Vanhemman miehen kanssa

Anonyymi-ap

Olen 42-vuotias liikunnallinen nainen ja ihan ok kunnossa mielestäni. Muotoja on mutta melko lailla oikeissa paikoissa. Tätini kuoli viime talvena ja olen aina välillä auttanut eri asioissa hänen miestään. Ollaan oltu jo vuosia paljon tekemisissä ja autoin heitä molempia arkiasioissa enemmän ja vähemmän viime vuosina. Nyt kun mies jäi yksin niin vielä enemmän joskus käynyt siivoamassa ja ruokaakin laittamassa. Mies Pekka nimeltään on 72-vuotias omillaan asuva herra.

Kesän aikana on ollut puhetta hänen mökillä käymisessä. Oli jotain maalaushommas yms ja lupasi lämmittää saunan. Vuosittain ollaan tuolla aina muutenkin käyty niin lomalla sovittiin, että mennään päiväksi saareen laittamaan paikat kuntoon ja samalla vähän rentoutumaan.

Päivä tehtiin hommia, syötiin ja Pekka lämmitti saunan. Huomasin, että olin unohtanut uikkarit kotiin. No ajattelin, ettei se tuolla saaressa niin haittaa. Menin saunaan ja Pekka sanoi että voin saunoa ensiksi, hän jää laittamaan astioita yms pois.

Sanoin ja ajattelin sitten käydä meressä uimassa, laitoin pyyhkeen ympärilleni, jätin sen laiturille ja pulahdin veteen. Vedestä noustessani Pekka olikin tullut pihalle ja katseli aika pitkään minua. Hetken saunassa oltuani Pekka tulikin saunan ovelle ja sanoi, että voiko hän myös tulla saunaan. Sanoi että mahtuuhan tänne. Vähän tuntui oudolta saunoa edesmenneen tätini miehen kanssa ja varsinkin kun näin kuinka hänellä alkoi kulli jäykistyä. Kävin vielä uudelleen uimassa ja jäin hetkeksi saunan terassille istumaan. Pekka tuli viereeni ja tarjosi lonkeron. Otin sen ja juteltiin niitä näitä.. Yhtäkkiä Pekka kysyi, että saisiko nähdä ja vähän hyväillä rintojani kun ei ole naisen rintoja saanut aikoihin koskea. Vähän hätkähdän ehdotusta mutta ajattelin, että jos se vanhaa miestä miellyttää niin eihän se minulta pois ole.

Avasin pyyhettäni ja rintani olivat paljaana Pekan edessä. Hän varovaisesti kosketti ja siveli niitä ja tunsin miten nännini kovettuvat ja huokaisin mielihyvästä. Pekka jatkoi rintojen hellää hyväilyä ja seuraavaksi nuolaisi kielellään kevyesti niitä ja tuntui entistä paremmalta. En enää yhtään ainakaan vastustellut tätä vaan tuntui, että haluan koko ajan vaan enemmän. Myös Pekka huomasi tämän ja hänen kätensä hyväilivät jo muualtakin kroppaani. Suutelimme myös pitkään ja otin hänen paksusta kulliataan kiinni ja runkkasin sitä varovaisin liikkein. Seuraavaksi Otin sen suuhuni, nuolin ja imin sitä hitain liikkein. Tämän jälkeen Pekan kädet hakeutuivat kosteaan jalkoväliini ja hän hyväili varovaisesti sieltä. Tuntui taivaalliselta. Lopulta Pekka käänsi minut kontilleen ja tuli sisääni takaapäin. Paksu kulli painautui hitaasti sisääni vaikka tuntui, että ei voi mahtua. Kiihtyvin liikkein ja rakasteli minua takaapäin ja tunsin miten orgasmi lähestyy. Äänetelin kovaa ja tunsin kuinka kroppani jäykistyy ja saan taivaallisen orgasnin..Heti perään Pekka tulee suoraan sisääni valtavan lastin..

N42

22

8607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upeaa kun nuori nainen antaa vanhemman miehen nussia ja hyväillä kroppaa...itsekin tekee mieli...

• Oletko useinkin antanut Pekan nussia sinua?

• Anonyymi

Kuvittelitko mielikuvissas halvan huoran kun anto vanhemmalle miehelle mä ainakin tiedän omasta nuoruudedtani yhden vanhemman työkaverin joka vielä eläkeiässä oli ketterämpi kun ykskään parikymppinen poika ite kattelin vaan et vittu kun ois ittekin vie tuossa iässä noi hyvä kuntonen

• Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

Oletko useinkin antanut Pekan nussia sinua?

No on niitä muutama kerta tullut tämän jälkeenkin.. ja oli todellakin kiihottavaa..

N42

• Pekka on todellakin saanut namua ja ihanasti paljaalla saanut vedellä nuoremman naisen pilluun. On varmasti ollut onnensa huipulla. Tuollainen ranta, sauna uinti seksi kyllä on aika kivaa. Siinä voi molemmin puolin aika vapaasti nuoleskella ja imetellä ihan miten päin vaan kun on paikat puhtaat ja raikkaat. Päivän haaveillut tässä että saisi juuri noin purkaa spermat pilluun. Ja nopeasti vielä kun kyrpä on kova, työntää suuhun jälkihoitoon, missä se sykkii vielä viimeiset tipat ja hiljalleen veltostuu.. Mmh. Tykkäisitkö?

• Hhhmm tykkäsin... takaapäin sais kunnolla painaa...kouris samalla rintoja ja laueta pyllylle ja katsella kun spermat valuu rakoon...

• metsänkävi kirjoitti:

Hhhmm tykkäsin... takaapäin sais kunnolla painaa...kouris samalla rintoja ja laueta pyllylle ja katsella kun spermat valuu rakoon...

Itse tykkään työnnellä sisälle, pilluun suuhun ja peppuun, mutta jos tykkäisit pepulle laukeamisesta, niin tietenkin, en ole nirso 😅 ja siitä sinne suuhun vielä sätkähtelemään. Hyväilisin hiskaa ja hiuksia ja katsoisin kun vähän kerrassaan lutkutat viimeisenkin spermapisaran kullistani ja antaisit ihanan suudelman. Voisin myös nuolla spermat pois sinun pyllynvaosta. Uh tulipa ihana ajatus

• Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

Hhhmm tykkäsin... takaapäin sais kunnolla painaa...kouris samalla rintoja ja laueta pyllylle ja katsella kun spermat valuu rakoon...

Noissa on si olematon riski tulla raskaaksi ellet ensin lasken sisää vähä tai vielä sen jälkeen työntäny munaa pilluun kun olit ensin todennu et tuleehan sieltä muutakin kun kuumaailmaatoki se ei siltikään vie kerro onko uimarit hengissä

• Anonyymi kirjoitti:

Noissa on si olematon riski tulla raskaaksi ellet ensin lasken sisää vähä tai vielä sen jälkeen työntäny munaa pilluun kun olit ensin todennu et tuleehan sieltä muutakin kun kuumaailmaatoki se ei siltikään vie kerro onko uimarit hengissä

Minun uimarit ei ole päässyt yli vuosikymmeneen enää minnekään. Sen puolesta saa laskea ihan pillun perukoille huoletta. Ei ole tarvinnut miettiä ja se on muuten tosi kivaa.

• Anonyymi

Alku hyvä, loppu kirjoitettu vähän liian äkkinäisesti. Ikään kuin olisi täytynyt saada äkkiä valmiiksi. Moisesta tapauksesta olisi saanut lisää kuvailemalla vielä mehukkaamman, tämän tyyppisiä vanhan miehen seksistä kertovia tarinoita kuitenkin suht vähän

• Anonyymi

Fantasiansa kullakin mu jos perustu tositapahtumiin ni herää kymysys monastiko panit tädin miehen kanssa vielä tämän eläessä tai monestiko hän oli käyny vieraissa jo ennen tätisi kuolemaa ainakaan kyseessä heidän kohdallaan ei ollu elämää suurempi rakkaustarina tosi oma veikkaus noista elämää suuremmista rakkaustarinoistakin on ihmisten oma kaunis unelma kun vieläkään kuolemakseni usko edes että toista voi edes aidosti rakastaa jos ei tätä tunne

• Anonyymi

No mikäs sitä leskimiestä olisi estänyt enää vaimonsa kuoleman jälkeen harrastamasta seksiä kenen kanssa hyvänsä? Toki jotkut pariskunnat sopivat vielä eläissään että toinen pidättäytyy loppuiäkseen jos sattuu jäämään leskeksi, mutta moni jää ihan viriilissä ikävaiheessa jota jopa 72 vuotiaana voi joku ihan hyvin olla. Ja ovat voineet siinä parisuhteessaan olla olleet hyvinkin uskollisia ja ollut säännöllinen seksielämä. Mitäs kun toista ei enää olekaan?

• Anonyymi

Kertaakaan ei olla ennen tädin kuolemaa pantu ja tämä ensimmäinen kerta oli aika kauan sen jälkeen. Heidän seksielämästään en ole tietoinen eikä toisaalta kiinnostakaan. Tämän ensimmäisen kerran jälkeen on tullut toinen ja kolmaskin kerta. Niistä ehkä sitten joskus myöhemmin..

N42

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertaakaan ei olla ennen tädin kuolemaa pantu ja tämä ensimmäinen kerta oli aika kauan sen jälkeen. Heidän seksielämästään en ole tietoinen eikä toisaalta kiinnostakaan. Tämän ensimmäisen kerran jälkeen on tullut toinen ja kolmaskin kerta. Niistä ehkä sitten joskus myöhemmin..

N42

Kirjoittelehan lisää. On se kiva kuulla että vanhuksillakin on vielä mahdollisuus hellään hetkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs sitä leskimiestä olisi estänyt enää vaimonsa kuoleman jälkeen harrastamasta seksiä kenen kanssa hyvänsä? Toki jotkut pariskunnat sopivat vielä eläissään että toinen pidättäytyy loppuiäkseen jos sattuu jäämään leskeksi, mutta moni jää ihan viriilissä ikävaiheessa jota jopa 72 vuotiaana voi joku ihan hyvin olla. Ja ovat voineet siinä parisuhteessaan olla olleet hyvinkin uskollisia ja ollut säännöllinen seksielämä. Mitäs kun toista ei enää olekaan?

Elämähän jatkuu ellei itse satu kuolemaan samaan aikaan toki oudoksun jos ei leski vietä yhtään suruaikaa enkä usko ettäkö leskellä olisi ollut tällöin mitään tunteita puolisoaan kohtaan

• Anonyymi

Mitä varten sinä tulet tänne rakkaudesta höpöttämään. Tämä on seksi palsta.

• Anonyymi

Mä olen pääosin auttanut Pekkaa ja aiemmin hänen vaimoaan monissa arkiasioissa niin on Pekkakin auttanut kesän aikana meitä talon maalauksessa ja pohavajan rakentamisessa. Pekka ei ole noista mitään maksua ottanut koskaan. Mies ehdottikin, että pitäisikö meidän viedä Pekka lavatansseihin. Pekka tapasi vaimonsa Marjan kanssa käydä aktiivisesti tansseissa mutta ei ole siellä yksin käynyt. Miehelle tuli työesteitä ja jäi minun vastuulle tuo tanssikeikka. Ehdotin Pekalle, että lähdettäisiin käymään eräällä Keski-Suomessa olevalla tanssipaikalla, jonka tiesin olleen heille yksi suosikkipaikoista. Koska matkaa sinne on niin varasin myös majoituksen etukäteen. Lupasin noutaa Pekan kotoa ja ajettaisiin illaksi tanssipaikalle.

Kotona vaatteita iltaa varten miettiessä tuli tunne, että saattaisin yllättää Pekan ja laitoin astetta seksikkäimmät alusvaatteet ja hyvin vartalonmyötäisen mekon, joka sopivasti korosti muotoja ja paljasta pintaakin oli sopivassa määrin.

Tanssipaikalla ilta sujui mukavasti. Oltiin viety tavarat majoitukseen, otettu parit juomat ja kävelty tanssipaikalle. Pekka tuntui olevan innoissaan tanssimisesta, niin minun kuin muidenkin naisten kanssa. Myös minä sain huomiota useammalta mieheltä illan aikana. Illan edetessä Pekan käsi tuntui yhä enemmän hakeutuvan pakaroilleni ja silitteli selkääni.

Tanssien jälkeen juteltiin ihmisten kanssa hetken ja käveltiin majoitukseen. Majoituksessa pyysin Pekkaa auttamaan minua sen verran, että avaisi mekkoni. Kun hän sen avasi olin seksikköissä mustissa alusvaatteissa hänen edessään. Tunsin Pekan kädet vartalollani ja hänen hengityksensä samalla kun hän hellästi hyväili vartaloani. Riisuin Pekalta vaatteita ja samalla suudeltiin ja hyvöiltiin toisiamme. Lopulta Pekka riisui rintsikat päältäni ja nuoli ja hyväili rintojani, joka on minulle se kaikista varmin ja ihanin tapa saada minut todella kuumaksi.

Seuraavaksi Pekka siirtyi alemmas ja antoi suuseksiä. Sain ensimmäisen orgasmin jo tässä vaiheessa. Sen jälkeen kävin Pekan päälle ratsastamaan, Samalla Pekka sai hyvillä ja nuolla rintojani kun ratsastin. Tahdin pikku hiljaa kiihtyessä saimme molemmat orgasmit lähes samaan aikaan. Tunsin kuinka Pekka tuli sisääni.. rakastelun jälkeen kyselin, että olisko talon maalaus korvattu. Pihavajasta voidaan keskustella myöhemmin.

Aamulla herätessämme rakastelimme vielä uudelleen. Tällä kertaa Pekka otti minut takaapäin. Tuntui todella ihanalta kun hänen paksu kullinsa työntyi sisääni.

Majoituksesta lähtiessämme joku naapurimökissä ollut pihalla katseli vähän pidempään ja kyseli onko ollut hyvä viikonloppu. Vähän jäi vaikutelma, että on saattaneet äänet kuulua meidän mökistä ulkopuolelle.

N42

• Anonyymi

Ihania tarinoita. Ihan saa halut pintaan lukea näitä. Kirjoittele vaan lisää.

Jenni 38

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihania tarinoita. Ihan saa halut pintaan lukea näitä. Kirjoittele vaan lisää.

Jenni 38

Ehdottomasti samaa mieltä. Itsekin olen sitä mieltä, että noin nelikymppisenä ja sen jälkeen nainen on parhaimmillaan. Osaavat nauttia seksistä ja omasta kropastaan. Voi kun pääsisi N42 ja Jenni 38 kans vähän pitämään hauskaa.

Mies 55

• Anonyymi

Työkaveri jutteli kuinka oli hierojansa 60mies haastana joskus 80luvulla 24rouva oli antana hieroa alasti ja oli tutkina sormin pimpin ja pyllyn se nuollut.. Oli kiima rouva Pohjois-karjalassa

• Anonyymi

Itsellä kävi vähän vastaavanlainen tilanne. Tuttu perhe jo lapsuusajoilta. Oltiin paljon tekemisissä lapsena ja ollaan myös aikuisena oman perheen kanssa säännöllisesti siellä vierailtu ja tekemisissä oltu. Tuossakin on käynyt niin, että vaimo kuoli jo useampi vuosia sitten. Noin 75-vuotias mies elelee itsekseen. Ollaan käyty kyläilemässä puolin ja toisin. Vein nyt pari viikkoa sitten hänelle puolukoita pari sangollista. Mies Markku nimeltään keitti kahvit ja juteltiin niitä näitä. Jossain vaiheessa Markku sitten sanoi, että kun ei ole vaimonsa kuoleman jälkeen nähnyt naista niin olisiko mitenkään mahdollista jos vähän riisuisin hänen edessään. Haluaisi naisen rinnat nähdä ja mahdollisesti vähän koskea. Aluksi vähän järkytyin ehdotusta. Ei ollut itsellä koskaan ollut mitään seksuaalista tuntenusta häntä kohtaan enkä myöskään ajatellut , että tosin päin olisi.

Toisaalta ymmärsin häntä jossain määrin ja ajattelin, että eihän se ole keneltäkään pois jos vähän hänelle rintojani näytän ja vaatteita vähennän. Markku oli olohuoneessa sohvalla ja sanoin että voin mä vähän vaatetta vähentää. Riisuin t-paitani ja alla olivat mustat pitsikoristeiset rintaliivit. Markku pyysi voisinko myös riisua housuni. Tässä vaiheessa tilanne alkoi jo vähän itsestäkin tuntua jännältä. Vatsanpohjassa tuntui kun riisuin housuni. Minulla oli mustat stringit, ei mitään sen kummempaa koristetta. Markku katseli minua ja kysyi saisiko hän riisua rintaliivini. Annoin luvan, koska rintojen katselustajan oli kyse alunperin. Markku tuli taakseni ja avasi rintaliivien hakaset, sen jälkeen hän hiljaa hivutti liivit pois päältäni ja hellästi koski ja hyväili rintojani. Tässä vaiheessa tykkäsin jo todella tästä. Nännit olivat ihan kovana ja en voinut vastustaa kun huokailin samalla kun Markku hyväili rintojani. Markku sanoi, että taidat tykätä tästä. No tykkäsin.

Seuraavaksi tunsin kuinka Markku laski stringit alas ja hyväili pakaroitani ja vei toisen kätensä haarojen väliin..avasin haarojani ja Markun sormet koskettelivat märkää pilluani. "Sinähän oot ihan märkä"

Markku jatkoi rintojani ja pilluni hyväilyä. Jossain vaiheessa Markku nosti minut keittiön pöytää vasten ja tuli takaapäin sisääni. Markku sanoi, että kiitokseksi, että sai nähdä ja koskea minua saat nyt sinäkin jotain.

Niinpä Markku pani minua takaapäin keittiön pöydällä ja tunsin miten orgasmi lähenee. Samoin Markun tahti kiihtyi entisestään. Kyllä vanhasta miehestäkin löytyy näköjään virtaa. Markku huokaili kovaan ääneen ja tunsin kuinka sain valtavan lastin sisääni, samalla sain itse taivaallisen orgasmin. Makasin alastomana pöydällä ihan raukeana ja tunsin miten spermaa valuu pillustani pitkin reisiä.
      Markku vielä vähän hyväili rintojani ja kiitteli kovasti, että teki hänelle todella hyvää ja nuortui vuosia. Sanoi, että milloin tahansa voi tulla uudelleenkin käymään.. saatanpa käydäkin.

Kaisa 35

• Anonyymi

On se merkillistä jos tää olis tositarina, niin että naisilla ei juuri muita alusvaatetyyppejä löydy kun mustia stringejä. Ja ihan sattumalta vaan ne osuneet jalkaan oli tarinan tilanne mikä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe