Moi. Onko kellään MW3 tiltannut juuri ennen pelin alkua. Lataus kuva jää ruudulle niin pitkäksi aikaa että heittää takaisin alkuun. Välillä tekee tuota useasti.
Voinko tehdä jotain vai missä vika.
Netin pitäisi olla hyvä kun pelatessa ei pätki. Muuten ei haittaisi mutta ranked play ei onnistu kun tulee useasti niin sanottuja sakkoja.
MW3 tilttaa lataus kuvaan
5
384
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ihan täysin sama ongelma.. mistään en ole saanut toimivaa vinkkiä.olen esim. Poistanut pelin ja ladannut uudelleen. Alustin jopa ps5 konsolin uudestaan ja mikään ei tunnu tepsivän.
Joku ratkaisu olisi erittäin erittäin tervetullut - Anonyymi
Alkaa tosissaan ottaa päähän tää touhu.
Pelaan kolmella käyttäjällä enkä pysty pelaamaan edes yhtä iltaa putkeen ranked playta.
Niin tiheästi tökkii lataus kuva et parin tunnin sakkoja tulee kokoajan..
Antakaa joku viisas tähän apua - Anonyymi
Eikö kellään ole kyseiseen ongelmaan ratkaisua.
Tuntuu että aika monella on sama ongelma pelkästään Suomessa. - Anonyymi
Täysin sama vika itellä. Korjaus keinoa en ole keksinyt enkä saanut mistään.
Onneksi loppuu ranked play.nyt vaan sormet ristiin ettei obs 6 tee samaa - Anonyymi
Mul oli täysin sama vika..
Nyt pelaan Black obs kutosta ja harmi kyllä sama ongelma jatkuu..olisiko kuitenkin netti yhteydessä vika vaikka ei pelatessa pätki ???
Joulukuussa tulee valokuitu jonka jälkeen ei voi olla siitä kiinni.jos tuo valokuitu auttaa niin ilmoitan tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6392807Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252247Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892016
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201829Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271241- 661174