Naiseni vieraat.

Anonyymi-ap

Sanoin muijalle et mentäisi mun työkaverin mökille ens perjantaina ja oltais siel viikonloppu kun sil kiva paikka saaressa. Sano et ei häntä oikeen kiinnosta ja kun ei tunne edes sitä. Harmittelin kun ei halunnu sit lähtee. No tuli perjantai ni muija sano et hän ehkä menee siskonsa lapsia kaitsemaan jos ne lähtee viihteelle, Ok sanoin et eipähän tule aika pitkäksi sitten sul. No lähdin siin kolmen aikaa kun kamu tuli hakee. Mökillä oltii mut kaveril tuli vaimolta puolenyön aikaa viesti et niiden lapsi joutuu sairaalaan.
Ei siinä auttanut kun aamul lähtee kotiin. Se kuskasi mut kotiin takas ja kun raivarin päädyssä asuttiin ni aattelin et meen takapihalle kun mulla ol siel kaljaa. Sytytin röökin ja avasin oluen ja kuulin jotain puhetta ja uikutusta. Sit huomasinkin ettei takaovi ollukkaa lukossa ni menin sisään. Vittu sohvalla kuorsasi salällää aivan outo vanhempi mies alasti toisen jalan retkottaes lattialla ja ääni kuulu selvemmin makkarista. Silmiin osu pöytä joka sekasin viinapulloista ja tumpeista. Lattialla vaatteita mytyssä.
Menin maikkarin ovelle joka kiinni ja tietty tiesin et siel nussitaan. Avasin oven ihan tavallisesti ni muija jalat levällään voihki kännisesti kun joku äijä nussi sitä. Mies kännis kans eikä edes kääntyny. Muijan vieressä makas kolmas mies sammuneena. Multa putosi kalja lattialle ku olin nii hämilläni sekasin raivosta ym. Samassa muija sano et heräsit säkin ni pääset nussii mua. Eihä se onneton lutka tajunnu et se oliki mä. Teki mieli käydä äijän kimppuun mut jokin mua esti. Painelin olkkarii ja nappasin kunnon hiukan viskiä jota joku tuonut. Olin jotenki shokissa kait. Muija huus et miten teil onki noin kovana ja pitkää. Meil on pillereitä ni pystyy ja jaksaa.
Jatkan ehkä myöhemmin.

15

3447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuu.
      Nappailin viskii siinä sekavin tuntein ja vieres sohvalla makas sammunu äijä alasti. Tuli mielee potkasta sitäki päähän mut eihä sitä sammunutta. Näin kaikkien puhelimet siinä pöydällä ni piruuttani kattelin ensin yhen viestit ja kuvat. Kuvista löyty kun muija polvillaan miesten edessä ottaen suihin kaikilta. Vitun akka aattelin. Toisaalta eihä se miesten vika ollu et muijani on narttu. Lähetin kuvat itelleni.
      En yleensäkään kato toisten kännyköitä mut nyt selasin kaikki. Muijan puhelin oli suljettu ni ilmankos en saanu yhteyttä kun aamulla soitin. Ois pitäny virran päällä. Makkarista kuulu nussimisen voihketta, kurkkasin sinne ovelta ni muijan jalat sätki äijän selän takana. Tosi kännisellä äänel pyys nussii kovempaa ettei hän jaksa enää ja äijä sano et kohta tulee sun vittuun spermat. Anna tulla vaa. Meni takapihalle pullon kans tupakalle kun äijä laukes äänekkäästi. Sit kuulu jotain pientä pulinaa viel ja hiljeni.
      Menin olkkarii takas et jos muija menee pesulle ni saa ikävän ylläri kun mut näkee. Eikä mitä kun kummatkin sammu muija selällään ja molemmat äijät molemmil puolin.
      Jatkuu.

    • Anonyymi

      Jatkuu.
      Menin kattoo muijaa lähempää ja se jalat vähä levällään pillusta spermaa valuavana ja tisseillekkin lentänyt. Oli aivan sammuksissa. Menin paukut taas ottaa ni sohvalla nukkuva mies oikoa jalkojaan ja mutisi jotain mistä en saanu selvää. Huomasin lompakon lattialla ja piruttani katoin et näköjää täl 64v miehellä oli päälle 400€ käteistä siel. Piru iski ja otin rahat.
      Aattelin et ei sitä muijaa ilmatteks nussita. Mua rupes himottaa muijan sperma pillu. Tai oikeestaan huoran vittu. Riisuin vaatteet ja menin muijan jalkojen väliin ja nostin polvitaipeesta sen jalat levälleen. Lipsuttelin terskalla märkää vittua ja sit työnsin sisään ja aloin nussii niinku huoraa nussintaa eli säälittä. Makasin spermasen muijani päällä ja se vähä sammuneen unessa uikutti et naikaa mua. En kyl kestänyt kauaa kun laukasin sisään ja osan runkkasin päälle.
      Lähdin pesulle ja keskenkaiken sohvalla nukkunu mies tuli vessaan kuselle. Sil oli kyrpä komeesti puol seisokissa mut säikähti et kuka mä oon kysyen. Sanoin väärän nimen ja et kävin nussimas äske tota kyrvän kipeetä lutkaa tuolla. Ok sano et ootko sä se Tapsan kaveri jonka pitikin tulla tänne naimaan kans. Sanoin etten oo ja mentiin olkkarii. Äijä kyl katto makkariin ja sano et saatana kun herkku vittu spermas makaa siel.
      Jatkuu.

      • Anonyymi

        Jatkuukos


      • Anonyymi

        Tulikos tapsan kaveri vielä nussimaan ?


      • Anonyymi

        Milloin sulla sitäs sitten olis ollut.


      • Anonyymi

        Aikasi käynee pitkäksi, kun jaksat kuitenkin lukea näitä kirjoituksia ja kommentoida niitä.
        Selvästi olet niistä jotenkin kiinnostunut.


      • Anonyymi

        Mitäs olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikasi käynee pitkäksi, kun jaksat kuitenkin lukea näitä kirjoituksia ja kommentoida niitä.
        Selvästi olet niistä jotenkin kiinnostunut.

        Niinpä muuten näytät olevan. Et kait lukis jos et olis kiinnostunut.


      • Anonyymi

        Sää mää ja bää buaahaa. Montas kertaa tääkin päivässä tulee.


    • Anonyymi

      Lisää????. Siis tarkotan jatkoa alottajalta.

    • Lukioita on mut ei kommetointii. No turha jatkaa vaik totta on.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa näitä on lukea ja itsekin jakaisin, jos olis lutka tyttöystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa näitä on lukea ja itsekin jakaisin, jos olis lutka tyttöystävä

        Totta. Hyvän näköstä lutkaa olis hyvä jakaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe