapsilleen edes leikillään omaa äidinkieltään, eikä kulttuuriaan.
Pippelinen on puhkunut päänahkansa punaisena tarinoita, mitä teki suomilapsiensa kanssa siitä lähtien kun syntyivät. On eurooppa alppeineen kierretty, vietetty alkeellisissa veneilyolosuhteissa tyynet ja myrskyt. On viikossa kierretty kylpylät, rannat ja lukuisat hotellit.
Mutta Pippe ei voi thaimaan lastensa kanssa viettää mitään vaatimatonta, ei matkustaa, ei viedä lapsiaan jäähdytysilmastointialueelta toisaalle.
Pippe on luonut kuvaa olevansa kaupunkilainen lahtelainen ja stadilainen, vaan totuus onkin tarua ihmeellisempää Pippelisen ollen synnynnäinen, kuten itsekin kirjoittaa, juntti.
Pippelinen on myös itse osoittanut sanankäytöllään ja käytöksellään olevansa todellinen juntti, ihmisenä erittäin epämiellyttävä olemukseltaan, sekä niin vahvasti itseään täynnä oleva, että on täysin ymmärrettävää hänellä olevan tarve saada huomiota ja hyväksyntää osakseen internetissä, koska sitä hän ei saa reaalielämässään.
> § <
Potatoputken painelaakeri falskaa
Anonyymi-ap
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389