Meille on tullut uusi poika kissanpentu. Hän on aivan hurveän villi ja ei rauhoitu melkein koskaan. Onko kellään mitään tapaa miten saa sen rauhoittumaan koska meidän sohva ei enää kestä jos se ei rauhoitu. Leikistä se ei rauhoitu vaan eneän villiintyy.
Miten kissanpennun saa rauhoittumaan
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Terve kissanpentu, muistuttaa käytökseltään yleensä piirrettyjen Tomia. Niin sen kuuluukin, että kasvaa terhakaksi aikuiseksi.
Sopivaa ravintoa, kärsivällisyyttä. Kyllä se vähän yli vuoden iässä alkaa rauhoittua. Se harjoittaa lihaksistoaan että se vahvistuu. Virikkeitä, kuten usein leiritystä, kiipeilyjuttuja, ja joku pikku roti, eli sumutinpullosta jos alkaa astiat ja kukkaruukut ym lennellä.
Ja mitä enemmän reagoitte torjumalla tms, niin sitä hauskempaa sillä on. Katsokaa eri suuntaan ja älkää reagoiko ihan joka risaukseen. Vasta myöhemmin vain siivoatte tuhoutuneet jutut pois vaivihkaa. Kissanpentu oppii muuten että kolttosilla saa huomiota.
Ja miukumistakin voi kuunnella jos ette koko ajan jaksa, ihan rauhassa, ja huomaatte että kissa kyllä älyää joko tulla luoksenne nätisti seurustelemaan tai keksii muuta puuhaa. - Anonyymi
Pentu terve ku lrikkii.... Hommaa pingispalloja. Älä anna niitä aina. Vaan esim illalla 20 aikaan, ja otat pois ku leikki loppuu. Niin saat yöksi nukkumaan. Älä vaan jätä palloja yöksi, et nuku muuten😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862