Mitä mieltä tästä "festarista"? Aika pienimuotoinenhan tuo taitaa olla, mutta kun aika lähistöllä on niin voisi vaikka harkita sinne menemistä.. eli tämä "festari" on Juvalla.
Kokemuksia millaista menoa Juvalla?
PUUSTOCK?
3
595
Vastaukset
- raiku
Kesän toinen festari minne on tarkoitus tulla, tai mennä, Puustock. Aiemmin en ole ollut,Juvalla toki joskus käynyt, mutta sinne vetää nyt yksi ja ainut, vaikka on siellä muitakin kuin Ismo Alanko.
Kyytejä vailla, Lappeenrannasta. - kukka
kovasti on kaverit kehuneet. paikalla kaiken ikäistä väkeä eikä mitkään älyttömät teiniryyppybileet. rentoa meinikiä.
- kesäkesäkesä
Kyllä on jo neljänä kesänä Puustockista selvitty loppupeleissä.. ;) Sopivasti kaiken ikäistä porukkaa ihan hyvän kokoisella alueella.
Itse asustellut jokunen vuos sitten paikkakunnalla, joten varmaan siksikin veri vetää sinne joka kesä katsastamaan vanhoja & uusia tuttuja metsän siimeksissä! ;)
Mutta tosiaan esiintyjätkin on kehuneet järjestelyjä loistaviksi ja tunnelmaan tuo festari on aivan MAHTAVA! :)
Ei siitä voi oikein muuta sanoa. Suosittelen siis lämpimästi -> tulkaa kokemaan Puustockin huuma! x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232