Tuista voitaisiin ennen valvontojen valmistumista maksaa puolet ennakkona.
Tästä kannattaisi nyt ottaa koppi.
Tukimaksujen ennakot avuksi maatalouden ahdinkoon
13
161
Vastaukset
- Anonyymi
Isoilla tiloilla kymmenien, jopa satojen tuhansien, eurojen tukimaksujen siirtyminen loppuvuoteen ja jopa seuraavan vuoden puolelle on jokavuotinen ongelma.
- Anonyymi
Tukien maksatukset tulee tässä haastavassa tilanteessa hoitaa 50 prosentin osalta ennakkoon. Se auttaisi etenkin investoivia ja velkaisia viljelijöitä.
- Anonyymi
Mitä se sitten muuttaisi.Eihän nuo tuet riitä muutenkaan yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Olisi parempi että tilille lätkäistään 55tonnia nyt eikä vasta ensivuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi parempi että tilille lätkäistään 55tonnia nyt eikä vasta ensivuonna.
Ei ne lähellekään tuollaisia ole
- Anonyymi
Eikös tuet olekaan 'korvauksia'?
- Anonyymi
Kyllä ne korvauksia on, mutta se ei ole olennaista tähän maksuaikatauluun liittyen.
- Anonyymi
Suomalaiset jääräpäät antaa mennä maataloustuottajat konkkaan, samoin oman isänmaamme. Ei mitään väliä millän kun on totuttu hyvään elintasoon sekä normiin , yhteiskunta elättää minun ei tarvitse tehdä mitään. Sanna Mariinin mantra oli Suomi on vauras maa , on joidenkin mielestä totta. Nyt tarttis etsiä ne vaurauden ettei olla köyhyyden tiellä. Sanna vain bilettää uusissa vaatteissa erilaisilla festareilla. Tässä meille esimerkki elämästä.
- Anonyymi
Maataloudessa eletään nyt korkeiden korkojen aikaa – hoitamattomien luottojen määrä kasvanut merkittävästi.
- Anonyymi
Tuet vai korvaukset?
- Anonyymi
Osuuko korvauselätti-terminä liian arkaan paikkaan?
- Anonyymi
Maataloustukia pitää nyt korottaa, Momentum on nyt!
- Anonyymi
Osaatko perustella miksi EUn korkeimpia elinkeinotukia pitäisi korottaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887