Kylläpä minä olen kaunis nainen kun katselin itseäni peilistä uusissa vaatteissa. Kyllä minä saan varmaan ihanan ja rikkaan miehen itselleni. Sitten me rakennamme ison ja komean talon Kuhmoon. Lähdemme ulkomaille usein lomalle. Siellä me lekottelemme hiekkarannalla ja hotellissa syömme herkkuja ja rakastelemme kiihkeästi...
Kaunis olen
17
1238
Vastaukset
- Anonyymi
No sehän on Paavo parranpärinä arhinmäki kaljakasseineen ja spraymaaleineen.
- Anonyymi
Oliko hiki ku heräsit
- Anonyymi
Aivan varmasti näin 😂
- Anonyymi
Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille
- Anonyymi
Joko keksit hyvän pin uppi nimen itsellesi. Pitäähän jokaisella oman elämänsä staralla sellanen olla
- Anonyymi
Jos ukkomiehen haluat mukaan, voin vaimolta tiedustella lupia.
- Anonyymi
Ilmeisesti aloittaja peilasi ainoastaan alastonta ahterikanttiaan, halpahallin uudet kalsarit nilkoissaan?
- Anonyymi
Kyllä tässä kylässä ei ole muita kuin kateellisia mulkkuja. Jatka sinäkin vaan kaljan kiskomista ja rumana olemista niin ulkoisesti kuin sisäisesti. omapa on läskimahas ja epätoivosi.
- Anonyymi
Onko hänet jo valokuvaaja onnistunut kuvaamaan...
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Nykyään naiset kuvaavat toinen toistaan kauniimpia kuvia faceen, sitten ukot kuolaa niiden perään..tuottaneeko tyydytystä, sieltä lähtee usein pettämisen alku
- Anonyymi
Kyllä se oli olohuoneen ikkuna, kadulle päin oleva, jonka edessä keimailit.... Eikä sulla sitä paitsi ollu mitään päällä, älä höpötä. Terveisin naapurin mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli olohuoneen ikkuna, kadulle päin oleva, jonka edessä keimailit.... Eikä sulla sitä paitsi ollu mitään päällä, älä höpötä. Terveisin naapurin mies
Likastuiko ikkuna sisältä päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Likastuiko ikkuna sisältä päin
Joo, rojut lens ruutuun!!
- Anonyymi
sehän on tässä kylässä paha juttu jos joku ihminen on persoonallinen ja kauniskin vielä niin sisältä kuin ulkoa, voi kamalaa sentään! Ei kaikki ole ukkonsa pieksämiä ja alistamia, tai tiettyyn lokeroon jämähtäneitä. Eikös kateuskin ole yksi synti ja tässä kylässä sekin pitäisi jo ymmärtää kun tuntuu olevan niin uskonnollista tekopyhää sakkia. Jospa annettaisiin vaan kaikkien olla niin kuin he ovat ja jatketaan omaa elämää, ehkä sekin vois sitä verisuonien kiristelyä helpottaa kun pidettäisiin omista asioista parempaa huolta!
- Anonyymi
Terveisiä about vuodesta 5000.
Kerro oma luonneidentiteettisi käyttöjärjestelmäsarja, sekä toiveesi ukkosi vastaavasta. - Anonyymi
Suuret on luulot jollakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354239Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2131364- 301083
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871058Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461030Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62984