Ylinopeus 15km/h 40 km nopeusrajoitus alueella. Lapussa lukee vaikuttaa ajooikeutee n låhteekö siis kortti?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Käsittääkseni muutama puhuttelu pitää olla ennenkuin lähtee.
Byrokratiaa Neuvostoliiton malliin. - Anonyymi
Lähtee kolmesta vuoden sisällä tai neljästä kahden vuoden sisällä.
- Anonyymi
Vähän nyt sinne päin. Edelleen kolme vuoden, tai neljä kahden vuoden aikana, mutta laki on muuttunut 17.12.2020. Vähäisiä ylinopeuksia ei nykyään lasketa
niihin, jotka vaikuttavat ajo-oikeuteen. Riippuu siitä, millä nopeusrajoitusalueella ja kuinka paljon ylinopeutta on ollut. Rajana on 60 km/h. Jos ylinopeutta on 60 km/h rajoitusalueella, tai pienemmällä, niin ylinopeutta täytyy olla enemmän, kuin 10 km/h. Jos rajoitus on suurempi, kuin 60 km/h, niin ylinopeutta täytynyt olla 15 km/h, tai enemmän.
- Anonyymi
Ajokortti otetaan poliisin haltuun, jos ajotapa osoittaa piittaamattomuutta liikenneturvallisuutta kohtaan. 15 km/h taajamassa ei vielä automaattisesti osoita sitä, mutta jos ajoit ylinopeutesi esim. päiväkodin lähettyvillä, niin se voi olla piittaamattomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451