Onko tämä epärehellinen yritys vielä toiminnassa?
Luumäen Pelletti Oy
7
1595
Vastaukset
- Anonyymi
Sef holding ilmeisesti jatkaa tämän törkyläjän toimintaa usean eri yrityksen nimellä..
- Anonyymi
Sisu energy finland on tämä yritys nykyisin ei kannata sekaantua samat huijarit pyörittää kuin pellettiäkin.
- Anonyymi
Myllymaan pyllistys Oy
Tuottaa reilusti papanaa. - Anonyymi
Hei. Istuin luumäen pelletin hallituksessa vuonna 2004.
- Anonyymi
Missä vankilassa pelletin hallitus istui ??
- Anonyymi
Tuotetta tilasin ja tuli sovitusti. Laatu mitä pitikin ja hinta oli kilpailukykyinen. Suosittelen. menneisyydestä en tiedä, kunhan talvella lämpöä riittää.
- Anonyymi
Onnittelen,. On harvinaista on saada tuolta laatutavaraa, itse vaihdoin toimittajaa huonon laadun vuoksi ja nyt myös tilaukset ja kuljetukset toimivat erinomaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400