Oon 13v ja haluisin kissan ( ja mun vanhemmatkin haluu ) nii minkä rotusen vois viedä valjaissa ulos ja vois opettaa temppuja? Ja voitaisiin hoitaa sen turkkia kerran viikossa.
Kissa minulle
6
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä perehdyt ensin kissan hoitamiseen, ja sinulla on myös rahaa varattuna kuluihin. Rokotukset. Madotusta. Mahdollisiin sairauksiin eläinlääkärikuluja varten. Pystyt vastaamaan kissan asianmukaisesta ruokinnasta. Varaudu 50- 70 euron ruokintakuluihin/ kk.
Sinulla on aikaa opettaa kissa valjaisiin rauhassa, se vie yli viikon vähintään. Sinulla on noin yleisesti tietämystä kissojen käyttäytymisestä ja elekielestä, että osaat tulkita kissaasi.
Sinä sitoudut, kissasi voi elää yli 20 vuotiaaksi jos on saanut perimässä kortit oikein ja hoidat sitä hyvin.- Anonyymi
Totta. Monilla kissoilla virtsatieongelmia= pissaavat sisällä huonekalut, vaatteet jne.
Aiheuttaa riitoja perheessä,Ja hoito kallista.
- Anonyymi
Etkö just kyselly koiria🙈
- Anonyymi
No siis millä tahansa rodulla voi tehdä noita asioita.
- Anonyymi
Jos eläimellä on turkki ja se ulkoilee, se pitää hoitaa joka päivä. Kevyt harjaus ja ihon tunnustelu päivittäin läpi riittää. Kissa kerää punkkeja ja hilseilee helposti. Kaikki tällaiset pitää poistaa.
Kaikki kissat oppii valjaisiin ja temppuja. Pitää vain opetella kouluttamaan ensin.- Anonyymi
Ei hyvää päivää. Ensin pitää osata kissan perushoito. Ruokinta, kissan luontainen käytös on ymmärrettävä, ettei se pääse luonnosta tappamaan lintuja. Toisekseen se lakipuoli pitää sisäistää. Kissa ei pärjää duomen luonnossa talvella. Eikä ole kotoperäinen laji, vaan jopa metsästyslaki rinnastaa villiintyneen kissan minkkiin ja supikoiraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547