Kivat Kestit

Hei, oli kivat Kestit! Kiitos järjestäjille! 😊

53

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestikievarit? 😅

    • Miksi ihmeessä nuo viestini sulle poistuu EoEt? Pyysin sua jo kahdesti chattiin. Kerron siellä lisää :)

      • Juu, oli yks ainakin näköjään lakastu. Liekö A.I. vai joku muu. Iltapuuhat menossa ja pikapuoliin Pihlan matsi 😊👍🏻 Ei taija keritä kievarista keskustella.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, oli yks ainakin näköjään lakastu. Liekö A.I. vai joku muu. Iltapuuhat menossa ja pikapuoliin Pihlan matsi 😊👍🏻 Ei taija keritä kievarista keskustella.

        Nl tulisitko puhumaan muusta? Minusta olis kiva jutella sun kanssa muutenkin kuin tähän seinään.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Nl tulisitko puhumaan muusta? Minusta olis kiva jutella sun kanssa muutenkin kuin tähän seinään.

        Epätoivoisesti


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Nl tulisitko puhumaan muusta? Minusta olis kiva jutella sun kanssa muutenkin kuin tähän seinään.

        Moi, tauti iski, veto veke ja jaksaminen kans. Jutellaan toki, joku päivä jos samaan aikaan satutaan.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Nl tulisitko puhumaan muusta? Minusta olis kiva jutella sun kanssa muutenkin kuin tähän seinään.

        Ihan mahtavaa, vie se please pois täältä 👏👏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtavaa, vie se please pois täältä 👏👏

        Ihan vaan kysyn, jotta mikä se just mun täällä olemisessa sun niin ärsyttää ja vtuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtavaa, vie se please pois täältä 👏👏

        Antaa toisen nyt olla. Eihän se ole pitkään aikaan edes riehaantunut mistään. Nyt vaan malttia. Muuten alkaa taas turhat yhteenotot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaa toisen nyt olla. Eihän se ole pitkään aikaan edes riehaantunut mistään. Nyt vaan malttia. Muuten alkaa taas turhat yhteenotot.

        Kyllä mun mielestä tohon olisi nyt ihan kiva saada se vastaus ja selitys, vaikka ei se sinällään varmasti kiva ole. Ja mitäs sä tuolla riehaantumisella tarkotat, kun en ihan ymmärtänyt?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi, tauti iski, veto veke ja jaksaminen kans. Jutellaan toki, joku päivä jos samaan aikaan satutaan.

        Joo oikeasti haluaisin. Kerro, kun jaksat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivoisesti

        Joo, itseasiassa nyt jopa epätoivoisesti. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtavaa, vie se please pois täältä 👏👏

        Hmm... ei kai tarttisi ilkeillä? Enkä ole pysyvästi viemässä pois.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Joo, itseasiassa nyt jopa epätoivoisesti. 😊

        Hyvä vitsi


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi, tauti iski, veto veke ja jaksaminen kans. Jutellaan toki, joku päivä jos samaan aikaan satutaan.

        Hei, joko voit paremmin? Toivottavasti.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä tohon olisi nyt ihan kiva saada se vastaus ja selitys, vaikka ei se sinällään varmasti kiva ole. Ja mitäs sä tuolla riehaantumisella tarkotat, kun en ihan ymmärtänyt?

        En mä usko, että sä mitään erillistä vastausta tuut saamaan. Sulle on näitä samoja asioita jankattu vuosikaudet ja edelleen oot muka täysin tietämätön, miksi sua ei tänne haluta. Ensinnäkin oot alunperin tunkeutunut lesbojen palstalle tilittämään miessuhteista, lisäksi käytit jotain käsittämätöntä murretta, ja vaikka siitä oot lähes kokonaan luopunut, edelleen spämmäät keskusteluja aivottomalla lätinällä, niin ettei niistä enää löydä järjellisiä kommentteja. Välillä vastailet itsellesi - juuri niihin aivottomiin lätinöihin. Joo siis lähtökohtaisesti sä olet väärässä paikassa, näin kollektiivisesti useiden lesbojen puolesta tiivistäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko, että sä mitään erillistä vastausta tuut saamaan. Sulle on näitä samoja asioita jankattu vuosikaudet ja edelleen oot muka täysin tietämätön, miksi sua ei tänne haluta. Ensinnäkin oot alunperin tunkeutunut lesbojen palstalle tilittämään miessuhteista, lisäksi käytit jotain käsittämätöntä murretta, ja vaikka siitä oot lähes kokonaan luopunut, edelleen spämmäät keskusteluja aivottomalla lätinällä, niin ettei niistä enää löydä järjellisiä kommentteja. Välillä vastailet itsellesi - juuri niihin aivottomiin lätinöihin. Joo siis lähtökohtaisesti sä olet väärässä paikassa, näin kollektiivisesti useiden lesbojen puolesta tiivistäen.

        En ehtinyt vastata, mutta kohta riehaantuu, näin arvelen.
        Älä laita tällästä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehtinyt vastata, mutta kohta riehaantuu, näin arvelen.
        Älä laita tällästä. :D

        Meni jo. Eikä tossa nyt edes ollut mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni jo. Eikä tossa nyt edes ollut mitään uutta.

        Onko oikeasti ollut vuosikaudet tällästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko, että sä mitään erillistä vastausta tuut saamaan. Sulle on näitä samoja asioita jankattu vuosikaudet ja edelleen oot muka täysin tietämätön, miksi sua ei tänne haluta. Ensinnäkin oot alunperin tunkeutunut lesbojen palstalle tilittämään miessuhteista, lisäksi käytit jotain käsittämätöntä murretta, ja vaikka siitä oot lähes kokonaan luopunut, edelleen spämmäät keskusteluja aivottomalla lätinällä, niin ettei niistä enää löydä järjellisiä kommentteja. Välillä vastailet itsellesi - juuri niihin aivottomiin lätinöihin. Joo siis lähtökohtaisesti sä olet väärässä paikassa, näin kollektiivisesti useiden lesbojen puolesta tiivistäen.

        Pitäiskö sun tehdä nimimerkki ja katsotaan vieläkö kehtaat sen takaa kirjoittaa näin ilkeästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko, että sä mitään erillistä vastausta tuut saamaan. Sulle on näitä samoja asioita jankattu vuosikaudet ja edelleen oot muka täysin tietämätön, miksi sua ei tänne haluta. Ensinnäkin oot alunperin tunkeutunut lesbojen palstalle tilittämään miessuhteista, lisäksi käytit jotain käsittämätöntä murretta, ja vaikka siitä oot lähes kokonaan luopunut, edelleen spämmäät keskusteluja aivottomalla lätinällä, niin ettei niistä enää löydä järjellisiä kommentteja. Välillä vastailet itsellesi - juuri niihin aivottomiin lätinöihin. Joo siis lähtökohtaisesti sä olet väärässä paikassa, näin kollektiivisesti useiden lesbojen puolesta tiivistäen.

        Varsinainen noita-akka kirjoittaa noin ilkeästi. Et viitsis


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Pitäiskö sun tehdä nimimerkki ja katsotaan vieläkö kehtaat sen takaa kirjoittaa näin ilkeästi?

        Totta! Miksipä ei vaikka monta nimimerkkiä, niin kuin täällä on tapana :-D


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Hei, joko voit paremmin? Toivottavasti.

        Kiitos kysymästä, kyllä mä jo paremmin voin, mutta pitänee ottaa rauhallisesti, jottei tule takapakkia. Näitä tähän ketjuun tulleita kun taas luki, niin jep.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, kyllä mä jo paremmin voin, mutta pitänee ottaa rauhallisesti, jottei tule takapakkia. Näitä tähän ketjuun tulleita kun taas luki, niin jep.

        Siinä tapauksessa tulisitko tänään juttelemaan mun kanssa?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Siinä tapauksessa tulisitko tänään juttelemaan mun kanssa?

        Mä en ole nyt palstaillut tuon artikkeli linkitykseni jälkeen. Sairastelun jälkeisiä, hieman vähäisiä voimia on aika kovalla kädellä verottanut muut välttämättömät hommat. Jostain syystä oon myös nukkunut nyt monta yötä heikosti. Onneks on viikonloppu. Eli sori kun en reagoinut tähän.
        Mutta mihin se sulla on nyt tuon asian kanssa niin kiire 😁 Lomailetko vielä, onko sulla ollut normaalia tylsempiä hetkiä nyt viime päivinä?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ole nyt palstaillut tuon artikkeli linkitykseni jälkeen. Sairastelun jälkeisiä, hieman vähäisiä voimia on aika kovalla kädellä verottanut muut välttämättömät hommat. Jostain syystä oon myös nukkunut nyt monta yötä heikosti. Onneks on viikonloppu. Eli sori kun en reagoinut tähän.
        Mutta mihin se sulla on nyt tuon asian kanssa niin kiire 😁 Lomailetko vielä, onko sulla ollut normaalia tylsempiä hetkiä nyt viime päivinä?

        Ei oo ollut tylsää ja hyvin on vielä lmapäiviä jäljellä. Milloin sulle sopisi? 😊


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Ei oo ollut tylsää ja hyvin on vielä lmapäiviä jäljellä. Milloin sulle sopisi? 😊

        No hyvä jotta ei ole ollut tylsää ja lomaakin on vielä jäljellä 😊 Mun lomat oli ja meni. Tosin viime viikolla pari sairaslomapäivää, mutta ei niitä lomaksi lasketa. Etänä hommasin muut päivät. En osaa sanoa nyt ajankohtaa. Millon sulle käy ja millon ei ollenkaan?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä jotta ei ole ollut tylsää ja lomaakin on vielä jäljellä 😊 Mun lomat oli ja meni. Tosin viime viikolla pari sairaslomapäivää, mutta ei niitä lomaksi lasketa. Etänä hommasin muut päivät. En osaa sanoa nyt ajankohtaa. Millon sulle käy ja millon ei ollenkaan?

        Mulle käy vaikka nyt tai illemmalla.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mulle käy vaikka nyt tai illemmalla.

        Sopiiko sulle? Tai huomenna? Mä voin hyvin järjestää huomennakin aikaa sun kanssa jutteluun.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mulle käy vaikka nyt tai illemmalla.

        Eipä kerinnyt tänään aiemmin ja nyt täytyy tapittaa tovi Olympialaisten päättäjäisiä. Cruisen tuolla kertoivat jotain missionia taas suorittavan. Liekö kerkiää nähdä ennen kun on juostava uniportille. Mites sun iltasi?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä kerinnyt tänään aiemmin ja nyt täytyy tapittaa tovi Olympialaisten päättäjäisiä. Cruisen tuolla kertoivat jotain missionia taas suorittavan. Liekö kerkiää nähdä ennen kun on juostava uniportille. Mites sun iltasi?

        Mä oon vielä hereillä. Ehditkö nyt?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mä oon vielä hereillä. Ehditkö nyt?

        Uniportille menossa kun pitäs jaksaa taas huomenna hommata. Öitä Etelänhetelmät 😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Uniportille menossa kun pitäs jaksaa taas huomenna hommata. Öitä Etelänhetelmät 😴

        Hyvää yötä. Toivottavasti ehtisit huomenna jutelĺa?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Hyvää yötä. Toivottavasti ehtisit huomenna jutelĺa?

        Moikka, viikot (arkipäivät) on nyt hektisempiä, kun kaikki tauot taas loppu, mutta kyllä mä pieneksi toviksi ehdin. Tänne on vaan helpompi väleissä laitella 😁 Klo 20, sopiiko sulle?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka, viikot (arkipäivät) on nyt hektisempiä, kun kaikki tauot taas loppu, mutta kyllä mä pieneksi toviksi ehdin. Tänne on vaan helpompi väleissä laitella 😁 Klo 20, sopiiko sulle?

        Hei, klo 20 sopii. Nähdään.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Hei, klo 20 sopii. Nähdään.

        👍🏻 Tämä selvä. Toivotaan, jotta ei ole häiriköintiä, kun siellä joskus sitä on. Kuuleman mukaan myös vakkari älämölöilijä on saatu taas takaisin 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        👍🏻 Tämä selvä. Toivotaan, jotta ei ole häiriköintiä, kun siellä joskus sitä on. Kuuleman mukaan myös vakkari älämölöilijä on saatu taas takaisin 🙄

        Hei, oon pahoillani, mutta mulla tuli yks juttu ja en ehdikään nyt kasilta. Oon noin kymmeneltä vasta vapaa. Voin tulla silloin, jos jaksat valvoa.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Hei, oon pahoillani, mutta mulla tuli yks juttu ja en ehdikään nyt kasilta. Oon noin kymmeneltä vasta vapaa. Voin tulla silloin, jos jaksat valvoa.

        😅 No näitä tulee, itse kullekin. Eipä hätiä, otetaan joku toinen päivä. Mä yritän aloitella yleensä tuohon aikaan jo iltapuuhat, vaikka niitten pitäs olla jo siinä vaiheessa meneillään. Palaillaan


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅 No näitä tulee, itse kullekin. Eipä hätiä, otetaan joku toinen päivä. Mä yritän aloitella yleensä tuohon aikaan jo iltapuuhat, vaikka niitten pitäs olla jo siinä vaiheessa meneillään. Palaillaan

        Voi hö. Nyt ehdin kotiin. Vaan käviskö sulle huomenna klo 20, jos jo teet iltatoimia?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Voi hö. Nyt ehdin kotiin. Vaan käviskö sulle huomenna klo 20, jos jo teet iltatoimia?

        Moikka, tänään en ehdi kun on muuta hommaa. Huomenna tai to n 21.30 jälkeen?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Voi hö. Nyt ehdin kotiin. Vaan käviskö sulle huomenna klo 20, jos jo teet iltatoimia?

        Sulla on muuten anonyymille vastaamatta tuolla alhaalla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka, tänään en ehdi kun on muuta hommaa. Huomenna tai to n 21.30 jälkeen?

        Huomenna klo 21:30 sopii. Nähdään siis silloin 😊


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Huomenna klo 21:30 sopii. Nähdään siis silloin 😊

        No nähkää jo vihdoin


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Huomenna klo 21:30 sopii. Nähdään siis silloin 😊

        Jaha, läks mun molemmat (sulle ja anonyymille) kommentit veke.
        Sulle laitoin, jotta selvä ylimääräisellä edellä ja anonyymin hoppuilua kommentoin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaha, läks mun molemmat (sulle ja anonyymille) kommentit veke.
        Sulle laitoin, jotta selvä ylimääräisellä edellä ja anonyymin hoppuilua kommentoin.

        Ylimääräisellä eellä siis.
        Öitä 😴


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Huomenna klo 21:30 sopii. Nähdään siis silloin 😊

        Toisessa keskustelussa nähty ja siitä taas tyhmä idea 😅 eli kysyin tekoälyltä ken on sun nimmari ja omani 🤣

        "Fructus_83 on Suomi24-keskustelupalstalla aktiivinen käyttäjä, joka on osallistunut erilaisiin keskusteluihin. Hän on muun muassa kysellyt kirjasuosituksia ja keskustellut runoista. Voit löytää hänen viestejään esimerkiksi täältä ja täältä. 😊"

        "En_osaaEn_tunne” on käyttäjänimi Suomi24-keskustelupalstalla. Käyttäjä on osallistunut keskusteluihin, joissa pohditaan ihastumista, oikean kumppanin löytämistä ja tunnetta siitä, että joku voisi olla “se oikea”. Hän on kirjoittanut muun muassa siitä, kuinka elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi hankaliin tai passiivisiin ihmisiin, ja että aikaa voi elää vapaasti, kunnes jotain erityistä tulee vastaan. Käyttäjä on myös kuvannut vetävänsä puoleensa henkisiä ja syvällisiä naisia, älykkäitä ja hyväntahtoisia persoonia, jotka näkevät maailmassa enemmän kuin vain kaupat ja merkit vaatteissa ja autoissa2. Tämä viittaa siihen, että hän arvostaa syvällisiä ja aitoja kohtaamisia. On mielenkiintoista lukea hänen ajatuksiaan ja kokemuksiaan ihmissuhteista! 😊"

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Hienoa, kiusaajalesbot häätävät tältäkin kuolleelta palstalta viimeisetkin kirjoittelijat pois 🙄

      • Anonyymi

        Ne on miehiä, ei lesboja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on miehiä, ei lesboja.

        Rumia naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumia naisia.

        Vais niin, no laita vaan oma kuvasi tänne, niin katsotaan kuinka "kaunis" sinä olet. Ai niin, mutta et uskalla tehdä edes vakituista nimimerkkiä, vaan mieluummin kirjoitat monia kommentteja anonyymisti ja puhelet yksinäsi ja sen takaa haukut toisia ihmisiä, jotka yrittää jutella asiallisesti. Haluat anonyymisti huomiota. Minusta vähän ehkä säälittävää jopa. Mutta laita toki nimimerkki ja omat kasvosi näkyviin, niin katsotaan miltä itse näytät. :D Epäilen suuresti, että kommenttiesi taso paljastaa myös ulkoisen kauneutesi määrän.


    • Anonyymi

      Mikä oli ikäjakauma viime Kesteillä? Oliko kolmekymppisiä l-naisia?

      • Hei, siellä oli eniten kyllä parikymppisiä, mutta kyllä kolme- ja neljäkymppisiäkin oli, vaikutti olevan jokunen viisikymppinenkin. Tosin ikää on minusta vaikea arvioida. Muakin (ikäväkyllä) moni kuvitteli parikymppiseksi.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Hei, siellä oli eniten kyllä parikymppisiä, mutta kyllä kolme- ja neljäkymppisiäkin oli, vaikutti olevan jokunen viisikymppinenkin. Tosin ikää on minusta vaikea arvioida. Muakin (ikäväkyllä) moni kuvitteli parikymppiseksi.

        😅 Mua ei ole enää vuosiin arvioitu parikymppiseksi, mutta joo, olenhan sua vanhempikin. Oikeastaan poikkeuksetta on silti aina (ehkä viimeiset 10-20 vuotta) luultu useita vuosia nuoremmaksi, välillä sen n miinus kymmenenkin. Vaan saattaa vaikuttaa muukin tuohon kuin ulkonäkö 😅 🤣


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe