Olen todella järkyttynyt, koska täytyy kaivaa pilvipalvelinta, kun voi ottaa räpsäyttää fotosen omasta, raxipossujen ja roiskeläppäisen passista, joissa 2023 leimat.
Voisihan nuo passit myös laittaa puuhun, autoliikkeessä autojen kojetauluille, viinapullojen viereen, erinäisten kuittien viereen kuittien ollen Vantaalta .... hauskaa, Vantaalta.
====================
Otin kuvat neljästä lentolipusta ja passista vuosi sitten, mutta et noteerannut niitä laisinkaan järkytyksen vuoksi.
Lentolippujen kuva vuodelta 2023 löytynee pilvipalvelimestani ja voin kaivaa sen kyllä esiin.
Järkyttävää.
18
220
Vastaukset
- Anonyymi
Voin toki tehdä senkin ja kuvata leimat viime kesältä, mutta kysymys kuuluu että jos laitan tänään illalla sen kuvan neljästä passileimasta kun pääsen töistä, niin tuleeko Posso Pasasen ja vaimon lentolipuista kuva tältä viikolta ja milloin se tänne tulee? Mikä päivä on se lento kahdelle hengelle?
- Anonyymi
Niin ja minun kuvassani viime kesältä oli neljä suomalaista passia, kun sen jonkun muun kuvassa oli kolme thaipassia ja vain yksi suomalainen passi.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja minun kuvassani viime kesältä oli neljä suomalaista passia, kun sen jonkun muun kuvassa oli kolme thaipassia ja vain yksi suomalainen passi.
laiffilaMinun kuvani ja jonkun muun kuva.
Pistäppä räpsyttäen juntti 4 passia leimasivuilta äläkä selittele ja jo ennakkoon tiedoksi, ryhdy suunnittelemaan seliselijä miksi ei tule Vantaalaista kuittia ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kuvani ja jonkun muun kuva.
Pistäppä räpsyttäen juntti 4 passia leimasivuilta äläkä selittele ja jo ennakkoon tiedoksi, ryhdy suunnittelemaan seliselijä miksi ei tule Vantaalaista kuittia ym.Miksi oletkin kyrvånsyylå nyt taas kiinnostunut valokuvista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletkin kyrvånsyylå nyt taas kiinnostunut valokuvista?
Ei tule Vantaalaista kuittia, eikä neljää passia leimoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule Vantaalaista kuittia, eikä neljää passia leimoineen.
Mikä kuitti? Passileimat tulee kyllä, kunhan kerrot mikä päivä on sinun ja vaimosi lento Suomeen ja mikä päivä tulee kuva kahdesta lentolipusta? Katsos kun en usko vaimosi olevan niin hullu että matkustaisi kanssasi Suomeen sairaalamatkalle, joka jää osaltasi pysyväksi.
Passit ei ole minulla mukana töissä, joten laitan kuvan illalla.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kuitti? Passileimat tulee kyllä, kunhan kerrot mikä päivä on sinun ja vaimosi lento Suomeen ja mikä päivä tulee kuva kahdesta lentolipusta? Katsos kun en usko vaimosi olevan niin hullu että matkustaisi kanssasi Suomeen sairaalamatkalle, joka jää osaltasi pysyväksi.
laiffilaIhan sama mitä juntti uskot, kukaan ei usko että tuollainen karjakeittiössä maitotonkkia pesevä älyhoityyppi asuisi edes lähellä Vantaata saatika että olisi joku korvaamaton yrittäjä Fasulle joka maksaa yrittäjän palkat, nakittaa ja myöntää palkallista kesälomaa.
Siinä saatiin ensimmäinen kuittiselitys seliseliseliiii.
Laita joo kuvaa illalla ...... joo laita toki ...... seliseliseliiiiiii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laiffilaMinä en ainakaan ala mihinkään vaihtareihin kanssasi, olet kerran kusettanut, se riitti, kuten sanoin sinun referenssi on kattilat olet palstan heikoin lenkki.
By Numball BBK 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan ala mihinkään vaihtareihin kanssasi, olet kerran kusettanut, se riitti, kuten sanoin sinun referenssi on kattilat olet palstan heikoin lenkki.
By Numball BBK 63v.Kuten tiesin, ei ole Posson vaimo matkaamassa Suomeen. Voin laittaa vaikka sähkölaskun passileimojen viereen Vantaalta tai vastaavaa. Vai pistää se Vantaakin jo kateeksi juntittelijaa ihan huutoraivoon saakka. Sinulle ei tuottanut vaikeuksia kuvata hotellin pöydältä kolmea pulloa korealaista viinaa mutta tuottaa vaikeuksia kuvata lentoliput, joita minulta tivaat.
Laitoin viimeksikin sinulle luun kurkkuun ja teen sen helposti uudelleen. Neljä Thaimaahan saapumisleimaa viime vuoden kesäkuun alusta ja sähkölasku viereen Vantaalta.
Mikä päivä on lentosi Suomeen? Ottaako koville kun iki-ihana ilmainen kirpputorivaimosi lippalakkeineen ei lähdekään mukaan? Eikö ollut rahaa vai loppuiko se ihana rakkaus?
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan ala mihinkään vaihtareihin kanssasi, olet kerran kusettanut, se riitti, kuten sanoin sinun referenssi on kattilat olet palstan heikoin lenkki.
By Numball BBK 63v."Minä en ainakaan ala mihinkään vaihtareihin kanssasi"
Ihan kuin isätön pikkupoika nyyhkisi huuli lurpallaan kun kaverit leikkipuistossa ei usko että hänen ukillaan on avaruushävittäjä mökillä tallissa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä en ainakaan ala mihinkään vaihtareihin kanssasi"
Ihan kuin isätön pikkupoika nyyhkisi huuli lurpallaan kun kaverit leikkipuistossa ei usko että hänen ukillaan on avaruushävittäjä mökillä tallissa.
2010Avaruushävittäjä on pikkujuttu verrattuna siihen että on oma kotihotelli ja temppeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaruushävittäjä on pikkujuttu verrattuna siihen että on oma kotihotelli ja temppeli.
No, mikä päivä se on se lento? Kai sinä nyt sen tiedät kun sanoit että loppuviikosta on lento ja olet jo ollut Bangkokissa hotellimajoituksessa dokaamassa?
Äijä on Suomessa eikä kehtaa tunnustaa.
Nolo jätkä. Mutta sehän on pelkkää positiivista sinulle olla Suomessa, kun olet Thaimaata kymmenen vuotta haukkunut päivittäin, niin mitäs sinne jäi mukamas mitään kaivattavaa? Se lippalakkimuijako joka ei kokkaa, pane, siivoa eikä tiskaa ja joutuu yksin käymään ulkoilemassakin kun Herralla on ikäraja polulle? Sitäkö sinä nyt ikävöit?
Kympillä oli kuva siitä "kotihotellista" ja altaasta. Sinä et saa kuvattua edes turistiluokan lentolippua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mikä päivä se on se lento? Kai sinä nyt sen tiedät kun sanoit että loppuviikosta on lento ja olet jo ollut Bangkokissa hotellimajoituksessa dokaamassa?
Äijä on Suomessa eikä kehtaa tunnustaa.
Nolo jätkä. Mutta sehän on pelkkää positiivista sinulle olla Suomessa, kun olet Thaimaata kymmenen vuotta haukkunut päivittäin, niin mitäs sinne jäi mukamas mitään kaivattavaa? Se lippalakkimuijako joka ei kokkaa, pane, siivoa eikä tiskaa ja joutuu yksin käymään ulkoilemassakin kun Herralla on ikäraja polulle? Sitäkö sinä nyt ikävöit?
Kympillä oli kuva siitä "kotihotellista" ja altaasta. Sinä et saa kuvattua edes turistiluokan lentolippua.Pasanen on Suomessa. Yksin.
- Anonyymi
Olen todella järkyttynyt, että kuvatarjoukseni passileimoista ei sitten yllättäen kuitenkaan kelpaakaan, vaikka aloittaja tässäkin nimenomaan niitä leimoja jälleen vaati "kuitin" kera, jonka myöskin olen valmis toimittamaan. Ei kelpaa myöskään viime kesältä lentolippujen kuvat, joiden vierellä neljä Suomen passia. Vaihtui se vaatimus passileimoiksi ja nyt sitten nekään ei enää kelpaa.
Syy on toki tiedossa, mutta kivahan se on katsella kun valepukki kiemurtelee kuin mato koukussa.
laiffila- Anonyymi
Ken kiemurtelee jää nähtäväksi mutta yksi asia on varma, tämä laiffila ei tule koskaan aijaamaan neljää suomipassia leimoineen, eikä ainuttakaan kuittia Vantaalta.
- Anonyymi
Kuten sanoin ei aijaile sinun pyynnöstä mitään, olet kerran kusettanut, etkä tee sitä toistamiseen minulle, älä itke poju, kattilat rulez
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin ei aijaile sinun pyynnöstä mitään, olet kerran kusettanut, etkä tee sitä toistamiseen minulle, älä itke poju, kattilat rulez
Kysymyshän ei ollut vaikea. Sinun täytyy vain kertoa milloin lennätte vaimon kanssa Suomeen? Sanoit loppuviikosta. On helppo kuvata Boarding passit, kuten minäkin tein.
Jos et kykene kertomaan milloin kuvasi lipuista tulee, älä kysele minulta mitään.
Mutta jos kerrot päivän, minä laitan sinulle kuvan passileimoista. Otin sen eilen illalla ja mukana kirje verottajalta osoitteen kera, jossa näkyy katukin.
Eikö muka vähän kiinnosta? Helppo vaihtari.
laiffila
- Anonyymi
Kaivele vaan puppelisen anusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780