Piereminen on taitolaji ja tässä esittelen eri pierujuttuja

Anonyymi-ap

Semmonen pieru kuin tuhnupieru ja haju on paha

semmosta ukko noaan melodiata kulkevaa piereskelyä

ukkosen jumalan pieru eli kun ukkosmyrsky iskee niin ukkosen jumala päästää valtaisan räjähtävän pierun

raemainen pieru eli tunne että paskaa tulee housuun ja sellaista raemaista ja pieru on sellainen , ei mikään tuhnu eikä mikään terävä

terävä pieru, kuiva sellainen, joka sattuu peräaukkoon

voimakas pieru jolla naapurien päät saa kääntymään

ilmava pieru eli peräaukosta tulee ilmaa samalla + voimakas pieru

paskomishetkellä on myös eri paskalaatuja

kova paska joka ei haise paitsi ellei se paska ole ummetuksen kautta tullutta monta päivää vatsaontelossa ollutta paskaa

liejumainen, iljettävän koostumuksen omaava paska, joka on merkki terveestä paskasta koska on tullut syötyä paljon hiilareita, kuten esim leipää &kuituja

raemainen paska jonka koostumus on kamala

paskan kokoon vaikuttaa ehkä myös se, että mitä isompi ukko tai nainen , niin sitä isompi paskakääkylä

5

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mukavimmat miehet ja naiset pieree! Minä äsken vittuilin isälleni kun isäni alkoi valittaa minulle pikkuasiasta niin minä vittuilin siten että pieraisin sen lähellä oikein pahanhajuisen kananmunatuhnupierun. Mulla on tapana ilmaista noin.

• Anonyymi

Isäni nillittäminen &valitus myös saattaa vatsani sekaisin kun on totta että jos stressaantuu toisesta kun esim isäni usein valittaa niin vatsa voi mennä sekaisin siitä kun iskee stressivatsa mikä voi ilmetä pieruna, että alkaa pierettää paljon tai vatsa menee kovalle. En nyt tiedä oliko se ihan vittuilupieru vastaukseksi isän ärjymiselle, kun se pieru saattoi tulla vain kun heti stressivatsa iski mut mie en ujostele päästellä pieruja. Toki en ihan ihmisten ilmoilla piere, mut täällä kotona pieren ihan vappaasti kun tää on kuitenki oma kotini. Ruokapöydässä ei kovin fiksua piereä mut on joskus käynyt niinkin että ruokapöydässä tulee pieru.

• Anonyymi

Eilen saadessani ejakulaation, pääsi pieru ja kakkaakin hiukan lirahti lakanalle. Onko tämä epänormaalia?

• Anonyymi

Ei se kyllä ole täysin epänormaalia. Mutta todennäköisesti normaalia, jos paska on luistanut!

• Anonyymi

Olen käyttänyt lakanaa paskapaperina vuodesta 2019.
        Hyvin on luistanut paska.
        Tosin lakana on jo kankeahko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7793
    2. 113
      6064
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5197
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4556
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3230
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      62
      3024
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2948
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2454
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2066
    Aihe