Päiväni kulku. Omatoimiketju.

Anonyymi-ap

Ei tarvita mitään ketjun vetäjää eikä joka asian kommentoijaa. Puuro syöty, nyt lähdössä ystävän luo viinimarjoja keräämään.Ihanan lämmin ilma, menen pyörällä. Kivaa päivää!

106

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä sitä istutaan passissa ja odotetaan takaisin soittoa kunnallisesta hammashoidosta.
      Pitäisi mennä ruokakauppaan, mutta mun moukantuurilla se soitto tulee juuri silloin, kun olen kassalla. :)

      • Anonyymi

        Minäkin olen odotellut puhelinsoittoja nettiapteekista sekä terveysasemalta. Tilasin nettiapteekista reseptilääkkeitä ja huomasin, että olen unohtanut uusia yhden reseptini, joista oli pillereitä jäljellä enää huomiseksi.

        Tein reseptinuusinnan omakannassa ja koska tiedän että uusiminen saattaa kestää päiviä, siksi otin yhteyden myös terveysasemalle. Sainkin vastasoiton melko pian kun ilmoitin että asiani on kiireellinen. Lääkkeeni on beetasalpaaja, jota ei saa lopettaa yhtäkkiä ottamasta, sepelvaltimotautinen kun olen ja kärsinyt myös eteisvärinästä. Stenttejä laitettu sepelvaltimoihin.

        Eilen en päässyt tilaamaan nettiapteekista mitään kun Suomi.fi -tunnistus ei taaskaan toiminut, samoin ei toiminut verkkopankkikaan. Tänään taas toimineet ihan hyvin.

        Olin aikonut mennä tänään taksilla apteekkiin, onneksi en mennyt, koska resepti oli vanhentunut.

        Mira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen odotellut puhelinsoittoja nettiapteekista sekä terveysasemalta. Tilasin nettiapteekista reseptilääkkeitä ja huomasin, että olen unohtanut uusia yhden reseptini, joista oli pillereitä jäljellä enää huomiseksi.

        Tein reseptinuusinnan omakannassa ja koska tiedän että uusiminen saattaa kestää päiviä, siksi otin yhteyden myös terveysasemalle. Sainkin vastasoiton melko pian kun ilmoitin että asiani on kiireellinen. Lääkkeeni on beetasalpaaja, jota ei saa lopettaa yhtäkkiä ottamasta, sepelvaltimotautinen kun olen ja kärsinyt myös eteisvärinästä. Stenttejä laitettu sepelvaltimoihin.

        Eilen en päässyt tilaamaan nettiapteekista mitään kun Suomi.fi -tunnistus ei taaskaan toiminut, samoin ei toiminut verkkopankkikaan. Tänään taas toimineet ihan hyvin.

        Olin aikonut mennä tänään taksilla apteekkiin, onneksi en mennyt, koska resepti oli vanhentunut.

        Mira

        No niin, sain minäkin sen takaisin soiton. Reilun vuorokauden odottelu.
        Ajan hammaslääkäriinkin sain marraskuun lopulle.

        Olen koko ikäni käynyt yksityisellä, nyt sitten kunnalliseen.


    • Huomenta ylisiltä. Eilinen meni mökin siivouksessa. Saunoin, uin ja grillasimme. Ilta kului puoleenyöhön kuvatessani ihanaa elokuun yötä. Kynttilät kuistilla järvi tyyni, niin nättiä pimeässä yössä.

      Viinimarjapensaani odottavat poimiaa. Jahka laskeudun alas ja nautin aamupalan, marjojen poiminta voisi olla tämän päivän hommia, niin jos kehtaan..

      • Anonyymi

        EVVK. Kirjoita päiväkirjaasi pöytälaatikkoon.


      • Anonyymi

        Muut elää eikä kuvaa elokuun öitä ja yleensäkin elää elämää itselleen ja läheisilleen, ei palstoille. Olet säälittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVVK. Kirjoita päiväkirjaasi pöytälaatikkoon.

        Anteeksi pyydän, minäkin kun menin kirjoittamaan päivästäni klo 10.49.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muut elää eikä kuvaa elokuun öitä ja yleensäkin elää elämää itselleen ja läheisilleen, ei palstoille. Olet säälittävä.

