Missä oot?Vastaathan?
Mikko43.fi
7
910
Vastaukset
- kalliolle
Miks tää Tiuka saa ahdistella ihan yhtenään tätä Mikkoa? enkä oo muuten kade! Mä en ois noin epätoivoinen tai keksisin helpompia tapoja ottaa yhteyttä tai viitsisin olla ärsyttämättä muita. Et varottaisin oikeastaan Mikkoa tällaisista naikkosista. Sorry ja anteeksi. Pitäisköhän munkin mennä ulos jäähylle, kun nyt on jo hiukka viilenny.
- ei ollut, mutta melko pitkä...
näppäsin väärää näppäintä, ois ihan kiva jatkaa juttua
Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(- tyttöNen
Tiuku64 kirjoitti:
Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(Tiuku...et voi olla ihan terve noiden viestiesi kansa...
Otan osaa. - vihreät
Tiuku64 kirjoitti:
Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(Anteeksi, sitten asia selvä, ja todella hukkasit jonkun. Onnea etsintään.
Mä en taas tiedä, mitä menin kirjoittamaan, kun sain bumerangin: Viesti poistettu. Aikaisemmin olen ollut aivan sheriffien linjoilla ja kannattanut toimintaa, mutta nyt alan itsekin hämmästellä tai toivoa, että sitten tulee selitys poiston syistä emailiin. Jos nyt kukaan oikeaa antaa, mutta siinähän sekin sitten tulee testattua.
Mielestäni yritin vain kirjoittaa varoituksen sanoja juuri aloittelijoille, muttei täällä anneta liikaa ehkä varoitellakaan. Kannattaisi, koska juuri aloittelijoiden kimppuun haankammin käydään. Kokeneet. - uushymy
Tiuku64 kirjoitti:
Mitä tuo tarkoitti, en mä mitään pahaa tarkoita,
halusin vaan saada yhteyden... oon enskertalainen
näil nurkil, halusin vaan keskustella...:(Hymyä vaan huuleen, elä mieti mitä kaikki tarkoittaa:))
- karkuun
Joo, Tiuku, ei muuten kannata koettaa reload useimmilla näillä sivuilla ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453
