Apuva koirani ei tee hätiään ulos voisiko syynä olla kissat.

Anonyymi-ap

Voisiko joku neuvoa miten toimia hätä suuri. Vien koiran pentuni ulos niin kuin pitääkin, herätyä ruuan jälkeen ja päiväunien niin ainostaan tutkii ja haistelee sitten tulemme 2tunnin kävelyn jälkeen takaisin kotiin niin tekee vain sisälle ikää 5kk Kiitos etukäteen neuvoista

3

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoista... ei siis 2 t lenkinkään jälkeen? En ole ikinä kuullutkaan. Sori, en osaa auttaa.

• Anonyymi

Minulla on kaksi kissaa voisiko se olla syynä kun tekevät laatikkoon asiansa ja koirani hakee yöllä kissan kakat lattialle ja paperille myös voi syödä en ole varma mutta epäilen hauska koira 👍

• Anonyymi

Juota se kunnolla ja vie muutamaksi tunniksi ulos. Esim. nokare maksamakkaraa keitettyyn veteen ja jäähdytys. Pitäisi juoda mielellään. Anna muutenkin keitettyä vettä jos ei se juo tarpeeksi. Syynä voi olla hanaveden puhdistusaineet.

Se pissaa pihalle heti, kun sillä on kunnon hätä ja te olette ulkona. Sen pitää ehkä vain oivaltaa se itse. Nyt sillä on mielestään kaikki tietysti hyvin, kun pissii sisälle niin kuin kisutkin 🙄 voi olla oikea arvaus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe