Kun on vanhus on aikaa valvoa ja kahtella tähtitaivaan kovinta jynkkyä
Tulipas nähtyä tähdenlento luikauksella
13
255
Vastaukset
- Anonyymi
Lentokone se vaan oli.
- Anonyymi
Taatusti näkee tähden lentoja joka yö jos malttaa katsella.
- Anonyymi
Ei se hetkellinen tuliviiru taivaalla enää jaksa kiinnostaa. Tai vaikka useammankin näkisi.
. Harva asia luonnossa enää jaksaa kiinnostaa.- Anonyymi
Vanhuksia ei kiinnosta oikein mikään.
Ja sen vuoksi emme soisi kenellekään muullekaan niistä nauttimista. Turhuuden turhuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksia ei kiinnosta oikein mikään.
Ja sen vuoksi emme soisi kenellekään muullekaan niistä nauttimista. Turhuuden turhuutta.Kyllä tuntuu ainakin ruuan mässyttäminen kiinnostavan.
- Anonyymi
Luonto kiinnostaa yhä enemmän, kirjoittele vain havainnoistasi !
- Anonyymi
Parvekkeeni on merelle ja Viroon päin. Oli pimeää ja katselin taivaallista valonäytelmää. Elosalamat valaisivat hetkittäin koko taivaan sillä suunnalla. Jyrinää ei kuulunut, joskus vain ihan pientä ääntä.
Olipas komeaa katsella. En meinannut lähteä nukkumaankaan, kun sitä kesti vaikka kuinka kauan. Saa nähdä, onko tänä iltana samanmoista. - Anonyymi
Jos on selkeä taivas, niin lähiöinä ja etenkin ensi yönä on hyvät mahdollisuudet nähdä tähdenlentoja. Siispä katse taivaalle.
kylmätotuus- Anonyymi
Yöllä pitää nukkua.
- Anonyymi
Pitää toki nukkuakin, mutta kun harvoin on tuommosta katsottavaa, niin kyllä sitä pitää ihailla.
Vanhalla on ne huvit kyllä jo aika harvassa, siis minulla ainakin. - Anonyymi
Kun puhutaan "tähdenlennoista", Ursalaist tietävät olevan niiden enimmäkseen vai palavia hiekanhyväsiä.
Muuten vanha Allakka on hyvä opaskirja yöllisten valoviirujen näkemisessä. https://www.youtube.com/watch?v=P-1GoN5k1CY
Onkohan muistissa vikaa, en muista minkä valitsin . Selasin nin monia.- Anonyymi
Taivaalla oli paljon mahtavaa näkemistä viime yönä. Telkkarissa näytettiin
välähdyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231