Piereminen on taitolaji ja tässä esittelen eri pierujuttuja

Anonyymi-ap

Semmonen pieru kuin tuhnupieru ja haju on paha

semmosta ukko noaan melodiata kulkevaa piereskelyä

ukkosen jumalan pieru eli kun ukkosmyrsky iskee niin ukkosen jumala päästää valtaisan räjähtävän pierun

raemainen pieru eli tunne että paskaa tulee housuun ja sellaista raemaista ja pieru on sellainen , ei mikään tuhnu eikä mikään terävä

terävä pieru, kuiva sellainen, joka sattuu peräaukkoon

voimakas pieru jolla naapurien päät saa kääntymään

ilmava pieru eli peräaukosta tulee ilmaa samalla + voimakas pieru

paskomishetkellä on myös eri paskalaatuja

kova paska joka ei haise paitsi ellei se paska ole ummetuksen kautta tullutta monta päivää vatsaontelossa ollutta paskaa

liejumainen, iljettävän koostumuksen omaava paska, joka on merkki terveestä paskasta koska on tullut syötyä paljon hiilareita, kuten esim leipää &kuituja

raemainen paska jonka koostumus on kamala

paskan kokoon vaikuttaa ehkä myös se, että mitä isompi ukko tai nainen , niin sitä isompi paskakääkylä

4

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mukavimmat miehet ja naiset pieree! Minä äsken vittuilin isälleni kun isäni alkoi valittaa minulle pikkuasiasta niin minä vittuilin siten että pieraisin sen lähellä oikein pahanhajuisen kananmunatuhnupierun. Mulla on tapana ilmaista noin.

• Anonyymi

Isäni nillittäminen &valitus myös saattaa vatsani sekaisin kun on totta että jos stressaantuu toisesta kun esim isäni usein valittaa niin vatsa voi mennä sekaisin siitä kun iskee stressivatsa mikä voi ilmetä pieruna, että alkaa pierettää paljon tai vatsa menee kovalle. En nyt tiedä oliko se ihan vittuilupieru vastaukseksi isän ärjymiselle, kun se pieru saattoi tulla vain kun heti stressivatsa iski mut mie en ujostele päästellä pieruja. Toki en ihan ihmisten ilmoilla piere, mut täällä kotona pieren ihan vappaasti kun tää on kuitenki oma kotini. Ruokapöydässä ei kovin fiksua piereä mut on joskus käynyt niinkin että ruokapöydässä tulee pieru.

• Anonyymi

Eilen saadessani ejakulaation, pääsi pieru ja kakkaakin hiukan lirahti lakanalle. Onko tämä epänormaalia?

• Anonyymi
        UUSI

Ei se kyllä ole täysin epänormaalia. Mutta todennäköisesti normaalia, jos paska on luistanut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1470
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1444
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1137
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1124
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe