Oon 13v ja haluisin kissan ( ja mun vanhemmatkin haluu ) nii minkä rotusen vois viedä valjaissa ulos ja vois opettaa temppuja? Ja voitaisiin hoitaa sen turkkia kerran viikossa.
Kissa minulle
6
283
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä perehdyt ensin kissan hoitamiseen, ja sinulla on myös rahaa varattuna kuluihin. Rokotukset. Madotusta. Mahdollisiin sairauksiin eläinlääkärikuluja varten. Pystyt vastaamaan kissan asianmukaisesta ruokinnasta. Varaudu 50- 70 euron ruokintakuluihin/ kk.
Sinulla on aikaa opettaa kissa valjaisiin rauhassa, se vie yli viikon vähintään. Sinulla on noin yleisesti tietämystä kissojen käyttäytymisestä ja elekielestä, että osaat tulkita kissaasi.
Sinä sitoudut, kissasi voi elää yli 20 vuotiaaksi jos on saanut perimässä kortit oikein ja hoidat sitä hyvin.- Anonyymi
Totta. Monilla kissoilla virtsatieongelmia= pissaavat sisällä huonekalut, vaatteet jne.
Aiheuttaa riitoja perheessä,Ja hoito kallista.
- Anonyymi
Etkö just kyselly koiria🙈
- Anonyymi
No siis millä tahansa rodulla voi tehdä noita asioita.
- Anonyymi
Jos eläimellä on turkki ja se ulkoilee, se pitää hoitaa joka päivä. Kevyt harjaus ja ihon tunnustelu päivittäin läpi riittää. Kissa kerää punkkeja ja hilseilee helposti. Kaikki tällaiset pitää poistaa.
Kaikki kissat oppii valjaisiin ja temppuja. Pitää vain opetella kouluttamaan ensin.- Anonyymi
Ei hyvää päivää. Ensin pitää osata kissan perushoito. Ruokinta, kissan luontainen käytös on ymmärrettävä, ettei se pääse luonnosta tappamaan lintuja. Toisekseen se lakipuoli pitää sisäistää. Kissa ei pärjää duomen luonnossa talvella. Eikä ole kotoperäinen laji, vaan jopa metsästyslaki rinnastaa villiintyneen kissan minkkiin ja supikoiraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955