Asiallisesti ja rakentavasti hyviä ja huonoja puolia asuinalueista. Älä kommentoi jos et ole asunut Lahden taloilla. Laittakaa vuosiluku kommenttinne perään ja näin muut ihmiset saavat paremman kuvan asuinalueesta ja sen kehityksestä. Kiitos!
LAHDEN TALOT / hyvät ja huonot asuinalueet asukkaiden kertomana rehellisesti
19
479
Vastaukset
- Anonyymi
Vai ei saa kommentoida jos ei ole asunut niissä.
Hohhoijaa taas kerran- Anonyymi
Miten pystyt kertomaan kokemukseni ilman asuinkokemusta Lahden taloilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pystyt kertomaan kokemukseni ilman asuinkokemusta Lahden taloilla?
Siinähän mietit sitä
- Anonyymi
Jo vuokranantaja LAHDEN LADOT saa niskakarvat pystyyn kokemusteni vuoksi. Onneksi pääsin jo kahden vuoden asumisen jälkeen muualle ja aika oli 1990-luku.
- Anonyymi
Mikä asuinalue kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä asuinalue kyseessä?
Lahden Monaco (jossa kukaan ei maksa veroja) Liipola.
- Anonyymi
Ihan on tuurista kiinni, sillä asukkaathan sen ilmapiirin ja viihtyvyyden luovat. Lahden Talot on ihan hyvä vuokranantaja, ei valittamista. Itse tykkään asua Lahden Taloilla sen takia, että vuokra on kuitenkin suht kohtuullinen ja saa asua samassa asunnossa vaikka loppuelämänsä. Eli suht riskivapaa valinta. Olen ollut onnekas ja talot ovat olleet rauhallisia, hyväkuntoisia ja asukkaat ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä (kuten minäkin), jonkin verran eläkeläisiä ja muutama lapsiperhe. Nimitaulussa suomalaisia sukunimiä.
Mutta tiedän, että toisinkin voi olla. Tosin näissäkin tapauksissa välillä kaikki on ihan ok, mutta jos talon asukkaissa on suurta vaihtuvuutta, on aina riski, että meno muuttuu rauhattomaksi ja jopa vaaralliseksi. Sellaisia taloja välttäisin, joissa on sossun tukiasuntoja, muttei näitäkään tietysti julkisesti kerrota.- Anonyymi
Mitkä asuinalueet kyseessä, jotka ovat niitä hyviä ja rauhallisia? Minä vuosina?
- Anonyymi
Lautamiehenkadun LT asunnoista tipahtaa pian ikkunalasit irti ikkunoista, ellei ne ole korjanneet niitä vielä. Yrittivät kyllä, mutta viikon päästä lasi oli irtoamassa taas. Talvella tulee lunta sisään ikkunan "ilmastointi aukosta".
- Anonyymi
Liipola ehdoton EI, samoin Launeen alueelta Kivikatu ja Kansakoulunkatu. Vaarallisia alueita, kiertäkää kaukaa!
- Anonyymi
Ovat olleet sitä koko olemassa olon ajan. EI ole tullut muutosta vuosien varrella. Hörhöjen, nistien ja alkkisten leikkikenttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat olleet sitä koko olemassa olon ajan. EI ole tullut muutosta vuosien varrella. Hörhöjen, nistien ja alkkisten leikkikenttä.
On tullut muutosta - huonompaan päin.
- Anonyymi
Kivikadulla (5) vähän aikaa sitten joku sytytti asunnon palamaan. Taisi olla kakkoskerros 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivikadulla (5) vähän aikaa sitten joku sytytti asunnon palamaan. Taisi olla kakkoskerros 🤔
Kivikadulla oli ennenvanhaan kivikylä, pultsareiden parakit, missä asuivat. Se on ihan tuon paikan karmaa, miksi Kivikadulla on tuollaista.
- Anonyymi
Kauppakatu 42 asuinalue mitä loistavin palvelut lähellä, linja-auto pysäkki talon edessä.
Vuokrat vanhasta talosta älyttömän suuret.
Putket vuotaa! Ikkunat valskaa. Ilmanvaihto olematon, talvella kylmä kesällä todella kuuma.
Seinät halkeilee ym.
Naapurit kyttää valittaa.
Talotoimikuntaan kannattaa liittyä jos haluaa ongelmia.
varkaat pöllii kaiken minkä irti saavat.
Pyykkitupa on loistava ilmainen.
Mutta et saa lukkoon oman vuoron ajaksi.
Jos hyvä mäihä käy kukaan ei tule vuorosi aikana pesee pyykkiä tai paskalle tuvan julkisiin wc tiloihin.
Tästä kaikesta pitää vielä maksaa ylihintaa!! - Anonyymi
Me ollaan jo siellä helvetissä. Ei oo pelkoa, että sinne kuoleman jälkeen joutuisi. Lahti on eräs helvetin taso.
- Anonyymi
Riihelän Uotilankatu, törmäkatu ja Törmäpolku täynnä kannabisrottia ym.huumerikollisia ja juoppoja . Ksikissa asunnoissa ollut pitlään kuolleita ja asunnot haisee.
Vastaava isännöitsijä saamaton perseläpi rotta- Anonyymi
Totta. Läävät purkukuntoista paskaa ja huonosti hoidettu
- Anonyymi
Uotilankatu 15 alimmassa kerroksessa oli joku nainen 7 kuukautta kuolleena eikä kaupunki vaihtanut edes hellaa eikä jääkaappia. Haju helvetillinen ja tupakoiva alkohollisoitunut sosiaalipummi siihen asumaan joka kuoli oksennukseen ja oli kuolleena toista kuukautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559