Tässä taas yksi:
https://tekniikanmaailma.fi/sahkoautomarkkinoille-raju-haastaja-kia-ev3n-hinnat-alkavat-36-990-eurosta/
Yhä halvempia ja halvempia sähköautoja valuu markkinoille määriä kasvattamaan
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kiinnostus sähköautoihin ole minnekään kadonnut. Nyt on tullut riittävästi edullisia malleja ja hinnat muissa eivät enää laske.
- Anonyymi
Muunmuassa Kia EV 3 ja Volvo EX 30
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muunmuassa Kia EV 3 ja Volvo EX 30
Onhan noita paljon jo muitakin noiden lisäksi.
- Anonyymi
No jos pärjää autolla jolla latausväli on parhaissa olosuhteissa 350 km . Ja haluaa maksaa tuosta 37000 € . Toivottavasti kauppa käy . Jatkan kuitenkin diiselilläni matkaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos pärjää autolla jolla latausväli on parhaissa olosuhteissa 350 km . Ja haluaa maksaa tuosta 37000 € . Toivottavasti kauppa käy . Jatkan kuitenkin diiselilläni matkaa .
Vieläkö verot ovat alle tonnin vuodessa dieselillä? Minä myin sen pois, kun meni 700€ rikki. Vaihdoin plugariin, ja nyt seuraavaksi sähkikseen.
- Anonyymi
Kia valmistaa jo niin suuria sarjoja sähköautoja että hintoja voi laskea.
- Anonyymi
Sääliksi käy Euroopan autoteollisuuden tulevaisuus.
- Anonyymi
Aivan oksettavan ruma auto ja vaikuttaa laadultaan surkealta.
- Anonyymi
Käytettynä maahantuoduista, käytettynä myydyistä ja ensirekisteröidyistä sähköautoista kertyy tänä vuonna suurempi määrä kuin koskaan aiemmin.
Että se siitä romahduksesta. - Anonyymi
käykö sähköautoille toisen kerran, jo ajo loppuu kun akku loppuu,
- Anonyymi
Pari vuotta Suomen talvessa tekee omistajan nöyräksi.
- Anonyymi
Kunhan valmistussarjat nousevat yhtäsuuriksi kuin polttomoottoriautoilla niin kaikki hinnat ovat 30.000 - 40.000 euroa.
- Anonyymi
Odotan Kia EV 3 tuloa ja koeajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit327261Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e784314Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne562640- 552136
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281679Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71657Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3421410Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us131232Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.561077- 761030