MOLEMMAT VELJEKSET.

Anonyymi-ap

Tämän palstan rakkaiden oireet alkaa olemaan niin saharan kuivaa toistoa että onhan ongelmat kerrakseen.

Sairaus, terveys, vakuutukset, kela, eläkkeet, terveet hampurilaiset.

Nyt tuli jälleen yksi ylitse muiden sammakko :::: Täytän lisäksi noin kolmen vuoden päästä vaatimukset Thaimaan kansalaiseksi, jolloin saan samat edut kuin thaimaalainen. 2010.

Tyttö2010Neitinen99,9%Thaimaan kelakortillinen, mahtavaa.

Mitä mikäkin maksaa ja missä maksaa, sekä miten ostokset tehdään, jepjep, tukusta lihat ja muuten omavarainen, punaista lihaa ja vehnää, onhan jutut tosiaan.

Alttari nähtävyys ja jne.

Siinä teille alttarinähtävyyttä ja katsos kun vallan keltainen talokin nähtävyytenä.

https://watbuddharamtemple.wordpress.com/support-us/

> § <

5

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, tämä on erittäin omituinen foorumi. Tarkoitukseni olisi matkustaa Thaimaahan lomalle ensi talvena, ja siki olen muutaman kerran avannut tämänkin palstan. Pattayasta täällä kirjoitetaan hyvin vähän.

      Tuntuu pikemminkin, että tämä on hyvin pienen piirin keskinäisen kinastelun ja nälvimisen areena, ja aiheet ovat mitä tahansa muuta kuin Pattayaa. 😁

    • Anonyymi

      Luettelit sitten kaikki omat puheenaiheesi.

      Sairaus - joo olet sairas ja eläkkeellä. Useita perussairauksia, miltei koko värisuora.
      terveys - joo sinulla ei ole terveyttä eikä tietoa miten sitä ylläpidetään.
      vakuutukset - joo sinä et enää saanut vakuutuksia ja maitojuna sanoi kolikoli.
      kela - joo sieltä saat nyt sitten lääkekorvaukset, asumistuen ja vammaistuen.
      eläkkeet - joo sinähän puhut aina eläkkeestä ja sen määrästä ja riittävyydestä.
      terveet - alituiseen epäilet muiden mielenterveyttä vaikka pääsi ei sellaiseen riitä.
      hampurilaiset - joo ja pizzat, ranskalaiset, suklaat ja lakritsat ovat terveysruokaasi.
      alttari - konehirsitalo, jossa thaimaalaiset voivat haikailla kotimaataan.

      Listaukseen on lisättävä laittomat kaatopaikat ja liikenneonnettomuudet, jotka ovat niin suuria suosikkejasi että tunkeudut onnettomuuspaikoille kuvaamaan itseäsi.

      • Anonyymi

        Saa nähdä tekeekö comebackin nyt myös havumetsien oma poika, bisnes ja säästömies Tapsa, jota myös Kamputsean Säästöpossuksi kutsutaan, vai oliko se Vietnamin, josta hän lähetteli askartelemiaan matkaesitteiden kuvakaappauksia ahkerasti ja häntä ajoi takaa Suomen valtio sekä maastohousuihin pukeutuneet kaljupäiset miehet joilla oli tatuoitu Suomen lippu kalloonsa ja paholainen oli heidät merkannut leijonariipuksilla?

        Posso voisi ihan virkistykseksi keksiä vielä yhden hahmon lisää tuonne päänsä sisällä sijaitsevalle hullujen huoneelle, josta ne sitten karkailee "siviiliin" kertoilemaan näkemyksiään ja tietämyksiään.


      • Anonyymi

        Hei rakas.

        Sinulla on erittäin vakava ongelma josta et voi irtaantua.

        Minä en ole Numba.

        > § <


    • Anonyymi

      Toinen massimies ottaa prepaid-liittymän ja osamaksulla modeemin, kun toinen massimies varastaa sillävälin päiväkodin keittiöstä tonnikalaa.

      Nyt on laatua ja tasoa niin että tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe