Eli siis vaihdoin kaasarin 19mm dellortoon, nytten se ei enään käynnisty kaasari saa bensaa mutta se ei kulje sylinteriin/koneeseen tulpan reiästä kun laitto paperin ja otti pois niin tuli kuivana. (ei siis mitään aikasempaa kokemusta kaasareista) mopona toimii yamaha dt 07 50cc.
Yamaha Dt kaasarin vaihdon jälkeen mopo ei saa bensaa koneeseen
4
453
Vastaukset
- Anonyymi
no nyt kannattaa ottaa selvää miten kaasutin toimii, sekä 2-tahti moottorin toiminta. sitten kun ne tiedon olet ymmärtänyt voit ruveta selvittämään miksi moottori ei käy.
Jos kuritkin on paikoillaan niin sinulla on melkoisen iso kaasari.
- Anonyymi
Siinä on kuriton putki sekä rajottamaton cdi en tiiä paljooka et mitkä on kuristettuja ja mitkä ei omistanu mopon vasta vähän aikaa
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kuriton putki sekä rajottamaton cdi en tiiä paljooka et mitkä on kuristettuja ja mitkä ei omistanu mopon vasta vähän aikaa
Joo ei se 19mm paha ole jos kuriton 50cc tekniikka ja vielä se tehoputki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614594Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1533328Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142057- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161552- 611445
- 2611219
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351020Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50989Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.42973