ISO doggi!!

kookas?

Moi

Olen aina ihastellut tankandogin suurta ja uljasta kokoa ja joku päivä varmaan hankin sellaisen itselleni(koira kuume ollut jo jonkin aikaa). surffatessani löysin sivuston jossa on aivan JÄRKYTTÄVÄN iso doggi. En tiedä onko tuo joku hevosen ja doggin hybridi vai mitä sille on syötetty ;) On varmaan harvinaisen iso ja komia ku mikä!!

http://www.daneworld.com/sharcon.htm

Alimmaisista kuvista näkee koiran todellisen koon.

20

3007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just

      Ota huomioon, että Amerikassa kuvaajat myös etsivät sen kuvakulman, jossa koira näyttää mahdollisimman suurelta. Lisäksi esittäjän koko vaikuttaa siihen kuinka isolta koira näyttää.

      En tiedä mihin tiettyyn koiraan viittasit tuolla suurella koolla. Amerikkalaiset doggit ovat korkeampia kuin Eurooppalaiset.

    • omistaja

      Hei!

      Kuvakulmasta näyttää kyllä, että koira on iso ja hyvännäköinen, riippuen kuitenkin siitä miten kookas näytteilleasettaja on. Suomestakin näitä jättiläisiä löytyy. Itselläni on iso doggi ja varmaan kookkaimpia mitä suomessa on.

      • Voiko muuten kysyä miten iso se sinun doggisi on? Minulla on 5 vuotias Noora neiti ja sen säkä on 86cm ja painaa yli 70 kg.


    • Koirakko

      mutta juuri alimmaisista huomasin ainakin yhtä kuvaa käsitellyn. Eli siinä oli ainakin kaksi kuvaa päällekkäin.

    • Dogi

      Voihan olla että nämä naiset ovat pienikokoisia, esim 150-160 centtisiä, silloin doggi näyttää isolta :=)

    • omistaja myös

      Sivuilla Olleet Dogit oli mielestäni kaikki normaali kokoa. Ei mitään silmiin pistävän isoa. Voin olla väärässä mutta luullakseni mustat ovat vielä erityisen kookkaita. Omalla Dogilla on ikää seitsemän kuukautta ja sen säkä on nyt reilu 80cm.

    • halukas

      Oon pitkään unelmoinut sinisestä doggista. Mistä kennelistä kannattaa kysellä tuota väriä? Olen kuullut että että siniset, mustat ja harlekiinit olisit hiukka isompia kuin ruskeat ja tiikerit, pitääkö paikkansa?

      • meilläkin on

        eli isoja sinisiä löytyy esim. Geneddasta:
        www.genedda.com
        Meilläkin on sellainen, ja jos nyt ei ihan jättiläinen, niin iso kuitenkin :o)


      • meiltäkin

        Sinisiä löytyy myös Kennel Herdolfista
        http://luke.tienhaara.net/herdolf.htm

        Meiltä löytyy myös isoja sinisiä. Samaa kokoluokkaa kuin kuvassa oleva sininen. Olen sen koiran nähnyt muuten luonnossa.


      • omistaja

        Kannattaa kysellä www.genedda.com. Kasvattajalla monien vuosien kokemus ja saanut arvostetun kasvattajapalkinnonkin, joten kysellä kannattaa !!! Pitää yhteyttä pennun omistajiin ja antaa mielellään neuvoja sekä apua pennun kasvattamisessa esiintyviin kysymyksiin.


    • patti

      Näyttää että alimmaiset koirat olisivat lihaksikkaampia kuin mitä olen yleensä kuvista nähnyt ja jos vertaa ylempiä koiria? Enkä sekin vaikuttaa tuohon kokoon ja näyttävyyteen.

      • blackmagictiger

        TOP3 SUOSIKIT
        1.BERNHARDINKOIRA
        2.NÖFFI
        3.TANSKANDOGGI


    • SIMO

      Tuon upean sinisen Tommyn poika Simo, hieno sininen mies:)

      • KEPSS

        MUN UNELMAROTU NUMERO 2 JA TÄLLÄSEN KANSSA OIS IHANAA PEUHATA.LENKITTÄÄ SITÄ KOIRAPUISTOISSA JA RAJASAARESSA SEKÄ KÄYDÄ NÄYTTELYISSÄ SAAKKA JA SITTEN AINA TAMPEREELLA ASTI JA ULKOMAILLA SAKSASSA < VAU OLI TODELLAKIN UPEA < JA MUN SUOSIKKEJA ON MUSTAT JA SINISET SEKÄ KELTAISET JA HARLEKIINIT..OLISI IHANAA OLLA TANSKANDOGGIOMISTAJA MONIEN JULKKUJEN JOUKOSSA TAUNO TASALAKKINA JA SELLAISENA KOVANA DOGGIOMISTAJANA OLISI UPEAA OLLA TUTTU NÄYTTELYISSÄ SAAKKA


    • nikka

      Meillä myös tosi iso doggi,säkä n.metrin.Riippuu vähän kenen mielestä jätti ja kenen ei.

      • iso sininen

        Se on niin suhteellista mikä iso ja mikä ei


    • doggilo

      Mulla alta vuoden ikänen doggi ja on jo melkein 90cm korkea ja kasvuiässä..

      Ei pelkkä korkeus näytä isolta vaan sitten kun tulee se rotevuus.. itse tätä mieltä..

    • blackmagictiger

      MÄ OON KANSSA IHAILLU TANSKANDOGGIN TODELLA ISOA JA HELVETIN ULJASTA KOKOA,VOISIN HYVIN KUVITELLA ITSENI SELLAISEN OMISTAJANA..

    • blackmagictiger

      hitto mäkin oon aina ihaillu isoja rotuja < bernhardinkoira ja tanskandoggi

      • utelias

        Jatketaas aihetta..mielenkiintoista olis tietää minkä kokoisia doggeja täältä palstalaisilta löytyy?

        Doggienne korkeus/paino/ikä/sukupuoli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe