Miksi vanhalle naiselle kasvaa karva-höntyviä leukaan,
nypitkö yksi karva kerrallan pois leuasta,
vai onko jokin muu keino,
mä nypin yhden karvan kerralaan,
olen kyllästyny ilmiöön,
nuorena ei löytyny karvoja naamasta eikä leuasta,
ihmetyttää kun olen blondi siis vaalea verikkö,
nyt vanhana hopeanharmaa,
mutta
leuasta löytyy muutama yksittäinen mustaki karva
kuinka se on mahdollista,
tosi kummallinen ilmiö ! ?
Ongelma, karvat vanhan naisen leuassa !
9
163
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vois joku väitellä tohtoriksi.
Aina siitä sen verran asiaa löytyy. - Anonyymi
Nypin pinseteillä karvan kerrallaan, jo heti kun sormella tunnen sen puskevan ihon läpi. En kasvattele pitkiä haituvia.
- Anonyymi
Samoin minäki teen, heti kun karvan pää tuntuu sormessa nypin sen pois,
onneksi mulle ei kasva paljon vain muutamia,
mutta se vähki on alkanu tympimään,
kai sitä pitää sietää kuolemaan asti, luulis ettei enään haudassa haivenet kasva heh.
- Anonyymi
Naishormonin eli estrogeenin tuotanto hiipuu vaihdevuosissa ja siitä eteenpäin, niin partakin alkaa kasvaa. Hormonikorvaushoito minulla esti parrankasvun.
- Anonyymi
Miksi iän mukana tukka harvenee naisillakin? Ono sekin hormoonien vika?
- Anonyymi
On se.
- Anonyymi
Ikääntyessä lähtee hiukset ja paljon muutakin tapahtuu hormonaalisten muutosten
takia
https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/apua-tukka-lahtee-tiesitko-nama-10-asiaa-hiustenlahdosta Minulla on karvankasvu vähentynyt. Naamaan ei ole vielä tullut koskaan.
Mutta ihan huomaamatta väheni säärikarvojen ja kainaloiden ajelu.
Ei niihin kasva enää lainkaan karvaa.
Nykyihmiset ajaa joka paikasta karvansa, minultakin on ajeltu kun menin leikkaukseen, olin ihan trendikäs vähän aikaa.- Anonyymi
Eihän meillä ukoillakaan enää muuta nouse, kuin karvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278