Vuokatin rysäys

Näkikö kukaan mitä tapahtui tänään vuokatin liikennevaloissa, liikennevalo merkki pylväineen tuhannen pillun päreinä ja tolppa maassa, toimivat liikennevalot vilkutti keltaisella, autoa tai rekkaa ei näkynyt missään.

9

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnostustöitä meneillään. Ne tehdään yleensä työaikana klo 7.00 - 16.00 välisenä aikana. Mene silloin katselemaan ja ihmettelemään jos et ole työntekoa ennen nähnyt saatikka omakohtaisesti kokeillut.

      • Anonyymi

        Kirjoitit epäkohteliaasti, olitko huonolla tuulella. Ei ole kiva lukea toista loukkaavaa tekstiä. Asiallisesti aloitit, mutta tuo kolmas lause loppua kohden .........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit epäkohteliaasti, olitko huonolla tuulella. Ei ole kiva lukea toista loukkaavaa tekstiä. Asiallisesti aloitit, mutta tuo kolmas lause loppua kohden .........

        Niin mistä tiedät, jos ketjun aloittanut kirjoittaja on pitkänkin työpäivän tehtyään siitä paikasta ohi ajanut ja huomannut rikkoutuneet liikennevalot.

        Kukaan ei kuitenkaan tunnu oikeasti tietävän, mitä tuossa on tapahtunut.

        Tulee vain tuommoisia ihme äsähdyksiä vastaukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit epäkohteliaasti, olitko huonolla tuulella. Ei ole kiva lukea toista loukkaavaa tekstiä. Asiallisesti aloitit, mutta tuo kolmas lause loppua kohden .........

        Pitää ymmärtää näitä perskokkareita jotka näkevät työttömiä loisijoita jokapuolella. Niin vaikeaa näiden elämä nykypäivänä on, varmaan työttömät tulee niiden uniinkin kummittelemaan ja viemään peruspertin rahat.


    • Anonyymi

      Ei mikään kunnostustyö, kyllä siihen joku on törmännyt varmasti

      • Anonyymi

        Jos niille on kunnostustöissä joku vahinko käynyt ja sitten täällä äyskyröi, kun joku erehtyy kysymään, että mitä siinä sattui.


    • Anonyymi

      Joko on jäljet siivottu?

    • Anonyymi

      Helsingin Sanomissa ei ainakaan ollut mitään mainintaa tapahtumasta.

    • Anonyymi

      En usko että siellä mitään ollutkaan. Aloittaja taas sekoilee kun ei muista mikä päiväkään on menossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      615
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      608
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe