Olympialaiset ja urheillu

Anonyymi-ap

Onko vielä ihmisiä, jotka katselivat kisoja?Olen jättänyt monen ukon,kun viikko tolkulla joku urheilu on elämän tärkein asia.Eiköhän noita kisoja ole kyllästymiseen saakka tullut?Toinen inhokki on miehet,jotka käyvät marjassa,sienessä,kalassa.Ukko ei taitaisi huomata,vaikka lähtisin viikoksi ulkomaille.

26

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En katsele,typerää touhua,teen mielummin puutarha töitä.

    • Anonyymi

      Me varmaan kaikki ihmettelemme täällä miksi edes olet sen miehen kanssa :/

    • Anonyymi

      Marjassa olen. Hän on hieno nainen.

    • Anonyymi

      Olen myös joutunut näyttämään monelle akalle ovea kun ovat alkaneet nalkuttamaan penkkiurheilustani ja oluen nauttimisesta, eivät ole pysyneet omalla reviirillään keittiö tai makuuhuone.

      • Anonyymi

        Meillä katsotaan yhdessä urheilua, häärätään keittiössä ja nautitaan makuuhuoneessa.


    • Anonyymi

      Kyllä naisten paikka on keittiössä. Siellä ne voi hääräillä miehille naposteltavaa ja tuoda samalla virvokkeita miehilleen telkkarin ääreen.

      T: Keijo

    • Anonyymi

      Ehkä kukaan ei jaksa sinua katsella ja keksii parempaa tekemistä?

      • Anonyymi

        Tämä. Naulan kantaan.
        T: Kimmo


    • Anonyymi

      Meillä on vaimon kanssa aina omat olympilaiset kotona. Kisaillaan monessa eri asennossa ja juodaan voittomaljat. Kyllä kelpaa.

    • Anonyymi

      Pomppikoot ja hyppikööt lorohousut, miten haluuvatten. Ei kiinosta ei pätkän vertaa.

    • Anonyymi

      Mie tykkään urheilusta. Hieno nähdä hyväkuntoisia ja vartaloltaan kauniita ihmisiä. Sellaisia ei usein näe Orimattilassa.

      • Anonyymi

        Katsoppas naisten moukari tai kuula, onko vartalot kohillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas naisten moukari tai kuula, onko vartalot kohillaan.

        Joo, olen niitäkin katsellu. Ne kyllä näyttävät enemmän Orimattilalaisilta.


    • Anonyymi

      Eipä kyllä kiinnosta vaikka pidän urheilusta,mutta jos lapsen raiskaaja saa kisoissa kilpailla ja myöskin biologiset miehet hakata naisia nyrkkeilykehässä niin kiinnostus on tasan 0

      • Anonyymi

        Heh, heh. Olipa selitys.


    • Anonyymi

      Erite-Mummo taas availemassa uusia keskusteluja.

      • Anonyymi

        Oletkohan sitä itse?

        Minuun (kirjoittaja Suomi24:ssä) nämä Erite-Mummo -jutut on aina liitetty, mutten minä ole nytkään mitään uusia ketjuja täällä availlut. Jos itse ne availit ja tämä E-M on sinun alter egosi, niin sitten.

        Olen silti todellakin monesti jo pyytänyt ettet noita omia liittäisi jatkuvasti minuun (esim. juurikin vastaamalla minun viestiini).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sitä itse?

        Minuun (kirjoittaja Suomi24:ssä) nämä Erite-Mummo -jutut on aina liitetty, mutten minä ole nytkään mitään uusia ketjuja täällä availlut. Jos itse ne availit ja tämä E-M on sinun alter egosi, niin sitten.

        Olen silti todellakin monesti jo pyytänyt ettet noita omia liittäisi jatkuvasti minuun (esim. juurikin vastaamalla minun viestiini).

        Erite-Mummo taas kerran vauhdissa.

        "En tiedä mitä, syön vain jotain lääkkeitä"

        Sairaaksi menee ihmisen mieli.


      • Anonyymi

        "Kyä se o sellane homma, että Erite-Mummo määrää!"
        sanoit toisessa ketjussa ja koska sinä ilmeisesti itse olet se, joka noi uudet ketjut on avannut, niin väität täällä määräileväsi. Ihan ei mene yksiin sen kanssa, miten asiat täällä(kin) todellisuudessa menee. Olit aika hiljainen pari päivää. Miten sä NYT tänne tulet "määräilemään". Sen emojitrolli-jutunkin jälkeen tulit vain vuoden vanhojen juttujen kanssa takaisin. Jätättääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erite-Mummo taas kerran vauhdissa.

        "En tiedä mitä, syön vain jotain lääkkeitä"

        Sairaaksi menee ihmisen mieli.

        Ei se ymmärrä. Turhaa kitiset


    • Anonyymi

      Niin onhan se säälittävää jos on elämässä jotain intohimoa. Ilmeisesti suhteenne ei kovin kummoinen ole kun sienestys ja marjastus ja kisat voittaa sinut. Oikean naisen kohdalla mies kyllä laittaisi telkkarin kiinni ja polttaisi marja saappaansa. Olisi muuten mukava kuulla mitä sinä haluat tehdä. Aikuisten ihmisten ei kuulu jatkuvasti olla ripustautuneita toisiinsa. Itse en inhoa mitään niin paljon kuin sitä että nainen ei muka osaa mitään ja miehen täytyy ratkaista ja tehdä kaikki hänen asiansa ja sen jälkeen hän roikkuu 24/7 kaulassa vaatimassa jotain. Kasvakaa jo saatana aikuisiksi. Aikuinen ihminen osaa ITSE ratkaista omat ongelmansa ja ITSE tehdä juttunsa. Ei kai tämä saatanan elämä siihen perustu että delekoidaan kaikki hommat toisille samanlaisia vätyksiä näkee töissä tehkää itse ja ottakaa selvää perkele!

      • Anonyymi

        Otappa rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa rauhallisesti.

        Minä ymmärrän hänen ongelman, kun yhteiskunta juuri pakottaa päin vastoin. Vaikea varmasti olla mies (?) tällaisessa maailmassa.


    • Anonyymi

      Meillä vaimo katsoo olumpialaisia ja mie tiskaan.

      • Anonyymi

        Minun täytyy vatkata yksin munia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun täytyy vatkata yksin munia.

        Kuulostat naiselta. Tässä keskusteluketjussa sukupuolensa ilmaisu voisi auttaa selventämään sanomaasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe