Mihinkäs olisi jämpsässä mukava viedä tyttönen reffeille?
Ensitreffit
15
728
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipolaan siivoamaan.
- Anonyymi
Tietysti jämpsän porttiin puremaan munkkia namskis ja maiskis 😘
- Anonyymi
Huoltoasemalle munkille kaltaistensa seuraksi.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät munkin purija
- Anonyymi
Alkuun jotain kevyempää kattausta, kysy vaikka jos hän vaikka lähtisi kanssasi ulos teelle.
- Anonyymi
Kannattaa melkein kysästä häneltä mitä haluaisi tehdä, täällä ei oikein hirveesti mitään muuta ole kuin mitä himoksella nyt voi tehdä.. Juveninkoski on keväisin ihan hieno paikka käydä katsomassa mutta en tiedä näin kesästä/syksystä.
- Anonyymi
Jep jep trolli se tämäkin aloitus
- Anonyymi
Tämä koski voisi tosiaan olla käymisen arvoinen.. kiitoksia vinkistä🙂👍
- Anonyymi
Pyydä häntä seuraavasti: Tulisitko ulos teelle, vaikkapa Kustaan ikkunan alle.
Kerro sitten mitä tuumasi! - Anonyymi
Kävelylle Pukinvuoreen ja sit saunaan ja uimaan Särkijärvelle.
Rasuaan. - Anonyymi
Joenrannan kun kävelee Paunusta Kansanopistolle, on siinä hieno reitti.
- Anonyymi
Juu käydään käpsyttelemässä kun uudestaan nähään😉 Kiitosta vaan vinkistä👍
- Anonyymi
Ei aloittajalla varmaan edes ole ketään ketä pyytää.
- Anonyymi
Ihana aloitus! Olisinpa tuo tyttönen.
- Anonyymi
Riippuu tietenkin tyttösen ja riiuumiehen mielenkiinnon kohteista, että onko se mukava treffipaikka elokuvat vai kirkkokonsertti vai Jokirannan illanvietto. Vai menettekö yhdessä kalalle tai sienimehtään. Vaihtoehtojahan löytyy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048