Yhteen sivutyöhön tarttis toisen puhelimen johon voi vastata, muuta puhelimella ei tarvi tehdä. Työpaikasta sanotaan että voi vaikka ärrältä hakea pelkän sim-kortin mutta erillistä liittymää ei tarvitse ja sanottu että näin ovat itsekin toimineet. Onko asia tosiaan näin? Muualta yrittäny kysellä niin sanotaan että liittymä tarvitaan :D
Tarvitseeko liittymää jotta voi vain vastaanottaa puheluita vai riittääkö pelkkä sim-kortti?
14
816
Vastaukset
- Anonyymi
Prepaid toimii niin että siihen ladataan saldoa
- Anonyymi
niimpä, toimiskohan tällä? jos vastaanotan puheluita niin kuluuko se saldo ees eli meniskö se sitten käytännössä vaan sillä alotusmaksulla? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niimpä, toimiskohan tällä? jos vastaanotan puheluita niin kuluuko se saldo ees eli meniskö se sitten käytännössä vaan sillä alotusmaksulla? :D
Saldo ei kulu puheluita vastatessa. Tosin Prepaid toimii vuoden ajan viimeisestä latauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saldo ei kulu puheluita vastatessa. Tosin Prepaid toimii vuoden ajan viimeisestä latauksesta.
Vaan jos ei tee sitä ensimmäistä latausta, niin sitten ei toimi kuin muutaman kuukauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan jos ei tee sitä ensimmäistä latausta, niin sitten ei toimi kuin muutaman kuukauden.
Toinen vaihtoehto on Elisan latausliittymä. Se on samantyyppinen kuin Prepaid eli käytöstä maksetaan ennakkoon. Se on voimassa 24kk tilauksen/saldolatauksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan jos ei tee sitä ensimmäistä latausta, niin sitten ei toimi kuin muutaman kuukauden.
ilmeisesti avauspaketin yhteydessä tulee kaupan päälle saldoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on Elisan latausliittymä. Se on samantyyppinen kuin Prepaid eli käytöstä maksetaan ennakkoon. Se on voimassa 24kk tilauksen/saldolatauksen jälkeen.
okei, tää kuulostaa vielä paremmalta pitääpä tsekata. Kiitos :)
- Anonyymi
Tietenkin tarvitset liittymän.
- Anonyymi
Osta r-kioskista DNA super prepaid liittymä hintaan 4,90€ sis. 5€ puheaikaa. Ja kun lataat oston yhteydessä vaikka 10€ saat ärrältä 5€ kaupan päälle. Ja liittymä toimii vuoden , jolloin tarvitsee ladata lisää saldoa.
- Anonyymi
jotain tämmöstä suunnittelinki :)
- Anonyymi
Elisan latausliittymän avaus on ilmainen. Minimilataus 5€ ja saldoa tarvitsee lisätä 24 kk välein.
- Anonyymi
Jos ostaa prepaidin n. 5€ lataa silloin 10€ kun liittymä sulkeutuu esim.
- Anonyymi00014
Niinjoo kai ne tuota prepaidia tarkoitti vaikka liittymähän sekin on.
- Anonyymi00015
Dnaalla on sivutöitäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa813548Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292363Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402006Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171606- 631244
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59903
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää73898- 77879