Voisiko joku neuvoa miten toimia hätä suuri. Vien koiran pentuni ulos niin kuin pitääkin, herätyä ruuan jälkeen ja päiväunien niin ainostaan tutkii ja haistelee sitten tulemme 2tunnin kävelyn jälkeen takaisin kotiin niin tekee vain sisälle ikää 5kk Kiitos etukäteen neuvoista
Apuva koirani ei tee hätiään ulos voisiko syynä olla kissat.
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista... ei siis 2 t lenkinkään jälkeen? En ole ikinä kuullutkaan. Sori, en osaa auttaa.
- Anonyymi
Minulla on kaksi kissaa voisiko se olla syynä kun tekevät laatikkoon asiansa ja koirani hakee yöllä kissan kakat lattialle ja paperille myös voi syödä en ole varma mutta epäilen hauska koira 👍
- Anonyymi
Juota se kunnolla ja vie muutamaksi tunniksi ulos. Esim. nokare maksamakkaraa keitettyyn veteen ja jäähdytys. Pitäisi juoda mielellään. Anna muutenkin keitettyä vettä jos ei se juo tarpeeksi. Syynä voi olla hanaveden puhdistusaineet.
Se pissaa pihalle heti, kun sillä on kunnon hätä ja te olette ulkona. Sen pitää ehkä vain oivaltaa se itse. Nyt sillä on mielestään kaikki tietysti hyvin, kun pissii sisälle niin kuin kisutkin 🙄 voi olla oikea arvaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657