Mihinkäs olisi jämpsässä mukava viedä tyttönen reffeille?
Ensitreffit
15
742
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipolaan siivoamaan.
- Anonyymi
Tietysti jämpsän porttiin puremaan munkkia namskis ja maiskis 😘
- Anonyymi
Huoltoasemalle munkille kaltaistensa seuraksi.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät munkin purija
- Anonyymi
Alkuun jotain kevyempää kattausta, kysy vaikka jos hän vaikka lähtisi kanssasi ulos teelle.
- Anonyymi
Kannattaa melkein kysästä häneltä mitä haluaisi tehdä, täällä ei oikein hirveesti mitään muuta ole kuin mitä himoksella nyt voi tehdä.. Juveninkoski on keväisin ihan hieno paikka käydä katsomassa mutta en tiedä näin kesästä/syksystä.
- Anonyymi
Jep jep trolli se tämäkin aloitus
- Anonyymi
Tämä koski voisi tosiaan olla käymisen arvoinen.. kiitoksia vinkistä🙂👍
- Anonyymi
Pyydä häntä seuraavasti: Tulisitko ulos teelle, vaikkapa Kustaan ikkunan alle.
Kerro sitten mitä tuumasi! - Anonyymi
Kävelylle Pukinvuoreen ja sit saunaan ja uimaan Särkijärvelle.
Rasuaan. - Anonyymi
Joenrannan kun kävelee Paunusta Kansanopistolle, on siinä hieno reitti.
- Anonyymi
Juu käydään käpsyttelemässä kun uudestaan nähään😉 Kiitosta vaan vinkistä👍
- Anonyymi
Ei aloittajalla varmaan edes ole ketään ketä pyytää.
- Anonyymi
Ihana aloitus! Olisinpa tuo tyttönen.
- Anonyymi
Riippuu tietenkin tyttösen ja riiuumiehen mielenkiinnon kohteista, että onko se mukava treffipaikka elokuvat vai kirkkokonsertti vai Jokirannan illanvietto. Vai menettekö yhdessä kalalle tai sienimehtään. Vaihtoehtojahan löytyy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752