Hallituksen leikkaukset yltävät jo kuoleviin

Anonyymi-ap

Hautajaiset voivat kallistua sadoilla euroilla. Hallitus leikkaa kirkolta valtiontukea,
josta suurin osa menee kirkon lakisääteisiin tehtäviin. Suurin menoerä on
hautaustoimi
https://yle.fi/a/74-20103918


Leikkausten toteutuminen merkitsisi keskimäärin noin 400 euron hautausmaksun korotusta hautausta kohden, jos lisäkustannus viedään suoraan hautaustoimesta perittäviin maksuihin.

Kiitos kristitty (?) hallitus !

12

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä hallitus ei ole kristitty vaan Saatanasta.

      • Anonyymi

        🤣👍 Kuittaan.


      • Anonyymi

        Se edellinen oli kristitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se edellinen oli kristitty.

        joo nyt ei auta ku rukoilla hiljaa


        ja toivoa parasta


    • Anonyymi

      Valtionrahoitus on puolestaan tarkoitettu lailla säädettyjen, yhteiskunnallisten tehtävien eli hautaustoimen, väestökirjanpidon sekä kulttuurihistoriallisesti arvokkaiden rakennusten ja irtaimiston ylläpidon kustannuksiin.

      Nyt valtio/hallitus leikkaa sitä.

      • Anonyymi

        Hallitus on kohottanut itsensä jumalasta seuraavaksi - yläpuolelle.


    • Anonyymi

      Kyllä se on vain se velka, joka säännot hallitukselle tekee.
      Nythän jo velan korotkin on miljardeissa!!
      Kyllä se vetää päättäjät hijaisiksi.
      Liiankauan on liika hyvään totuttu, on luultu, että yli varojen saa elää, saa maata vain ja hakea luukulta nappulaa.
      Ei elämä niin voi mennä. Nuoruudessani sanottiin, että "Joka ei töitä tee,
      ei hänen syömänkään pidä"!

      Me eläkeläiset saamme olla kiitollisia tuosta pienestäkin eläkkeestä, sillä voi olla,
      että seuraavat eläkeläiset saavat vielä vähemmä, koska rahat menee edellisten vuosien törsääminen velan maksuun.

      • Anonyymi

        Tämä jatkuva natina köyhyydestä ja kaltoinkohtelusta on tuottanut seurauksia, joita ei aikanaan otettu huomioon.
        Onhan näitä köyhiä aikoja ollut kautta aikojen, suhdanteet nousseet ja laskeneet, inflatio jyllännyt, velkoja maksettu aina, veroja nostettu,lamassa tarvottu, mutta tähän asti on aina ollut luvassa paremmat ajat. Nyt on toisin.
        Viime aikojen madonluvut eivät lupaa hyvää tulevaisuudessakaan, ja se on pelästyttänyt jälkipolvemme. Työttömyys pysyy korkeana, koska ei edes haeta työtä, kun ei sitä kuitenkaan saa, kerrotaan korkeasti koulutetuista ihmisistä, jotka ovat hakeneet kymmeniä työpaikkoja, ei ole varaa enää vuokra-asuntoon, ei uskalleta ostaa omaa, eikä uskalleta hankkia lapsia.
        Syntyvyys on alimmillaan tilastoissamme.
        Miten maailma jatkuu, kun kantaväestö vähenee ja meidän on saatava satoja tuhansia ulkomaalaisia suomalaista työtä tekemään!
        Kannattaako tämä jatkuva pessimismi?


    • Anonyymi

      Ku Klux Klaani hallitus valkoinen herra rotu onneksi britit oivalsivat millä saadaan heidät kuriin. Suomalainen äärioikeisto oli mielissään, Purrakin äityi kommentoimaan brittien tilanteesta syy on maahanmuuttajataustaisten suosiminen, muista äänestää uusnatseia.

      • Anonyymi

        Eli PS:ää.


      • Anonyymi

        Luulisi, että olet ulkomaalaistaustainen maahanmuuttaja, kun noin kirjoitat. Tekstikin on sen verran ontuvaa, että olen ehkä oikeassa arvelussani.


    • Anonyymi

      Kansa napisi ja aikojen alussa. Tuttu juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe