ostin tällaisen tyynyn ja sanon että kylläpäs helpotti selkäkipu jo viikon käyttämisen jälkeen. Suosittelen on rahansa arvoinen
tässä ostolinkki halukkaille
https://is.gd/hPxpPq
ps linkki näyttää hämärältä mutta voin luvata että ei ole mikää scämmi
Selkäkipuun hyvä ostos
10
180
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä on sama kyllä muuten toimi
- Anonyymi
Onko tuo linkki jokinlainen huijaus??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo linkki jokinlainen huijaus??
odota voin tarkistaa sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odota voin tarkistaa sen
ei ole
linkki on ihan todellinen
- Anonyymi
Minäkin ostin sen mutta se helpotti minua eniten nukkumiseen kun vissii veri kulkee paremmin ku nukkuu tolla
- Anonyymi
aloin itse epäilemään tätä että onko jonkin sortin huijaus niin tutkimuksen jälkeen vaikutti siltä että totta koko juttu. + löysin tälläisen kommentin "Hyvästi stressi ja ahdistus!"
"Olin kamppaillut työperäisten ongelmien kanssa ja minulla oli vaikeuksia nukkua öisin vilkkaiden ajatusteni vuoksi. Tutkin asiaa ja sain selville akupainantamattojen ja tyynyjen hyödyistä stressin lievittämisessä.
Ostin setin verkosta ja odotin innolla sen saapumista. Vain viikon jälkeen huomasin merkittävän parannuksen stressitasossani. Pystyin nukkumaan paremmin öisin, ja päivisin tunsin oloni rennommaksi ja keskittyneemmäksi. Tämä akupainantamatto- ja tyynysetti tuli oleelliseksi osaksi päivittäistä rutiiniani.
Suosittelen sitä kaikille ystävilleni, jotka kamppailevat stressin ja ahdistuksen kanssa. Ja ne, jotka kokeilivat sitä, pystyivät saamaan elämänsä hallintaan ja tunsivat olonsa myös tasapainoisemmaksi ja keskitetymmäksi!" - Anonyymi
Tuotearvostelu: Pain Relief - Akupainantamatto ja -tyynysetti
Arvosana: ⭐⭐⭐⭐⭐
Kivunlievitys
Tämä setti auttaa kivunlievityksessä stimuloimalla kehon akupisteitä. Matto ja tyyny on päällystetty sadoilla pienillä, myrkyttömillä muovipiikeillä, jotka simuloivat akupisteitä. Kun näihin pisteisiin kohdistuu painetta, se vapauttaa jännitystä ja edistää energian virtausta kehossa. Tämä auttaa vähentämään kipua ja jännitystä lihaksissa ja nivelissä.
Rentoutuminen
Kehon akupisteiden stimulointi lisää endorfiinien tuotantoa, jotka ovat luonnollisia mielialan kohottajia. Tämä edistää rentoutumista ja vähentää stressiä. Akupainantamaton ja -tyynysetin säännöllinen käyttö voi auttaa parantamaan yleistä hyvinvointia ja hallitsemaan stressitasoja.
Yhteenveto
Olin kamppaillut työperäisten ongelmien kanssa ja minulla oli vaikeuksia nukkua öisin vilkkaiden ajatusteni vuoksi. Tutkin asiaa ja sain selville akupainantamattojen ja tyynyjen hyödyistä stressin lievittämisessä. Ostin setin verkosta ja odotin innolla sen saapumista. Vain viikon jälkeen huomasin merkittävän parannuksen stressitasossani. Pystyin nukkumaan paremmin öisin, ja päivisin tunsin oloni rennommaksi ja keskittyneemmäksi. Tämä akupainantamatto- ja tyynysetti tuli oleelliseksi osaksi päivittäistä rutiiniani.
Suosittelen sitä kaikille ystävilleni, jotka kamppailevat stressin ja ahdistuksen kanssa. Ja ne, jotka kokeilivat sitä, pystyivät saamaan elämänsä hallintaan ja tunsivat olonsa myös tasapainoisemmaksi ja keskitetymmäksi! - Anonyymi
Suosittelen
- Anonyymi
En ostanut itse selkäkipuun mutta on todella hyvä meditoida tyynyn päällä
suosittelen - Anonyymi
Mulla ei sinänsä ole ihmetyynyä. Mut yks vanaha pappa opetti mulle jo 1960-luvulla miten saat selkääsi kipujenlievitystä ilmaseks kotonasi.
Menet lämpimälle alustalle latillesi.
- 1. Vedä olkapäitäsi leukaasi päin. Näin tunnet missä kohtaa tunnet kipua. Laseta kehoais venyttämällä jalkojasi kantapäiden suuntaan.
- Toista näitä yksinkertaisia liikkeitä niin kauan kuin kuin kipu tuntuu.
Tämä fysikaalinen hoito on lähelläsi vuoden tai kellonajoista riippumati.
Minun lannerangassaan on nähtävissä rtg- kuvassa selvä kulumavika. Se uusii aina lähes joka viikko.
. Ja lopeta se tramppaamises fysiologien vastaanotoilla.
*ikäkamu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138