Sinä nuori nainen tokmannin parkkipaikalla.

Anonyymi-ap

Hei sinä tatuoitu nuori nainen äsken tokmannin parkkipaikalla auton takana kyykky pissalla. Yritit ilmeisesti olla piilossa mutta en voinut olla huomaamatta. Hyvät vitut oli ei hätää.

20

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanko oli useampi?

    • Anonyymi

      Petra.

    • Anonyymi

      Samalta naiselta saa myös palvelua.
      Todennäköisesti sama ihminen kyseessä.

    • Anonyymi

      Ai sielläkin alkaa olla haittalintuja kun pitää öisin variksenpelättimiä olla siellä kyykistelemässä.

    • Anonyymi

      Tatuoituja white trash -vosuja riittää katukuvassa.

    • Anonyymi

      Tämä nainenhan vain esitteli sulojaan ja viestitti kaikille rahamiehille, että tulkaa tänne täällä on teille makeeta! Ja kyllä näyttivät miehet tajuavan mistä on kyse - oikein jono syntyi!

      • Anonyymi

        Oliko varmasti oikea miesten jono ? Vai oliko vain kaksi kouraa perätysten ?


    • Anonyymi

      Asiaan voi olla ihan normaali syy. Ennenhän sitä pyllistää kun kusee housuihin.

      • Anonyymi

        Hajuista päätellem on kaupungeissa kaikilla niin kova kusihätä, että ruikitaan jokapaikkaan.


    • Anonyymi

      Maksullinen muija on

    • Anonyymi

      Nuorena on vitsa väännettävä

    • Anonyymi

      Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä jos joku on kusella?

      • Anonyymi

        Ei muuten vaan se kusipaikan sijainti oli vain hämmentävä. Toki hätä ei lue lakia. Onneksi oli nätti nuori nainen eikä mikään kammotus niin ei traumoja saanut.


      • Anonyymi

        Oliko räähkä mennyt Tokmannin vessaan eikä kuseskele näkösällä.


    • Anonyymi

      Jos Kajaanissa, niin on ihmettä kyllä.

    • Anonyymi

      Hyvä tietää että oli hyvät vitut.

      T: Olawi

      • Anonyymi

        Kyllähän nättiä kiinteää nuorta pyllyä on mukava katsella eikä haittaa vaikka pillukin näkyy.


    • Anonyymi

      Hahhahhaaa... tuli mieleeni vuosia sitten sattunut juttu työpaikan tiloissa. Alettiin katselemaan, kun keski-ikäinen nainen tuli toimiston edessä olevan kerrostalon, jossa oli myös kauppoja, taakse. Ei muuta kun hame korviin, housut alas ja kuselle. Harmitti, etten aukassut ikkunaa ja huutanut, olis ollut kiva nähdä kuinka nopeesti muija katoaa. Ihan vaikutti normaalilta, mutta ilmeisen sokea oli, vieressä kahvila, jossa olis ollut vessakin.

      • Anonyymi

        junkjunk


    • Anonyymi

      Odottakaa ensiviikonloppua kun musiikkifestarit niitä pissiliisoja kajaanihallin ympäristöt täynnä kyykistelemässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe