Sami joka oli osallisena kuolemaan johtaneet sä onnettomuudessa taannoin on kohta ATPL. Kuinka kauan kestää että tulee seuraava onnettomuus jos hän jatkaa koulutuksen tai vaikka vaan yleisilmailun parissa? Monen mielestä varsin asenne vammainen henkilö.
Sami Saikkonen ATPL
7
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Myös kateus on asennevamma.
Ja niin Samilla kuin muillakin ATPL- teorian opiskelleilla on mahdollisuus saada ATPL(A)-lupakirja kun ensin hankkii CPL(A) lupakirjan ja kun kokonaislentokokemusta on vähintään 1500 h ja kokemusta 2 hengen ohjaamotyöskentelystä (lentoyhtiössä perämiehenä) 500 h. - Anonyymi
Kiinnostava aloitus.
Miten Saikkonen aiheutti tarkastettavalle sydänkohtauksen? - Anonyymi
Sami on ihminen.
ATPL on ilmailulupakirja. Airline Transport Pilot License.
Avausviestissä sanotaan että ” Sami… on kohta ATPL”.
Eikä ole. - Anonyymi
Sehän oli lento semmosella lentokoneella ja miehistöllä, että sitä ei olisi ikinä pitänyt lentää.
- Anonyymi
Kiitos keskustelun avaajalle lämpimästä huolenpidosta.
Koska ilmiselvästi et tunne ilmailualaa kerron, että viranomaisprosessi pitää todella hyvää huolta tällaisista asioista; lienen yksi suomen tarkimmin testatuista ja tutkituista lentäjistä sekä fyysisesti että henkisesti.
Toivon myös, ettet koskaan joudu tilanteeseen missä joku ystäväsi kukistuu verenkiertohäiriön takia.
Kaikkea hyvää anonyymille -ap:lle ja muille asiasta kiinnostuneille.
Iloa ja innostusta loppukesään,
Sami Saikkonen- Anonyymi
Sami Saikkoselle tsempit.
- Anonyymi
58 ja 33
63 ja 38
68 ja 43
73 ja 48
78 ja 53
83 ja 58
88 ja 63
93 ja 68
98 ja 73
103 ja 78
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483598Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192358Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151930Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141635Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171542Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t381464Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821440- 171304
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631106Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201030