Onko vielä ihmisiä, jotka katselivat kisoja?Olen jättänyt monen ukon,kun viikko tolkulla joku urheilu on elämän tärkein asia.Eiköhän noita kisoja ole kyllästymiseen saakka tullut?Toinen inhokki on miehet,jotka käyvät marjassa,sienessä,kalassa.Ukko ei taitaisi huomata,vaikka lähtisin viikoksi ulkomaille.
Olympialaiset ja urheillu
26
519
Vastaukset
- Anonyymi
En katsele,typerää touhua,teen mielummin puutarha töitä.
- Anonyymi
Me varmaan kaikki ihmettelemme täällä miksi edes olet sen miehen kanssa :/
- Anonyymi
Marjassa olen. Hän on hieno nainen.
- Anonyymi
Olen myös joutunut näyttämään monelle akalle ovea kun ovat alkaneet nalkuttamaan penkkiurheilustani ja oluen nauttimisesta, eivät ole pysyneet omalla reviirillään keittiö tai makuuhuone.
- Anonyymi
Meillä katsotaan yhdessä urheilua, häärätään keittiössä ja nautitaan makuuhuoneessa.
- Anonyymi
Kyllä naisten paikka on keittiössä. Siellä ne voi hääräillä miehille naposteltavaa ja tuoda samalla virvokkeita miehilleen telkkarin ääreen.
T: Keijo - Anonyymi
Ehkä kukaan ei jaksa sinua katsella ja keksii parempaa tekemistä?
- Anonyymi
Tämä. Naulan kantaan.
T: Kimmo
- Anonyymi
Meillä on vaimon kanssa aina omat olympilaiset kotona. Kisaillaan monessa eri asennossa ja juodaan voittomaljat. Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Pomppikoot ja hyppikööt lorohousut, miten haluuvatten. Ei kiinosta ei pätkän vertaa.
- Anonyymi
Mie tykkään urheilusta. Hieno nähdä hyväkuntoisia ja vartaloltaan kauniita ihmisiä. Sellaisia ei usein näe Orimattilassa.
- Anonyymi
Katsoppas naisten moukari tai kuula, onko vartalot kohillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas naisten moukari tai kuula, onko vartalot kohillaan.
Joo, olen niitäkin katsellu. Ne kyllä näyttävät enemmän Orimattilalaisilta.
- Anonyymi
Eipä kyllä kiinnosta vaikka pidän urheilusta,mutta jos lapsen raiskaaja saa kisoissa kilpailla ja myöskin biologiset miehet hakata naisia nyrkkeilykehässä niin kiinnostus on tasan 0
- Anonyymi
Heh, heh. Olipa selitys.
- Anonyymi
Erite-Mummo taas availemassa uusia keskusteluja.
- Anonyymi
Oletkohan sitä itse?
Minuun (kirjoittaja Suomi24:ssä) nämä Erite-Mummo -jutut on aina liitetty, mutten minä ole nytkään mitään uusia ketjuja täällä availlut. Jos itse ne availit ja tämä E-M on sinun alter egosi, niin sitten.
Olen silti todellakin monesti jo pyytänyt ettet noita omia liittäisi jatkuvasti minuun (esim. juurikin vastaamalla minun viestiini). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan sitä itse?
Minuun (kirjoittaja Suomi24:ssä) nämä Erite-Mummo -jutut on aina liitetty, mutten minä ole nytkään mitään uusia ketjuja täällä availlut. Jos itse ne availit ja tämä E-M on sinun alter egosi, niin sitten.
Olen silti todellakin monesti jo pyytänyt ettet noita omia liittäisi jatkuvasti minuun (esim. juurikin vastaamalla minun viestiini).Erite-Mummo taas kerran vauhdissa.
"En tiedä mitä, syön vain jotain lääkkeitä"
Sairaaksi menee ihmisen mieli. - Anonyymi
"Kyä se o sellane homma, että Erite-Mummo määrää!"
sanoit toisessa ketjussa ja koska sinä ilmeisesti itse olet se, joka noi uudet ketjut on avannut, niin väität täällä määräileväsi. Ihan ei mene yksiin sen kanssa, miten asiat täällä(kin) todellisuudessa menee. Olit aika hiljainen pari päivää. Miten sä NYT tänne tulet "määräilemään". Sen emojitrolli-jutunkin jälkeen tulit vain vuoden vanhojen juttujen kanssa takaisin. Jätättääkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erite-Mummo taas kerran vauhdissa.
"En tiedä mitä, syön vain jotain lääkkeitä"
Sairaaksi menee ihmisen mieli.Ei se ymmärrä. Turhaa kitiset
- Anonyymi
Niin onhan se säälittävää jos on elämässä jotain intohimoa. Ilmeisesti suhteenne ei kovin kummoinen ole kun sienestys ja marjastus ja kisat voittaa sinut. Oikean naisen kohdalla mies kyllä laittaisi telkkarin kiinni ja polttaisi marja saappaansa. Olisi muuten mukava kuulla mitä sinä haluat tehdä. Aikuisten ihmisten ei kuulu jatkuvasti olla ripustautuneita toisiinsa. Itse en inhoa mitään niin paljon kuin sitä että nainen ei muka osaa mitään ja miehen täytyy ratkaista ja tehdä kaikki hänen asiansa ja sen jälkeen hän roikkuu 24/7 kaulassa vaatimassa jotain. Kasvakaa jo saatana aikuisiksi. Aikuinen ihminen osaa ITSE ratkaista omat ongelmansa ja ITSE tehdä juttunsa. Ei kai tämä saatanan elämä siihen perustu että delekoidaan kaikki hommat toisille samanlaisia vätyksiä näkee töissä tehkää itse ja ottakaa selvää perkele!
- Anonyymi
Otappa rauhallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otappa rauhallisesti.
Minä ymmärrän hänen ongelman, kun yhteiskunta juuri pakottaa päin vastoin. Vaikea varmasti olla mies (?) tällaisessa maailmassa.
- Anonyymi
Meillä vaimo katsoo olumpialaisia ja mie tiskaan.
- Anonyymi
Minun täytyy vatkata yksin munia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun täytyy vatkata yksin munia.
Kuulostat naiselta. Tässä keskusteluketjussa sukupuolensa ilmaisu voisi auttaa selventämään sanomaasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559