        Miksi itse käyt täällä ? Elokuun lämpimät pimenevät illat on mahtavia. Minäkin olen purkanut sydäntäni täällä synttäristressin takia. Joku jo kertoi kyllästyneenä. Minullakin on tänään huono päivä, Borrelioosi ei enää näy ainakaan kokeissa, mutta välillä väsyttää armottomasti.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Miksi itse käyt täällä ? Elokuun lämpimät pimenevät illat on mahtavia. Minäkin olen purkanut sydäntäni täällä synttäristressin takia. Joku jo kertoi kyllästyneenä. Minullakin on tänään huono päivä, Borrelioosi ei enää näy ainakaan kokeissa, mutta välillä väsyttää armottomasti.

        Väsymykseen voi olla 1000 ja yksi syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut elää eikä kuvaa elokuun öitä ja yleensäkin elää elämää itselleen ja läheisilleen, ei palstoille. Olet säälittävä.

        Jos jotkut tässä aloituksessa ovat säälittäviä, niin sinä ja EVVK:ta hokeva Ano.
        Tuskin ymmärrät, miten älytön tuo kommenttisi on.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pyydän, minäkin kun menin kirjoittamaan päivästäni klo 10.49.

        Hyvä veto ilkeilylle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veto ilkeilylle :)

        En usko , että tämä komentti olisisi ilkeilyä, 8.06 klo11.12
        Ajattelen, että hänen komenttinsa tarkoittaa kyllästymistä tähän jatkuvaan joka ketjun sabotointiin,
        Aloitus oli ihan mukava, mutta , vaikka korpikirjailija laittoi ihan asiallisen kommentin, niin heti ilkeilijä ryhtyi toimeen.


    • Anonyymi

      Suuta soukemmalle, aloittaja on aito leidi eikä mikään halpa pubihuara

    • Anonyymi

      Eikö ihmistä 80 täytettyään kiinnosta mikään muu kuin kirjoittaa oman
      päivänsä kulusta ?
      Päivästä toiseen - - - samaa - - - - -

      • Anonyymi

        Mistä sinä haluat kirjoittaa?
        Tee aloitus aiheesta mikä sinua kiinnostaa.


      • Minun päiväni ovat varmaan äärimmäisen pitkästyttäviä sosiaalisempien kirjoittajien mielestä.
        Nyt vähän synttärit toivat teksteihin vaihtelua.
        Yleensä on vain kissa, virkkaus, äänikirjat, joskus voin mainita pyyhkäisseeni vähän enimpiä pölyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä haluat kirjoittaa?
        Tee aloitus aiheesta mikä sinua kiinnostaa.

        Haluatteko vanhusten ottavan kantaa politiikkaan , siinä sorruttaisiin vain persujen haukkumiseen. Johan se on nähty.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä - ei tarvita mitään joka asian kommentoijaa ja tietyn ketjun päivän aloittajaa, jota sitten jotkut fanit odottavat.
      Tämän ketjun voinee kuka vaan, nimimerkillinen tai ano, nostaa samalla otsikolla ylös, koska sellainen ylösnosto on ollut täällä sallittua.
      Kirjoittelua tai keskustelua koskevat yleiset säännöt.

      • Anonyymi

        Taidan olla ainoa palstan penkkiurheilija. Siitä huolimatta kerron kuitenkin viime päivieni olympialaisten seurannasta, joka on vienyt suurimman osan päivieni kulusta.
        Televisiota kisoja ,katsoessani olen samaan aikaan tietokoneen ruudulta seurannut sääksi perheen elämää Saimaalla.
        Tunnin piipahdus karviaisia keräämässä on ollut liikunta tapahtuma päivittäin.
        tepa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla ainoa palstan penkkiurheilija. Siitä huolimatta kerron kuitenkin viime päivieni olympialaisten seurannasta, joka on vienyt suurimman osan päivieni kulusta.
        Televisiota kisoja ,katsoessani olen samaan aikaan tietokoneen ruudulta seurannut sääksi perheen elämää Saimaalla.
        Tunnin piipahdus karviaisia keräämässä on ollut liikunta tapahtuma päivittäin.
        tepa

        Et ole ainoa penkkiurheilija tällä palstalla, täällä toinen samanmoinen.
        Varsinkin yleisurheilua seuraan tiiviisti. Nytkin katson miesten 800m:n alkuerää. Aikaisemmin oli miesten 5000m:n karsinta, jossa loppusuoralla kaatui ainakin neljä miestä. Mahtoi heitä harmittaa vietävästi.

        Vilkaisin äsken kalasääksienkin touhuja. Yksi poikasista paloitteli ja söi kalaa ja toinen kirkui vieressä muonaa odotellen.

        Karviaisilla ja viherherukoilla olen viime päivinä herkutellut minäkin. Herukoita olen myös pakastanut, mutta karviaiset syön tuoreina, koska en osaa säilöä niitä mitenkään.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainoa penkkiurheilija tällä palstalla, täällä toinen samanmoinen.
        Varsinkin yleisurheilua seuraan tiiviisti. Nytkin katson miesten 800m:n alkuerää. Aikaisemmin oli miesten 5000m:n karsinta, jossa loppusuoralla kaatui ainakin neljä miestä. Mahtoi heitä harmittaa vietävästi.

        Vilkaisin äsken kalasääksienkin touhuja. Yksi poikasista paloitteli ja söi kalaa ja toinen kirkui vieressä muonaa odotellen.

        Karviaisilla ja viherherukoilla olen viime päivinä herkutellut minäkin. Herukoita olen myös pakastanut, mutta karviaiset syön tuoreina, koska en osaa säilöä niitä mitenkään.

        kylmätotuus

        Karviaisia ovat ihmiset pakastaneet sokeriliemeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karviaisia ovat ihmiset pakastaneet sokeriliemeen.

        Tupsut pois ja hilloksi! Kunnolla sokeria ja hiljainen hauduttaminen
        Sen parempaa hilloa ei olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karviaisia ovat ihmiset pakastaneet sokeriliemeen.

        Karviaisia minä myös pakastan litran purkkeihin ja ripottelen sokeria noin 50 g, sekoitan niin että sokeria valuu marjojen väliin ja heti pakastimeen. Talvella hyvä syödä sellaisenaan kun sokeri on poistanut liikaa happamuutta.
        Jostain syystä olen lapsesta saakka tykännyt karviaisista. Siksi tähän omaan puutarhaankin tuli istutettua 53 vuotta sitten 8 karviais pensasta viinimarja pensaiden lisäksi.
        tepa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupsut pois ja hilloksi! Kunnolla sokeria ja hiljainen hauduttaminen
        Sen parempaa hilloa ei olekaan.

        Kiitos vinkistä, täytyypä tehdäkin!
        tepa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, täytyypä tehdäkin!
        tepa

        Muistelen, että panen kattilaan vähän vettä, ettei hillo tartu pohjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen, että panen kattilaan vähän vettä, ettei hillo tartu pohjaan.

        Teen joskus karviaisista ja porkkanoista ” köyhän lakkahilloa”. Saman näköistä jamelkein saman makuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen joskus karviaisista ja porkkanoista ” köyhän lakkahilloa”. Saman näköistä jamelkein saman makuista.

        Olen joskus vuosikymmeniä sitten tehnytkin tällä reseptillä "köyhän hilloa" ja se todella muistutti lakkahilloa. Hyvä kun kerroit, minulla on paljon karviaisia ja voinkin tehdä nyt pariakin erilaista hilloa.. Porkkanoitakin tuli eilen ostettua ja sokeria on jemmassa monta kiloa, joten kaikki tarvikkeet ovat jo kotona.
        tepa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus vuosikymmeniä sitten tehnytkin tällä reseptillä "köyhän hilloa" ja se todella muistutti lakkahilloa. Hyvä kun kerroit, minulla on paljon karviaisia ja voinkin tehdä nyt pariakin erilaista hilloa.. Porkkanoitakin tuli eilen ostettua ja sokeria on jemmassa monta kiloa, joten kaikki tarvikkeet ovat jo kotona.
        tepa

        👍Hyvä tepsukka!!🥕🥕🥕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍Hyvä tepsukka!!🥕🥕🥕

        Kiitos osuvasta lempinimestä! Tepsuttelua kävelyni todellakin jo on, ollut jo useamman vuoden.
        tepa


    • .Poimin juuri puna-ja mustaherukoita. Tänä syksyn pitää huoltaa pensaat Olen laiminlyömut hoidon ja lannoituksen.

      Sain punaherukoita sen verran, että valmistan punaherukka-inkiväärihiĺoa.

      Viimevuotisista mustaverukoista tein tämän kevään ja kesän kotiviinin.

      Nyt syönemme mustaherukat puuron ja vìlien kera.

      Aurinko paistaa lämpimästi pilvettömältä taivaalta. Yöĺlä oli usvaa järben yllä,.

      • Anonyymi

        Yöĺlä oli usvaa järben yllä

        Tarkiotatko järven vai järjen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yöĺlä oli usvaa järben yllä

        Tarkiotatko järven vai järjen?

        Järven päällä en jäänyt kuvaamaan, oli komea näky kun yöastialla tiirailin.


      • Anonyymi

        Minulla on vain kaksi satoisaa punaviinimarja pensasta ja toisesta rastaat olivat syöneet jo suurimman osan sadosta. Pensas oli tontin takarajalla jossa alkoi metsäinen puistoalue.
        Karviaiset ja mustat viinimarjat ovat säästyneet linnuilta.
        Laitan punaiset ja mustat viinimarjat annosrasioihin ja pakastan.
        tepa


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Järven päällä en jäänyt kuvaamaan, oli komea näky kun yöastialla tiirailin.

        Miksi pitää mainostaa brutaaliuttaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mainostaa brutaaliuttaan ?

        Alkeellisilla ihmisillä jää pissakakkavaihe päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mainostaa brutaaliuttaan ?

        Hyvää iltaa@

        Entä jos olisin kirjoittanut, että kävin yöllä valokuvaamassa usvaa?

        Mitä olisit tuumanmut?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Hyvää iltaa@

        Entä jos olisin kirjoittanut, että kävin yöllä valokuvaamassa usvaa?

        Mitä olisit tuumanmut?

        Säälittävää kun ei yölläkään ole muuta tekemistä kuin yksin kuhkia vessattomalla mökinrähjällä usvaa pimeässä kuvaamassa. Muut vanhukset nukkuu lämpösessä kodissaan ja käy lämpösessä vessassa ja viriileimmät vielä rakasteleekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää kun ei yölläkään ole muuta tekemistä kuin yksin kuhkia vessattomalla mökinrähjällä usvaa pimeässä kuvaamassa. Muut vanhukset nukkuu lämpösessä kodissaan ja käy lämpösessä vessassa ja viriileimmät vielä rakasteleekin.

        Enhän minä yksin kykkinyt. Tiedätkö miksi olimme mökillä yötä vaikka kotiin on noin 7 km.
        No, siksi kun siivooja tuli kaupunkikotiimme jo kello 8.00 ja me tykätään nukkua pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mainostaa brutaaliuttaan ?

        Moukka mikä moukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moukka mikä moukka.

        .Joka päivä moneen kertaan mainitset tuon ” kaupunkikotimme”. Vieläkö maksat vuokraa kun naimisiin pääsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .Joka päivä moneen kertaan mainitset tuon ” kaupunkikotimme”. Vieläkö maksat vuokraa kun naimisiin pääsit?

        Nousit sitten tänäänkin peese edellä sängystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää kun ei yölläkään ole muuta tekemistä kuin yksin kuhkia vessattomalla mökinrähjällä usvaa pimeässä kuvaamassa. Muut vanhukset nukkuu lämpösessä kodissaan ja käy lämpösessä vessassa ja viriileimmät vielä rakasteleekin.

        " Muut vanhukset nukkuu lämpösessä kodissaan ja käy lämpösessä vessassa ja viriileimmät vielä rakasteleekin."

        Mistä on tietosi peräisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Muut vanhukset nukkuu lämpösessä kodissaan ja käy lämpösessä vessassa ja viriileimmät vielä rakasteleekin."

        Mistä on tietosi peräisin?

        Omasta kokemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta.

        Sekö sitten kattaa kaikki vanhukset ympäri maamme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mainostaa brutaaliuttaan ?

        Ei pidä käyttää sellaisia sivistyssanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Aniharvoin enää tulee ikinälkä, nuorempana usein. Nyt tulin pidemmältä liikuntasessiolta ja keitin desilitran popcorneja 1 dl:ssa öljyä. siinä huperi rouskutellessa toistatuhatta kilokaloria. Nyt on kylläinen olo. Söin terveellisen aamupalan, ruispuuroa marjoilla. En ollut keittänyt vuosiin. Ei ollut niin hyvää kuin lapsena omista karkeista kokojyväjauhoista. Mutta kelpasi. Illalla syön raasteen raejuustolla. Tunnetteko te joskus ikinälkää, sellainen olo että on niin nälkä ettei oikein tiedä mikä riittäisi.

    • Anonyymi

      Laittakaa cd-levyjä, joita ette enää käytä, roikkumaan marjapensaisiin ja hedelmäpuihin. Ei linnut uskalla tulla, kun ne välkehtivät.

      • Anonyymi

        Jestas, auttaisikohan tuo jos laittaisi jonkin telineen saunalaiturin päähän ja siihen levyjä roikkumaan. Kun lokit paskovat laiturin pinnan niin että inhottaa loikata sauna- ja aamu-uinnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas, auttaisikohan tuo jos laittaisi jonkin telineen saunalaiturin päähän ja siihen levyjä roikkumaan. Kun lokit paskovat laiturin pinnan niin että inhottaa loikata sauna- ja aamu-uinnille.

        Laita laiturille 1m - 1,5m pitkä pätkä paksua köyttä sopivalle, käärmettä muistuttavalle kiemuralle! Tummahko väri ei liene pahitteeksi.
        Kaverillani se tehosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas, auttaisikohan tuo jos laittaisi jonkin telineen saunalaiturin päähän ja siihen levyjä roikkumaan. Kun lokit paskovat laiturin pinnan niin että inhottaa loikata sauna- ja aamu-uinnille.

        Sanotaan, että punainen ämpäri laiturin nokassa auttaa. Meillä se ainakin karkoitti telkät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan, että punainen ämpäri laiturin nokassa auttaa. Meillä se ainakin karkoitti telkät.

        Ämpäriä on kokeiltu, ei auttanut.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaisi päiväni kulku ?

      • Anonyymi

        Sinun päivä voisi kiinnostaa, ei tuon ”kaupunkikotimme parvekkeellamme” joka päivä ruokiaan esittelevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun päivä voisi kiinnostaa, ei tuon ”kaupunkikotimme parvekkeellamme” joka päivä ruokiaan esittelevän.

        Sinäkö sen päätät, mikä täällä kiinnostaa ja mikä ei?

        Toki tekstistäsi päätellen sinua kiinnostaa kovasti tuo "kaupunkikotimme parveke".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen päätät, mikä täällä kiinnostaa ja mikä ei?

        Toki tekstistäsi päätellen sinua kiinnostaa kovasti tuo "kaupunkikotimme parveke".

        Et sinäkään voi määrätä mitä toiset tuosta parvekejutusta ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään voi määrätä mitä toiset tuosta parvekejutusta ajattelee.

        Enhän minä määrännyt mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä määrännyt mitään.

        Et määrännyt vai hölötit omiasi ; ))


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Et määrännyt vai hölötit omiasi ; ))

        Luonnollisesti omiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen päätät, mikä täällä kiinnostaa ja mikä ei?

        Toki tekstistäsi päätellen sinua kiinnostaa kovasti tuo "kaupunkikotimme parveke".

        Mikä kaupunki on käpykylä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kaupunki on käpykylä ?

        Suomessa on 108 kaupunkia ja eihän ne toki kaikki ole Stadin kokoisia.


    • Anonyymi

      Päiväni kulku. Aamulla söin puuron. Sitten lähdin kauppaan. Sitten söin. Välillä
      istuin reiällä. Illalla loikoilin.
      Kaikilla samaa päivästä toiseen. Eikö kukaan ei ajattele koskaan muuta ?

      • Anonyymi

        "Eikö kukaan ei ajattele koskaan muuta ?"

        Toki ajattelee, kuten sinäkin nyt, vaan onko tuo muiden arvostelu nyt niin korkeatasoista ajattelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö kukaan ei ajattele koskaan muuta ?"

        Toki ajattelee, kuten sinäkin nyt, vaan onko tuo muiden arvostelu nyt niin korkeatasoista ajattelua?

        Kertokaa, miksi käytte palstalla. Onko teillä siihen jokin syy?
        Minä käyn vain ylläpitääkseni ärtymystäni.
        Pelkään muuttuvani lepsuksi vanhukseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa, miksi käytte palstalla. Onko teillä siihen jokin syy?
        Minä käyn vain ylläpitääkseni ärtymystäni.
        Pelkään muuttuvani lepsuksi vanhukseksi.

        Käyn kun olen vuosien varrella tottunut käymään ikäryhmät palstalla.
        Aloitin 60+ ikäisillä.
        Olen aika lepsu muumo.
        Mutta jos oikein tiukka paikka tulee niin löytyy vieläkin kiukkuisuutta.
        Nuorempana olin hankalampi, kuvittelin että elämä ei aina ole oikeudenmukaista. Eihän se ole, mutta en usko että kenelläkään on aina pelkkää myötätuulta.
        Olen onnellinen kun saan istua mummonmökkini pihalla virkkaamassa.
        En kummoisia virikkeitä kaipaa enää.


    • Anonyymi

      Ovat valinneet kaikkien aikojen parhaimman länkkärin. Luin juuri netistä.
      On parhaaksi valittu Johnny Guitar vuodelta 1954.
      Muistatteko?

    • Anonyymi

      Vain nimen.

      • Anonyymi

        Tunnussävel käännettiin suomeksikin ja se soi kauan radioaalloilla: "Kitara soi, surua soi niin hiljaa.. . . Tule luokseni oi, tule rakkain. Silloin oisin niin onnellinen."


    • Anonyymi

      Tänään oli tämän viikon ensimmäinen Der Tag mieheni kanssa.
      80v ukkeli alkaa olla heikossa hapessa mutta enpä kehu itseänikään.
      Sitä ennen kirjasto, Citymarket ja kylmä savulohilounas.
      Pariisia odotellaan.

      • Anonyymi

        Oh Pariisi, rakastavaisten kaupunki🩷
        Pitäkää romanttinen loma, kyllä 80 v vielä ainakin autettuna pystyy lemmentöihin muutaman vuoden,


    • Anonyymi

      Kokeilkaa ihmeessä sinne laiturille jotain härpäkettä ,mihin saatte cd-levyjä tai vaikka folioa jotenkin roikkumaan/liikkumaan. Volio ei kyll pahemmin kestä, jollei sitä saa jonkun levyn päälle kimaltelemaan ja hiukan liikkumaan! Kertokaa auttoiko, minulla ei ole lintuongelmia.

      • Mökkini on Nuasjärven rannalla kaupungin kupeessa. Ikään ei ole mökkirannassani ollut lokinpaska ongelmia.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Mökkini on Nuasjärven rannalla kaupungin kupeessa. Ikään ei ole mökkirannassani ollut lokinpaska ongelmia.

        Onko joku väittänyt ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku väittänyt ?

        Ei, ajattelin että kaatopaikan läheisyys voisi olla syy lokkiparviin.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole koskaan ollut keltaisia kumisaappaita!

      • Anonyymi

        Onko joku väittänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku väittänyt?

        Eihän toki. Kerroin vain.


    • Anonyymi

      Normaalit aamutoimet.
      Käynti tyttären perheen tilalla pihahommissa.
      Päivänokoset.
      Lukemista ja loikoilua.
      Ja kohta jo tulee seitsemän uutiset.

    • Anonyymi

      Olympialaiset alkaa olla jo ohi minun näkövinkkelistäni.
      Lotta Harala jäi erässään viimeiseksi, joten ei loppukilpailuun asiaa.
      Eilinen miesten keihäskisa meni suomalaisten miesten osalta melko heikosti.
      Vain yksi pistesija tuli ja senkin toi vanha luotettava kaveri Lassi Etelätalo joka on jo nyt 36 vuotiaana miettimässä keihäsuransa lopettamista.
      Palkintosijoille olisi tarvittu yli 88metrinen ja sitä eivät nykyiset suomalaiset keihäänheittäjät ole koskaan heittäneet. Tero Pitkämäen ja Antti Ruuskasen tasoisia ei ole ollut moneen vuoteen.
      Huomenna alkaa normaali arki kun kisat ovat ohi.
      tepa

    • Anonyymi

      Rämmin metsässä sen verran että tekaisin mustikkapiirakan, kesän ensimmäisen. Ystävä piipahti sitä popsimaan, otti lisää ja taas otti. Kehui että siinäpä piirakka marjoja säästämättä. Jäi vielä vähän mustikkamaitoa varten, siitä tulee lapsuus mieleen.

    • Anonyymi

      Kuka kehuu itseään jostain piirakan tekemisestä

      • Anonyymi

        Anona voi kehua itseään. Kukaan ei tiedä missä torpassa se kissan häntä nousee.


    • Anonyymi

      Söin puuron. Lähden sauvakävelylle, jos sade lakkaa.
      Sitten syön taas. Illalla katson olympialaisia ja syön.
      Siinä päiväni. Kiinnostaako ketään ? Ei kiinnosta !

      • Anonyymi

        Söisit parvekkeella niin se vasta jotain ihmeellistä! Ja ota valokuva kun paistaa aurinko Tai sataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söisit parvekkeella niin se vasta jotain ihmeellistä! Ja ota valokuva kun paistaa aurinko Tai sataa.

        Nii joo. Sade ja auringonpaistekin pitäisi huomioida, vaikka se on sama kaikilla,
        mutta se on erikoista jos se on minun kohdallani. Siitä kannattaa mainita ja ottaa
        kuva. Ei monikaan ole Suomessa nähnyt auringonpaistetta eikä sadetta.


    • Anonyymi

      Sateinenpäivä tänään, no, eipä hätää, minulla on kyllä töitä sisätiloissa nimittäin pyykkivaateiden silitystä ja manklatakin täytyy muutamia liinoja.'

      Muuten, minkä vuoksi naisille ei tehdä kunnollisia, pehmeäsä, liukkaasta kankaasta
      pyjamia?
      Esim. miesten alushousut ovat juuri sellaisesta kankaasta.
      Sellainen kangas auttaa yöllä kääntyilemisissä, se luistaa, kun monella seniori.ikäisellä on kipeät nivelet.
      Puuvilla on liian tihkeä materiaali.

      • Anonyymi

        Mieltymyksiä on monenlaisia. En ole koskaan tykännyt "liukkaista" kankaista.
        Ostin H & M:stä eli Henkka ja Maukasta puuvillakankaisen väljän pyjaman,
        housut ja puseron.
        Se on "ryppyistä" puuvillaa ja tuntuu ihanalta ihoa vasten.


      • Anonyymi

        Kyllä myynnissä on paljon esimerkiksi satiinipyjamia. Ne ovat liukkaita.


      • Anonyymi

        En pukeudu yöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pukeudu yöksi.

        EVVK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pukeudu yöksi.

        4711?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4711?

        Halpishajuvesi. Sitä joi pultsarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpishajuvesi. Sitä joi pultsarit.

        Muistan tuon 4711, Könin vesi.
        Turkoosin vihreä etiketti kultakirjsimin oli kaiketi parfyymia. Se laitapuolen kulkijoiden hätäapu on Eua de Cologne.
        Käytettiin desifiointiaineenakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tuon 4711, Könin vesi.
        Turkoosin vihreä etiketti kultakirjsimin oli kaiketi parfyymia. Se laitapuolen kulkijoiden hätäapu on Eua de Cologne.
        Käytettiin desifiointiaineenakin.

        Muistelen että 4711 oli aika voimakkaan tuoksuista.
        En käytä hajuvesiä, menee nenä tukkoon jos lähelläkään on voimakkaan tuoksuinen ihminen.


    • Anonyymi

      Ei tarvita tosiaan vetäjää. Nälviminen onnistuu ilman ohjaustakin.

      • Anonyymi

        Näräjylvijä pitää huolen kokopäivänälvinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näräjylvijä pitää huolen kokopäivänälvinnästä.

        Intianpuuvillaisia puseroita olen nähnyt, ne on ohuita ja mukavia.
        Satiinipyjamat varmaan myös hyviä.
        Kiitos vinkistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intianpuuvillaisia puseroita olen nähnyt, ne on ohuita ja mukavia.
        Satiinipyjamat varmaan myös hyviä.
        Kiitos vinkistä!

        Satiini tuntuu samalta kuin silkki, joka on "liukasta". Puhutaan "silkkisatiinista",
        mikähän "sekoitus" se on ? Satiinilakanoitakin on. Minulla on yvain yksi
        satiinityynyliina. Kangas on pehmeämpää kuin puuvilla ja tuntuu mukavalta poskella.
        Flanellilakanat ja tyynyliinat ovat suosikkejani. Ne ovat pehmoisia ja lämpimän
        tuntuisia, olen palelevaa tyyppiä.


    • Anonyymi

      Kun katsoo sivistyneiden ja tietorikkaiden anojn tekemisiä tässä ketjussa, voi tosiaan tuntea myötätuntoa anoja kohtaan, jotka haaskasivar luovuuttaan Nojatuolissa.
      Nyt on aika loistaa ja nostaa palstan taso. Alku on jo erinomainen.

      • Anonyymi

        Niin, vain anot voivat nostaa palstan tasoa.
        Jäljelle jääneiden nimimerkillisten kirjoituksista ei taso nouse 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vain anot voivat nostaa palstan tasoa.
        Jäljelle jääneiden nimimerkillisten kirjoituksista ei taso nouse 🤭

        Miten niin jäljellejääneiden nikillisten? Ei täältä kukaan ole lähtenyt.Kaikki ei vaan ole niin riippuvaisia että joka päivä pitää olla suunapäänä täällä kyyläämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin jäljellejääneiden nikillisten? Ei täältä kukaan ole lähtenyt.Kaikki ei vaan ole niin riippuvaisia että joka päivä pitää olla suunapäänä täällä kyyläämässä.

        Anojen osuutta palstalla ei voi kylliksi ylistää! Mikä mielikuvituksen lento! Mikä totuuden puhumisen kyky!
        Rekstut ymmärtävät pienuutensa, kiitos anojen järkkymättömän yhteistoiminnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anojen osuutta palstalla ei voi kylliksi ylistää! Mikä mielikuvituksen lento! Mikä totuuden puhumisen kyky!
        Rekstut ymmärtävät pienuutensa, kiitos anojen järkkymättömän yhteistoiminnan.

        Sitähän tuo sinunkin kirjoitus osoittaa.
        Luonnollisestikin, kun ano olet sinäkin.


    • Anonyymi

      Tänään kävin silmälääkärissä ja olin varautunut siihen, että halvalla en siitä reissusta selviä. En ollut uskoa korviani, kun lääkäri totesi, etten uusia laseja tarvitsekaan. Näköni oli pysynyt ennallaan ja vanhoilla laseilla pärjäisin seuraavaan tarkastukseen asti, siis vuoteen 2026.

      Reissun kunniaksi ostin voisilmäpullan, vaikka hyvin harvoin syön kahvileipiä, ja kotiin tultuani keitin kunnon kahvit.
      Sellaista herkuttelua tänään.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Olin eilen Tokoirannan huvilateltalla seuraamassa TalkHelsinkiä. Siellä esiintyi yksittäisiä puhujia kuten Matti Vanhanen, Armi Toivanen ja muita nimiä en muista sekä paneelikeskustelijoita, joissa politiikkoja ja muita silmäätekeviä.
      Oli mielenkiintoista kuultavaa ja suomen kaunein sana - ilmaista.
      Tänäänkin voisin mennä, muttei ole oikein sopivaa kohdetta. Kaikki tapahtumat ovat niin myöhään. Olen ruvennut varomaan levottomia runsasväkisiä ruuhkaisia paikkoja, kun ei tiedä mitä vanhalle voi sattua. Ehkä illalla vielä juopottelijoitakin enemmän.

    • Anonyymi

      Anonyymi -ap
      Sainpa hyvät naurut. Suomen kaunein sana, Ilmaista!
      Sinulla on huumori tallella!!
      tepa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe