Joku pölli

Anonyymi-ap

pyörätarakalta mun tyhjät tölkit. Vitu köyhät!

18

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sossu on vähentänyt sosiaalipummien korvauksia, sen takia kelpaa jopa tyhjät tölkit.

• Anonyymi

Ei tarvi mennä kun tavastilan kulmalle, siellä nämä urhot juhlii joka päivä veronmaksajien rahoilla, tai tölkeistä saaduilla. Varsinkin tämä kaulasta tatuoitu pieni käppänä tuntuu olevan suuna päänä.

• Anonyymi

Missä varkaus on sattunut? Tölkkivaras saa muuten opetuksen jos jää kiinni. Nyt kaikki joukolla selvittämään rikosta! Oikeutta varkauden uhriksi joutuneelle naispoloiselle!

• Anonyymi

Pyöräkö sitten ei kelvannut eli kannatti ilmeisesti ottaa vain ne tölkit.

• Anonyymi

Mistä tiedät että kyseessä on nainen?

t: Suoliserlokki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että kyseessä on nainen?

t: Suoliserlokki

Olen nähnyt kun nainen joka kärsii pulaa ajaa tölkit tarakalla. Tippa tulee linssiin kun köyhää vanhusta näin ryöstetään. Rahat on varmaan käytetty huumeisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt kun nainen joka kärsii pulaa ajaa tölkit tarakalla. Tippa tulee linssiin kun köyhää vanhusta näin ryöstetään. Rahat on varmaan käytetty huumeisiin!

Mistä tiesit että on tämä sama henkilö? Näkyikö peilistä?

• Anonyymi

Kuinka köyhä itse olet jos keräät likaisia tölkkejä ja säilytät niitä jossain tarakalla. Tulee aina muuten maksuhäiriö mieleen kun näkee kaksi tölkkiä puolirutussa tarakalla.

• Anonyymi

vitu pelle! piti ostaa kumi ja kynä niillä kouluu.

• Anonyymi

Omat aarteet pitää säilyttää huolellisesti.

• Anonyymi

Kumii säilytän lompakossa ja kynä penaalissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumii säilytän lompakossa ja kynä penaalissa!

Hyvin ovatkin säilyneet niissä. Muista kuitenkin vaihtaa kumi uuteen noin kymmenen vuoden välein tai äsh antaa olla mitäs virkaa sillä uudellakaan olisi.

• Anonyymi

Jos sulla on lista tölkeistä ja merkeistä, poliisi voi käydä läpi seudun tölkinpalautusautomaattien valvontakamerakuvat. Pidä kuitenkin kiirettä ilmoituksen kanssa, valvontakamerakuvia kun ei säilytetä kovinkaan pitkään.

• Anonyymi

Esitutkintalain mukaan:
        "Syyttäjä voi tutkinnanjohtajan esityksestä myös päättää, että esitutkinta lopetetaan, jos tutkinnan jatkamisesta aiheutuvat kustannukset olisivat selvässä epäsuhteessa tutkittavana olevan asian laatuun",
        tätä ei tietenkään voida soveltaa asiaan jossa köyhältä on viety vähäkin. Jos syyttäjä päättää "että esitutkinta lopetetaan (kustannusperusteisesti)", ota yhteyttä valtakunnansyyttäjään, joka määrää tutkinnan jatkettavaksi ja valvontakamerakuvat läpikäytäväksi.
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2011/20110805#L3P10

Ja huom! tässä on lainsäätäjä, eli Suomen kansa, siirtänyt taas kerran Suomen perustuslain vastaisesti - "ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä" - lain käytön harkinnanvaraiseksi sanamuodolla "VOI", että voihan vadelma.

Kuitenkin Suomen perustuslain mukaisesti edellinen esitutkintalain säädös kuuluu perustuslainetusijan mukaisesti:
        "Syyttäjän on tutkinnanjohtajan esityksestä päätettävä ..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitutkintalain mukaan:
        "Syyttäjä voi tutkinnanjohtajan esityksestä myös päättää, että esitutkinta lopetetaan, jos tutkinnan jatkamisesta aiheutuvat kustannukset olisivat selvässä epäsuhteessa tutkittavana olevan asian laatuun",
        tätä ei tietenkään voida soveltaa asiaan jossa köyhältä on viety vähäkin. Jos syyttäjä päättää "että esitutkinta lopetetaan (kustannusperusteisesti)", ota yhteyttä valtakunnansyyttäjään, joka määrää tutkinnan jatkettavaksi ja valvontakamerakuvat läpikäytäväksi.
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2011/20110805#L3P10

Ja huom! tässä on lainsäätäjä, eli Suomen kansa, siirtänyt taas kerran Suomen perustuslain vastaisesti - "ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä" - lain käytön harkinnanvaraiseksi sanamuodolla "VOI", että voihan vadelma.

Kuitenkin Suomen perustuslain mukaisesti edellinen esitutkintalain säädös kuuluu perustuslainetusijan mukaisesti:
        "Syyttäjän on tutkinnanjohtajan esityksestä päätettävä ..."

Taas näitä lakeja 🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas näitä lakeja 🥶

Laki ja järjestys pitää olla. Valvoin mm. Suljetun Raatihuoneenkadun ajokieltoa toissakesänä ihan itse. Aika moni jääräpää peruutteli pois kun en väistänyt vaikka töni puskurilla päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki ja järjestys pitää olla. Valvoin mm. Suljetun Raatihuoneenkadun ajokieltoa toissakesänä ihan itse. Aika moni jääräpää peruutteli pois kun en väistänyt vaikka töni puskurilla päin.

Niin sitä pitää. Kunnon Ykä!!

• Anonyymi

Pers-kokoomuksen politiikan seurauksena kaduista on tullut eloonjäämiskamppailun näyttämöitä.

Suomen muistolle,
      Dickinson - The Zoo (Scorpions Cover) https://www.youtube.com/watch?v=1jrUsNpAQyQ
      You wanna be excited too
      On streets we call the zoo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe