Olen koko lukioajan ollut pihalla siitä minne alalle haluaisin kouluttautua. Valitsin sitten itseä eniten kiinnostaneet ja sujuneet aineet kirjoitettavaksi. Nyt on kuitenkin alkanut vetämään diplomi-insinöörin koulutus puoleensa.
Kuulema vain äikästä, matikasta ja fysiikasta tai kemiasta saa pisteitä ja ne sitten ratkaisevat mihin kouluun pääsee. Mun valittuihin aineisiin ei siis fysiikka eikä kemia kuulu ja saisin sitten pisteitä vain äikästä ja matikasta… Onko siis jollakin kokemusta, että onko mahdollista päästä yliopistoihin diplomi-insinööriksi todistushaulla ilman fysiikkaa tai kemiaa?
Olen siis abi ja kirjoitan kuukauden päästä jo ekat aineet, olis vaikeaa ja suoraan sanoen aivan vitun perseestä alkaa tässä vaiheessa keväälle vaihtamaan aineitani fysiikkaan taikka kemiaan :D. Vai onko jollakin kokemusta tai mielipiteitä tästä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista. Sori jos vaikutan tietämättömältä tai laiskalta, olen molempia.
Diplomi-insinööriksi ilman fysiikkaa tai kemiaa?
Anonyymi-ap
0
303
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810