Oli tuo Camping aika epäsiisti paikka ja omistaja esiintyi kuin olisi omistanut koko Kyyjärven. Ruoho pitkää ja roskiksia liian vähän palvelu keskinkertaista.... eipä tarvitse mennä uudestaan sillä parempia paikkoja on tarjolla.
Leirintäalue Kyyjärvi
13
1422
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ehkä talkoilla tehä juttuja ,ja kuoria eurot vain päältä ,juominkien ja bileiden myötä ?? Oliskohan näin.
- Anonyymi
Mitä onko teillä siellä,Eko-leirintä-alue?
Hienoa,eipä näitä edes mainosteta.luonto saa kasvaa/rehoitaa harvinaisin
eläimin. Iissä käydessäni löysin samantapaisen lerikeskuksen.luonnonkeskellä.
Kävijät saivat jopa tutustua käsitöihin ja alkukantaiseen elämiseen. - Anonyymi
Just ajoin IIN ohi , en käynyt mutta meitin leirialue ei ole tarkoitettu jokaiselle käyjälle, tietty tarjoilu ja tietylle sakille,siltä vaikuttaa touhu. Voisi olla parempikin .
- Anonyymi
MeLab Erse tullee ottamaan kaikilta asukkailta ulostenäytteen. Näytteen otto paikkana leirikeskus.
- Anonyymi
No nyt ? se myrkyt lykkäs, joko Lauantaina, kun venneetsialaiset, Oisko pyhä pareen, olisi hajjuutkin kohtallaan ???? Mitä mieltä ulostesankari olis tästä ???
- Anonyymi
Suomessa on tietääkseni laki.Jokainen haudatkoo jätteensä.15cm syvyteen.
Näissä yleisissä paikoissa on kyllä Wc joita hoidetaan.
Näitä valvoo kunnassa oleva virkamies. - Anonyymi
Kukahan se on täällä ??? Semmotti "virkamies" ja että hoitaako, vaiko ei ja missä ja milloin. No luontoon kun kakkii,niin puut kasvaa.
- Anonyymi
Bio-jätteistä huolehtiva virkamies,voi olla kunnan oma tai ostettu naapuri kunnasta.
Muista kantaa lapiota luonnossa liikuessasi,ei ole mitenkää sopivaa kakkia ja jättää lintujen ja eläinten syötäväksi "syöpä" pökäleet." Laki velvoittaa peittelemään".
Joissakin metsästysseuroissa yritetään SDP-läiseen tapaan rikkoa lakia.Enemmistön "Äänillä"
yritetään vaikuttaa selviin metsästys- lakipykäliin. Laki on kaille sama,ei niistä äänestetä,ja yritetä jotenkin keventää lakia. Otappa selvää kuntasi virkamiehistä: IHAN ITE!
- Anonyymi
NIINO, minä tiiän kyllä nää säännöt IHA ITE, ja liikun myös luonnossa jälkiä ym jättämättä ,LAPPIA myöten kiertelen , mut tarkoitankin monia MUITA ??? ,JOPA k.JÄRVISIÄKIN ! iHA ITE.
- Anonyymi
Nyt kun olet jopa oppinut IHA ITE! säänöistä selvää ottamaan, (minä tiiän)tyylillä.
Luonnossa liikuminen kyllä vaatii taitoja,varsinkin silloin kun jälkijä ei jää.Varsinkin, nuinkin laajasti kuin kerroit kierrelleesi.Mitä sitä muita sitten syyttelee. IHAN ITE !
- Anonyymi
Onko niillä se oma makkaramerkki, se Camping?
- Anonyymi
Vastasin vain tuohon "ihan ite " kommentointiin yleisesti ,miten se pitäisi olla, jos ymmärrätte ????
- Anonyymi
Leirintäalueelta löytynyt valtava jööti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138