Niina, Jenna ja minä.

Ebony

Olin juuri päässyt töistä kotia kun ystäväni soitti minulle. Hän kysyi huvittaisiko minua tulla hänen ja hänen työkaverinsa kanssa katsomaan hänen luokse elokuvaa. Suostuin heti koska pidän tälläisista elokuva illoista. Vaihdoin vähän vaatetta ja lähdin ajamaan ystäväni luokse. Ajoin pitkää tietä vähäsen matkaa ja käännyin pienelle sivutielle. Menin ystäväni ovelle ja siellä hän olikin minua jo vastassa.
-Tule sisään hän kehotti!
astuin ovesta sisään ja jätin takin naulakkooni.
-Jenna onkin jo täällä ystäväni Niina kertoi.
Hän esitteli minut Jennalle. Yhreisvoimin teimme pedin ystäväni vuodesohvasta, että saimme oikein lokoilla elokuvan aikana. Laitoimme elokuvan pyörimään ja katsoimme sitä jännittyneenä. Vähän ajan kuluttua Niina stoppasi filmin ja sanoi käyvänsä vessassa. Minä sanoin Jennalle, että käyn vähän ulkona tuulettumassa. Ulkona olikin ihana viileä sää.

Hetken kuluttua menin sisälle ja katsoin vähän sekavin tuntein Niinaa ja Jennaa. Molemmat makasivat alasti vuoteella ja suutelivat sekä hyväilivät toisiian. En ennen ollut ajatellut seksiä naisen kanssa, mutta nyt ajatus alkoi tulla mieleeni. Huomasin kuinka aloin kostua katsellessani Niinaa ja Jennaa. Siirryin heitä kohti ja kävin makaamaan vuoteelle. Jenna oti paitani pois ja heitti sen jonnekkin nurkkaan. Samaan nurkkaan lensi myös rintsikkani. Me suutelimme Niinan kanssa samalla kun Jenna hieroi ja näykki kovettuneita nännejäni. Jenna siirtyi alemmas ja alkoi varovasti hivuttaa mekkoani alemmas. Niina suuteli napaani, kaulaani ja nännejäni. Jenna sormeili häpyäni stringien läpi.
-Jatkakaa sain vaivoin sanottua heille.
Jenna otti stringini pois ja alkoi suudella klitoristani. Sitten hän suuteli häpyäni ja työnsi ensin yhden sitten kaksi ja lopuksi kolme sormea sisään. Välissä Jenna ja Niina vaihtoivat kuumia suudelmia. Nyt Niina otti käsittelyyn häpyni ja puhalsi siihen ja klitorikseen. Se tuntui ihanlata. Viimein hän tunki kielensä sisääni ja pyöritteli sitä siellä. Sillä aikaa Jenna oli mennyt käymään yläkerrassa ja tuli sieltä pian takaisin mukanaan kaksi dildoa.

Jenna tuli luokseni ja laittoi toisen dildoista sisääni. Toisen pään hän laittoi omaan sisäänsä ja alkoi ratsastamaan. Tunsin kuinka orgasmini alkoi tulla, mutta sain sen vielä pidettyä sisälläni. Niina otti toisen dildoista ja asetti sen Jennan perseeseen ja myös sisäänsä. Siinä me kolme olimme. Jenna nai minua ja Niina Jennaa. Tunsin kuinka meillä kaikilla alkoi olla orgasmi lähellä.
Ensin tuli Niina sitten Jenna ja lopuksi minä.
-Tuo oli ihanaa sain sanottua kun me makasasimme vuoteella.
-Niin oli sanoi Jenna.
-Mehän voisimme ottaa joskus uudestaan sanoi Niina ja hymyili. Me nyökkäsimme Jennan kanssa innokkaina. Siitä lähtien olemme aina silloin tällöin ottaneet uusiksi ihani hetkiämme! ;)

3

11127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fog1

      kirjotusvirheitä...mielestäni muutama hassu siellätäällä ei haittaa, mutta tässä tekstissä niitä oli miltei joka lauseessa... tarkasta tekstisi ennen kuin painat lähetä-nappulaa...

    • Kostunut

      Älä välitä; virheitä tulee kaikille. Toivottavasti jatkat kirjoittelua; tarinallasi oli vaikutuksensa. =)

    • Tyttönen

      Olipas aika pösilö tarina. Etenkin minua ärsytti kirjoittajan lapsellinen tyyli; on matkittu muita novelleja, mutta tyyli on todella yksinkertaista. Pelkkiä päälauseita koko juttu, jotka tekevät tekstistä tökstähtelevän ja luettelon omaisen. Kannattaisi käydä ensin äidinkielen tunnilla, että oppisit hyvän tarinan kaavan sekä saisit karsittua pois noita kirjoitusvirheitä. Kirjoittaja kaipaa vielä rutkasti harjoittelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe