Semmonen pieru kuin tuhnupieru ja haju on paha
semmosta ukko noaan melodiata kulkevaa piereskelyä
ukkosen jumalan pieru eli kun ukkosmyrsky iskee niin ukkosen jumala päästää valtaisan räjähtävän pierun
raemainen pieru eli tunne että paskaa tulee housuun ja sellaista raemaista ja pieru on sellainen , ei mikään tuhnu eikä mikään terävä
terävä pieru, kuiva sellainen, joka sattuu peräaukkoon
voimakas pieru jolla naapurien päät saa kääntymään
ilmava pieru eli peräaukosta tulee ilmaa samalla + voimakas pieru
paskomishetkellä on myös eri paskalaatuja
kova paska joka ei haise paitsi ellei se paska ole ummetuksen kautta tullutta monta päivää vatsaontelossa ollutta paskaa
liejumainen, iljettävän koostumuksen omaava paska, joka on merkki terveestä paskasta koska on tullut syötyä paljon hiilareita, kuten esim leipää &kuituja
raemainen paska jonka koostumus on kamala
paskan kokoon vaikuttaa ehkä myös se, että mitä isompi ukko tai nainen , niin sitä isompi paskakääkylä
Piereminen on taitolaji ja tässä esittelen eri pierujuttuja
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
mukavimmat miehet ja naiset pieree! Minä äsken vittuilin isälleni kun isäni alkoi valittaa minulle pikkuasiasta niin minä vittuilin siten että pieraisin sen lähellä oikein pahanhajuisen kananmunatuhnupierun. Mulla on tapana ilmaista noin.
- Anonyymi
Isäni nillittäminen &valitus myös saattaa vatsani sekaisin kun on totta että jos stressaantuu toisesta kun esim isäni usein valittaa niin vatsa voi mennä sekaisin siitä kun iskee stressivatsa mikä voi ilmetä pieruna, että alkaa pierettää paljon tai vatsa menee kovalle. En nyt tiedä oliko se ihan vittuilupieru vastaukseksi isän ärjymiselle, kun se pieru saattoi tulla vain kun heti stressivatsa iski mut mie en ujostele päästellä pieruja. Toki en ihan ihmisten ilmoilla piere, mut täällä kotona pieren ihan vappaasti kun tää on kuitenki oma kotini. Ruokapöydässä ei kovin fiksua piereä mut on joskus käynyt niinkin että ruokapöydässä tulee pieru.
- Anonyymi
Eilen saadessani ejakulaation, pääsi pieru ja kakkaakin hiukan lirahti lakanalle. Onko tämä epänormaalia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223820Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22880Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35666
- 104627
- 134625