ku mul on peli netistä ladattu nii siin on joku 10000 tiedostoo nii pitääkö ne kaikki lataa kakeen
peli netistä
4
629
Vastaukset
- Jabra
Laita vain se System-kansio...
- pejko-
pistin ne kaikki sinne system kansioon ja sit laitoin sen kortin takas kaakeliin nii siel ei ollu sitä pelii eli siis mikä neuvoksi
- Jabra
pejko- kirjoitti:
pistin ne kaikki sinne system kansioon ja sit laitoin sen kortin takas kaakeliin nii siel ei ollu sitä pelii eli siis mikä neuvoksi
Eisinne System kansioon sa laittaa mitään, siä on valmiiks kaikki tarvittava...!!!
- Kaakelikaks
Jos kyseessä on Jar tai Jad- tiedosto. Laitat sen ihan normaalisti muistikortille. Sitten avaat kaakelilla tiedoston, kysytään haluatko asentaa sovelluksiin. Vastaat tietysti kyllä, odotat vähän aikaa ja räps. Peli on asennettu.
Jarit yleensä tallennetaan tietokoneeseen samalla lailla kun purkaisit Winrarilla tai zipillä. Muista aina tallentaa .jad tiedostot sellaisenaan, muuten se ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013