PALJON SANOJA.

Anonyymi-ap

On olemassa sanarikkaita ihmisiä, he pääsääntöisesti turvautuvat sanoihin ja kokevat että mitä enemmän sanoja he käyttävät ja omistavat, sitä sanarikkaampia he ovat.

Heillä on myös taipumus kokea olevansa toisia ihmisiä parempia kaikessa, siis aivan kaikessa, myös viisaampia, erittäin viisaita, kokeneita ja tuttava-, ystävä-, kaveri- ja sukulaispiireissään ehdotonta ydinjoukkoa, jopa arvostettuja henkilöitä.

Ominaispiirteenä näillä ihmisillä on toisten ihmisten arvostelu, kokevathan he olevansa kaikkien yläpuolella.
Kun heillä ei ole todellista tietoa, niin turvautuvat koska omaavat Savolaisen luonteen, niin kehittävät tarinoita, joihin perustuen sitten arvostelujansa ammentaa kattavasta sanavarastostaan.

Tottakai heillä on vastapainona esittää omaa hyvyyttään ja se onkin jo sitten sen tasoista tarinointia, että siinä jo noobelin kirjallisuuspalkintojen tuomaristokaartikin on aivan ällikällä lyötyjä.
Myös ennätysten kirja jää ihan kakkoseksi.

Uusin painos SELISELISELI JA PALJON SANOJA tarinoissa on saanut alkusanansa, jotka on SINÄ ENSIN JA SITTEN MINÄ.

Arvelen että jatkossa on tulossa sanatulvaa, en viitsi, en jaksa, minä en ota tilauksia vastaan, minulla on mutta sinulla ei ole, minä olen mutta sinä et ole.

7

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut siis itsestäsi, paitsi että et ole sanarikas, toistat vain itseäsi ja kopioit muita.

• Anonyymi

Ristiin naulittu armon tuoja. Siinä on tie.

• Anonyymi

Olit sitten erillisenä henkilönä olemassa tai et, niin muutama asia on täysin selvää.

Sinulla ei ole laisinkaan elämää.
        Thaimaassa olet käynyt maksimissaan kerran joskus 20 vuotta sitten. Olet täysin persauki. Sinulla ei ole enää vaimoa eikä välejä lapsiisi. Olet heikossa hapessa ja kunnossa. Olet yksinäinen. Sinulla on päihde-ja tai alkoholiongelma.
        Sinulla on psyykelääkitys käytössä.
        Olet päässyt pysyvälle eläkkeelle ja ei ole enää työkkäri hiillostamassa sinua kursseille. Sinulla ei ole mitään tekemistä karaten kanssa, lapsena olet ihaillut jotakin tunnettua nimeä ja haaveillut olevasi karateka. Koulumenestyksesi on ollut erittäin heikko, kuin myös menestys työelämässä, joka näkyy vähävaraisuutena ja pienenä eläkkeenä.
        Isoilla moottoripyörillä haluaisit ajella, vaan et ole koskaan ajellut.

Olet katkeroitunut Suomelle ja sen verottajalle sekä sosiaalitukijärjestelmälle, mielestäsi sinun kuuluisi saada enemmän tukiaisia ja kivoja lääkkeitä ilmaiseksi. Sinulla ei ole kavereita eikä ketään naista, jota voisit kiksauttaa. Olet joko metsämökin tonttu juossakin perikunnan hökkelissä taikka jossakin palvelukodissa. Pääsi on tuntemattomasta syystä toisen totaali-idiootin ahterissa, jolla myöskään ei ole elämää.

Sinun kannattaisi valita idoliksesi joku täyspäinen, eikä tuota simonkylän sepikumpulaista.

• Anonyymi

Minä olen varmuudella komeampi 👦,
        vahvempi 🏋🏋,
        nopeampi 🏃,
        varakkaampi 💰💲,
        sosiaalisempi ⚰⚰,
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
        seurallisempi 🍻,
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘
        ja
        ennen kaikkea minulla on haaveilluusioelämä 👙👠🍺💻💻💻 ja
        minäminäminääÄÄÄ olen myös internetin rohkein pelkuri olosuhteissani,
        sekä minulla on paljon enemmän kloonifaneja kuin sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit sitten erillisenä henkilönä olemassa tai et, niin muutama asia on täysin selvää.

Sinulla ei ole laisinkaan elämää.
        Thaimaassa olet käynyt maksimissaan kerran joskus 20 vuotta sitten. Olet täysin persauki. Sinulla ei ole enää vaimoa eikä välejä lapsiisi. Olet heikossa hapessa ja kunnossa. Olet yksinäinen. Sinulla on päihde-ja tai alkoholiongelma.
        Sinulla on psyykelääkitys käytössä.
        Olet päässyt pysyvälle eläkkeelle ja ei ole enää työkkäri hiillostamassa sinua kursseille. Sinulla ei ole mitään tekemistä karaten kanssa, lapsena olet ihaillut jotakin tunnettua nimeä ja haaveillut olevasi karateka. Koulumenestyksesi on ollut erittäin heikko, kuin myös menestys työelämässä, joka näkyy vähävaraisuutena ja pienenä eläkkeenä.
        Isoilla moottoripyörillä haluaisit ajella, vaan et ole koskaan ajellut.

Olet katkeroitunut Suomelle ja sen verottajalle sekä sosiaalitukijärjestelmälle, mielestäsi sinun kuuluisi saada enemmän tukiaisia ja kivoja lääkkeitä ilmaiseksi. Sinulla ei ole kavereita eikä ketään naista, jota voisit kiksauttaa. Olet joko metsämökin tonttu juossakin perikunnan hökkelissä taikka jossakin palvelukodissa. Pääsi on tuntemattomasta syystä toisen totaali-idiootin ahterissa, jolla myöskään ei ole elämää.

Sinun kannattaisi valita idoliksesi joku täyspäinen, eikä tuota simonkylän sepikumpulaista.

"simonkylän sepikumpulainen" 8) *reps*

2010

• Anonyymi

No niin niin. Sanojen sinfonia. Siinä on jotain. Kakkaräppiä ei jaksa.

• Anonyymi

Pattayalla on kirkkoja käy pyytää et saat rauhan sielulle. Levon. Ja on myös vapauttaen suuntien paikkoja nekin huoraa siellä käyttää huumeita mutta niihin ei voi luottaa.Luvattu maa on Palestiinassa jos sitä etsit.Kristittyjen lupaukset on taivaassa.Sielun pelastaa Jeesus ristillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe