Tässä taas yksi:
https://tekniikanmaailma.fi/sahkoautomarkkinoille-raju-haastaja-kia-ev3n-hinnat-alkavat-36-990-eurosta/
Yhä halvempia ja halvempia sähköautoja valuu markkinoille määriä kasvattamaan
13
210
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kiinnostus sähköautoihin ole minnekään kadonnut. Nyt on tullut riittävästi edullisia malleja ja hinnat muissa eivät enää laske.
- Anonyymi
Muunmuassa Kia EV 3 ja Volvo EX 30
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muunmuassa Kia EV 3 ja Volvo EX 30
Onhan noita paljon jo muitakin noiden lisäksi.
- Anonyymi
No jos pärjää autolla jolla latausväli on parhaissa olosuhteissa 350 km . Ja haluaa maksaa tuosta 37000 € . Toivottavasti kauppa käy . Jatkan kuitenkin diiselilläni matkaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos pärjää autolla jolla latausväli on parhaissa olosuhteissa 350 km . Ja haluaa maksaa tuosta 37000 € . Toivottavasti kauppa käy . Jatkan kuitenkin diiselilläni matkaa .
Vieläkö verot ovat alle tonnin vuodessa dieselillä? Minä myin sen pois, kun meni 700€ rikki. Vaihdoin plugariin, ja nyt seuraavaksi sähkikseen.
- Anonyymi
Kia valmistaa jo niin suuria sarjoja sähköautoja että hintoja voi laskea.
- Anonyymi
Sääliksi käy Euroopan autoteollisuuden tulevaisuus.
- Anonyymi
Aivan oksettavan ruma auto ja vaikuttaa laadultaan surkealta.
- Anonyymi
Käytettynä maahantuoduista, käytettynä myydyistä ja ensirekisteröidyistä sähköautoista kertyy tänä vuonna suurempi määrä kuin koskaan aiemmin.
Että se siitä romahduksesta. - Anonyymi
käykö sähköautoille toisen kerran, jo ajo loppuu kun akku loppuu,
- Anonyymi
Pari vuotta Suomen talvessa tekee omistajan nöyräksi.
- Anonyymi
Kunhan valmistussarjat nousevat yhtäsuuriksi kuin polttomoottoriautoilla niin kaikki hinnat ovat 30.000 - 40.000 euroa.
- Anonyymi
Odotan Kia EV 3 tuloa ja koeajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749