Moi. Onko kellään MW3 tiltannut juuri ennen pelin alkua. Lataus kuva jää ruudulle niin pitkäksi aikaa että heittää takaisin alkuun. Välillä tekee tuota useasti.
Voinko tehdä jotain vai missä vika.
Netin pitäisi olla hyvä kun pelatessa ei pätki. Muuten ei haittaisi mutta ranked play ei onnistu kun tulee useasti niin sanottuja sakkoja.
MW3 tilttaa lataus kuvaan
5
340
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ihan täysin sama ongelma.. mistään en ole saanut toimivaa vinkkiä.olen esim. Poistanut pelin ja ladannut uudelleen. Alustin jopa ps5 konsolin uudestaan ja mikään ei tunnu tepsivän.
Joku ratkaisu olisi erittäin erittäin tervetullut - Anonyymi
Alkaa tosissaan ottaa päähän tää touhu.
Pelaan kolmella käyttäjällä enkä pysty pelaamaan edes yhtä iltaa putkeen ranked playta.
Niin tiheästi tökkii lataus kuva et parin tunnin sakkoja tulee kokoajan..
Antakaa joku viisas tähän apua - Anonyymi
Eikö kellään ole kyseiseen ongelmaan ratkaisua.
Tuntuu että aika monella on sama ongelma pelkästään Suomessa. - Anonyymi
Täysin sama vika itellä. Korjaus keinoa en ole keksinyt enkä saanut mistään.
Onneksi loppuu ranked play.nyt vaan sormet ristiin ettei obs 6 tee samaa - Anonyymi
Mul oli täysin sama vika..
Nyt pelaan Black obs kutosta ja harmi kyllä sama ongelma jatkuu..olisiko kuitenkin netti yhteydessä vika vaikka ei pelatessa pätki ???
Joulukuussa tulee valokuitu jonka jälkeen ei voi olla siitä kiinni.jos tuo valokuitu auttaa niin ilmoitan tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa873128Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192751Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911526Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621212Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401181Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281021- 79967
- 117960
- 70948
- 72914