Tulipas nähtyä tähdenlento luikauksella

Anonyymi-ap

Kun on vanhus on aikaa valvoa ja kahtella tähtitaivaan kovinta jynkkyä

13

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lentokone se vaan oli.

    • Anonyymi

      Taatusti näkee tähden lentoja joka yö jos malttaa katsella.

    • Anonyymi

      Ei se hetkellinen tuliviiru taivaalla enää jaksa kiinnostaa. Tai vaikka useammankin näkisi.
      . Harva asia luonnossa enää jaksaa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Vanhuksia ei kiinnosta oikein mikään.
        Ja sen vuoksi emme soisi kenellekään muullekaan niistä nauttimista. Turhuuden turhuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuksia ei kiinnosta oikein mikään.
        Ja sen vuoksi emme soisi kenellekään muullekaan niistä nauttimista. Turhuuden turhuutta.

        Kyllä tuntuu ainakin ruuan mässyttäminen kiinnostavan.


    • Anonyymi

      Luonto kiinnostaa yhä enemmän, kirjoittele vain havainnoistasi !

    • Anonyymi

      Parvekkeeni on merelle ja Viroon päin. Oli pimeää ja katselin taivaallista valonäytelmää. Elosalamat valaisivat hetkittäin koko taivaan sillä suunnalla. Jyrinää ei kuulunut, joskus vain ihan pientä ääntä.
      Olipas komeaa katsella. En meinannut lähteä nukkumaankaan, kun sitä kesti vaikka kuinka kauan. Saa nähdä, onko tänä iltana samanmoista.

    • Anonyymi

      Jos on selkeä taivas, niin lähiöinä ja etenkin ensi yönä on hyvät mahdollisuudet nähdä tähdenlentoja. Siispä katse taivaalle.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Yöllä pitää nukkua.


    • Anonyymi

      Pitää toki nukkuakin, mutta kun harvoin on tuommosta katsottavaa, niin kyllä sitä pitää ihailla.
      Vanhalla on ne huvit kyllä jo aika harvassa, siis minulla ainakin.

    • Anonyymi

      Kun puhutaan "tähdenlennoista", Ursalaist tietävät olevan niiden enimmäkseen vai palavia hiekanhyväsiä.

      Muuten vanha Allakka on hyvä opaskirja yöllisten valoviirujen näkemisessä.

    • Anonyymi

      Taivaalla oli paljon mahtavaa näkemistä viime yönä. Telkkarissa näytettiin
      välähdyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe