Mikko43.fi

Missä oot?Vastaathan?

7

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliolle

      Miks tää Tiuka saa ahdistella ihan yhtenään tätä Mikkoa? enkä oo muuten kade! Mä en ois noin epätoivoinen tai keksisin helpompia tapoja ottaa yhteyttä tai viitsisin olla ärsyttämättä muita. Et varottaisin oikeastaan Mikkoa tällaisista naikkosista. Sorry ja anteeksi. Pitäisköhän munkin mennä ulos jäähylle, kun nyt on jo hiukka viilenny.

      • ei ollut, mutta melko pitkä...

        näppäsin väärää näppäintä, ois ihan kiva jatkaa juttua


      • Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
        halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
        näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(


      • tyttöNen
        Tiuku64 kirjoitti:

        Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
        halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
        näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(

        Tiuku...et voi olla ihan terve noiden viestiesi kansa...
        Otan osaa.


      • vihreät
        Tiuku64 kirjoitti:

        Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
        halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
        näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(

        Anteeksi, sitten asia selvä, ja todella hukkasit jonkun. Onnea etsintään.

        Mä en taas tiedä, mitä menin kirjoittamaan, kun sain bumerangin: Viesti poistettu. Aikaisemmin olen ollut aivan sheriffien linjoilla ja kannattanut toimintaa, mutta nyt alan itsekin hämmästellä tai toivoa, että sitten tulee selitys poiston syistä emailiin. Jos nyt kukaan oikeaa antaa, mutta siinähän sekin sitten tulee testattua.

        Mielestäni yritin vain kirjoittaa varoituksen sanoja juuri aloittelijoille, muttei täällä anneta liikaa ehkä varoitellakaan. Kannattaisi, koska juuri aloittelijoiden kimppuun haankammin käydään. Kokeneet.


      • uushymy
        Tiuku64 kirjoitti:

        Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
        halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
        näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(

        Hymyä vaan huuleen, elä mieti mitä kaikki tarkoittaa:))


    • karkuun

      Joo, Tiuku, ei muuten kannata koettaa reload useimmilla näillä sivuilla ainakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe