Etsin uusia Facebook kavereita joiden kanssa voi soittaa messenger kautta ja joilla on Kehitysvamma kiinnostuksen kohteena.
Olen ollut 18v iästä asti kiinnostunut kehitysvammaisuus jutusta intensiivisesti.
Ja, jos toinen ihminen ei ole kiinnostunut kehitysvammaisuus jutusta silloin minä alan uhata, kun minä olen päättänyt haluan kaverin jota myös kiinnostaa oma kehitysvamma diagnoosi.
Älyllinen kehitysvamma oire on jumitus yhteen samaan asiaan.
Uusia kavereita joilla kehitysvamma Ekko
2
404
Vastaukset 2
- Anonyymi
" jos toinen ihminen ei ole kiinnostunut kehitysvammaisuus jutusta silloin minä alan uhata" <-- jos tolleen kirjoittelet, niin luuletko että ketään edes kiinnostaa olla kaveris. Sun ajatusmaailmasi tullut aika selväksi tällä palstalla
- Anonyymi
Sinä alat uhkailemaan, jos toista ei kiinnosta sama asia kuin sinua ja olet usein kirjoittanut tänne keskustelupalstalle kehitysvammaisten tappamisesta? Ei ihme, jos kukaan ei halua olla kaverisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48620- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132558Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190531- 41522