https://www.youtube.com/watch?v=poVSMkA2F2Y Vahvaa kasvua Hennassa.
Henna houkuttelee uusia asukkaita. Uusi Orimattilan keskustaajama-
23
489
Vastaukset
- Anonyymi
15 000- Menee vähän aikaa.
- Anonyymi
Tosi hienoa kun Hennaa markkinoidaan noin hyvin. Pääkaupunkin alueelta monet rakentavat kotinsa sinne.
- Anonyymi
6 vuotta myöhemmin siellä on 5 mökkiä pystyssä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 vuotta myöhemmin siellä on 5 mökkiä pystyssä 🤣
Käyppä paikalla ja laske uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppä paikalla ja laske uudelleen.
Kai sen nyt voi kertoa. Ei kai se salaisuus ole?
- Anonyymi
Olippa hieno video Hennasta. Hyvin tehty ja nostaa Orimattilan hyvin esiin. Mukava uusi asuin alue.
- Anonyymi
Harmi kun RTV lopettaa Orimattilan kauppansa. Se on iso takaisku Hennalle.
- Anonyymi
Hyvä video kyllä herättää huomijota. Toivotaan että taloja alkaa nousemaan. Koulu pitää pian rakentaa. Hienoa Orimattila.
- Anonyymi
Hyvä video tehty 6 ja julkaistu 6 vuotta sitten ja 5 mökkiä pystyssä.
- Anonyymi
Orimattilan kaupungintalo pitää rakentaa Hennaan. Se olisi selvä signaali Hennan puolesta.
- Anonyymi
"signaali Hennan puolesta."
kelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"signaali Hennan puolesta."
kelle?Kaikille järkeville tietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille järkeville tietty.
??
Eikö ne järkevät tajua ilman mitään signaalejakin? Mihin asti avaruuteen te mitään merkkejä oikein lähettelette?
- Anonyymi
Hienoa kun Henna on taas nostettu esiin. Kaikki järkevät tajuavat että se on sittenkin ainoa Orimattilan mahdollisuus tulevina vuosina. Nyt pitää valtuuston puheenjohtaja Keskevaarin toimia koulun saamiseksi Hennaan. Sitä me Luhtikylässä kovasti odotamme kun koulumme nyt suljetaan.
- Anonyymi
6 vuotta vanha video 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 vuotta vanha video 🤣
Aina ajankohtainen. Hieno paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ajankohtainen. Hieno paikka.
Onhan se tietenkin jos haluaa mennä metsään keräämään marjoja ja sieniä.
- Anonyymi
Erkontie ja keskusta pilataan nyt täysin. Pakko kehittää Hennaa, jotta saadaan jotain järkeä Orimattilaan.
- Anonyymi
Taisi käydä niin että ihmiset vasta nyt heräsivät ja näkevät miten Erkontietä raiskataan.
- Anonyymi
Alkaavat kuulemma rakentamaan Citymarkettia Hennaan ensi keväänä, nykyinen supermarketissa haisee ihan homeelle!
- Anonyymi
Kuulin että Henna on nyt nosteessa kun naapurikunnissa ei ole tarjolla niin laadukkaita tontteja rakentamiseen kuin Hennassa. Myös juna asema vetää aina Heinolaa myöten. Hennasta on tullut kaikkien yhteinen paikka.
- Anonyymi
Kuulit väärin. Henna on kallis floppi kuten Etlarissa tänään kirjoitettin.
- Anonyymi
Joku perään kuulutti positiivisia ja iloisia uutisia ja asioita Orimattilasta. Henna on ylivoimaisesti parasta mitä Orimattilassa on tapahtunut viime vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569