Miksi vielä peritään dieselautojen autojen käyttövoimaveroa?

Anonyymi-ap

Viime hallituskaudella Perussuomalaiset viikottain hiillostivat hallitusta dieselveron poistosta, koska sitä ei ole verrokkimaissa.

Kun Perussuomalaiset menivät hallitukseen olin varma veron poistosta. Innossani laitoin ylihintaisen dieselauton rahoitusyhtiön avustuksella. Viikolla tuli taas 620€ vero osamaksujen lisäksi. Nyt ei enää perussuomalaiset puhu eikä kirjoittele dieselverosta, vaikka heidän Purra on avainasemassa joka voisi poistaa veron.
Minulla on tunne että on petetty pahemman kerran, mutta tuskin olen ainoa.

17

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa vaatia hallituksen yksimielisyyden.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku on oikeasti noin tyhmä, että uskoo tuollaisen valheen? Sähkärikuskitkin luulivat ajavansa ilmaiseksi.
      Eikai nyt valtio lypsylehmistään luovu, puhdasta nettotuloa, kulki ne millä tahansa. Päinvastoin, lisää tulee maksettavaksi. Minua se ei haittaa. Työtä jatkan vielä vähän ja sitten lopetan. Odottelen vain, mitä keksivät lisää, kun on pakko olla auto, että töihin pääsee. Ei oikein aivovammasen Orpon tunnin junakaan sovi reitille, .enee ainakin 200 km ohi.

      • Anonyymi

        Moni kulkee Turusta Helsinkiin ja takaisin töissä ja heille tunnin juna on tärkeä että ehtii kahdeksaan töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kulkee Turusta Helsinkiin ja takaisin töissä ja heille tunnin juna on tärkeä että ehtii kahdeksaan töihin.

        Niille muutamille kulkijoille kannattaa maksaa palkka siitä eläke ikään saakka ja maksun edellytyksenä on, että eivät matkusta junalla Helsinkiin.
        Tulee yhteiskunnalle paljon halvemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kulkee Turusta Helsinkiin ja takaisin töissä ja heille tunnin juna on tärkeä että ehtii kahdeksaan töihin.

        Kahdeksaan??? Eikö etelän vetelät mene aamu 6 ja aamu 7 töihin??? Niin kuin normi aamu ja päivä vuorolainen menee.


    • Anonyymi

      Sähköverot postiin saadaan köyhälle suomelle euroja joka elää kansalaisten varoista
      2000 e sähkövero tasaa sähkölinjojen rakennuskustannuksii samalla

    • Anonyymi

      Tuossa tänään Iltalehti kertoo että luottoluokittajat ovat luokittaneen Suomen miinukselle kun on niin isot velat. Voi olla ettei Suomi enää lainoja saa tarpeeseenkaan kun joutuu maksuhäiriörekistereihin. Kuka olikaan se isot velat ottanut pääministeri?

    • Anonyymi

      Voi olla että valtio tarvitsee verorahoja. Onko poliitikolla minkäänlaista vastuuta, voiko hän valehdella äänestäjilleen. Nämä eduskunnan kyselytunnit ovat täyttä teatteria.
      Milloin Perussuomalaiset alkavat heräilemään, kuinka heitä on petty. Tietenkin se on hankala myöntää jos on äänensä antanut, ja nyt huomaa petoksen.

      • Anonyymi

        https://yle.fi/a/74-20095400

        Kyllähän kansa on jo nähnyt petoksen, siksihän hallituksen suosio on pudonnut. Tilannetta yritetään korjata sillä että kansa ei enää saa tietää nouseeko vai laskeeko suosio entistään.


    • Anonyymi

      Sanna oli Suomen ylivoimaisesti huonoin ministeri.

    • Anonyymi

      Persuilla vaan vaali puheita että saisivat ääniä

      • Anonyymi

        Perussuomalaiset on Suomen rehellisin puolue eikä nekään yksin voi hallituksessa kaikesta päättää. Pääasia on että pikkupillut on pois sotkemasta Suomen asioita


    • Anonyymi

      joo muaki se purra on kussu silmään

      lupas että köyhistä pidetään huolta

      ei oo työtä löytyny vaikka lupasivat

      • Anonyymi

        Kun oot pöljä. Ei se ole Purran syytä


      • Anonyymi

        Kun tätä palstaa lukee, huomaa että Persuja on hyvä vedättää. On aivan taitava veto ennen vaaleja luvata kaikki maan ja taivaan väliltä, kaikki menee läpi tähän kansanosaan.

        Heidän ministereistä jo tason näkee, ei ole kaikki" ruudinkeksiöitä"olisi edes Hakkarainen ja Turtiainen pysyneet siellä järkenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tätä palstaa lukee, huomaa että Persuja on hyvä vedättää. On aivan taitava veto ennen vaaleja luvata kaikki maan ja taivaan väliltä, kaikki menee läpi tähän kansanosaan.

        Heidän ministereistä jo tason näkee, ei ole kaikki" ruudinkeksiöitä"olisi edes Hakkarainen ja Turtiainen pysyneet siellä järkenä.

        odotellaanpa Polvisen kannanottoa asiaan... vuoden 2027 vaalikiertueella?


    • Anonyymi

      Köyhät ajjaa tiisselulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe