Semmosta että se vanhempi miespotilas ihastuu häntä hoitavaan nuoreen sairaanhoitajattareen ja se hoitajatar siihen potilaaseen.
Olette neiti niin kaunis, sanoisi se potilas.
Ja te olette niin komea, vastaisi se hoitajar.
Tehdäänkö sinunkaupat, kysyisi potilas.
Tehdään vain, vastaisi hoitajatar.
He keskustelisivat ahkerasti joka päivä keskenään ja lopulta tulisesti rakastuisivat toisiinsa.
Kun viikko olisi kulunut, työntäisi hoitajatar potilaansa rullatuolissa tupakkahuoneeseen, auttaisi hänet penkille istumaan, alkaen siinä hänen kanssaan rakastelemaan.
Mutta pahaksi onneksi tulisi juuri silloin kesken aktin tohtori sinne tupakkahuoneeseen, heidät yllättäen.
Mutta mitäs te hoitajatar oikein täällä touhuilette potilaanne kanssa, kysyisi tohtori järkyttyneenä näkemästään.
Olen ottamassa potilaaltani pulssia herra tohtori, vastaisi hoitajatar, näettehän te sen itsekin.
Juuri niin, aivan oikein, olenhan minä nähnyt tuota uutta pulssinottotapaa käytettävän aikaisemminkin, mutten ole tainnut pysyä kehityksen mukana, vastaisi tohtori anteeksi pyydellen.
Jatkakaa ja tulkaa työvuoronne jälkeen ottamaan minulta myös pulssi, kun en tunne itseäni oikein terveeksi, mutisisi tohtori otsaansa koitellen.
Mutta sillä vanhalla tavalla ja lähettäkää neiti Vanhanen sitä ottamaan.. niin ja hänhän jääkin jo huomenna eläkkeelle!
Ja niin edelleen..
hmm..
taidankin kirjoittaa sen novellin itse..
Joo niin minä teen, mutten näytä sitä sitten muille!
Moi!
Kirjottakaa joku miespotilaasta ja sairaanhoitajattaresta sairaalan vuodeosastolla!
Anonyymi-ap
4
1301
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän spede päivität kokoajan niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Nimenomaan niinhän sinä teet. Mistäs muuten niuvanniemen tapahtumat tietäsit.
- Anonyymi
Sieltähän buaahaa olet päivitellyt tilannettasi jo muutaman vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän buaahaa olet päivitellyt tilannettasi jo muutaman vuoden.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6032734Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061434
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111208
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 84965
- 48930
- 47871