Taas persun alut räälläävät viritetyillä mopoillaan humalassa pitkin kylää.
Missä poliisit?
17
360
Vastaukset
- Anonyymi
Missä vanhemmat? Kotona tuiskeessa ja lapsoset kylillä.
- Anonyymi
Voi sua tuttisuuta. Mene töihin äläkä vingu siellä.
- Anonyymi
Nuoriso tottakai harrastaa. Hommaa korva tulpat tai muuta muualle.
- Anonyymi
Mopopojista viis, antaa lasten harrastaa. Mutta aloittajalla on pahemman tason vainoharhaisuutta ja psykoosia. Jos näkee persuja joka puolella, on se jo syy mennä kyselemään apua muumilaakson puolelta. Normaali elämähallinta näyttää olevan hukassa.
- Anonyymi
KOtoa se kasvatus lähtee. Nämäkin mopo pojat aikanaan miehistyvät armeijan käytyään.
- Anonyymi
Ei siellä enää tehdä sitä... ei ainakaan jotenkin minun ymmärtämälläni tavalla. Rasistiseksi sovinistiksi siellä vissiinkin opetetaan enää nykyään, kuntoilua siellä ei ole. Toisaalta naisia on siellä enemmän ja osa pojista on ensikertaa siellä "kosketuksissa" moisiin, joten pää hajoaa heti. Pitäisi vanhempien siis jo kotona opettaa että kaikki ei ole todellakaan poikia.
- Anonyymi
Sikalan arkipäivää.
- Anonyymi
"Missä poliisit?"
Eivät enää eduskunnassa.- Anonyymi
...tai no liiottelin :D Rantanen vain lähti ja Vornanenhan poistui vain persuista ja meidän Jokinen täältä. Rikosta ei missään ole tapahtunut... tai no Vornanen saa olla yhä poliisikin eli ei mitään seuraamuksia. Näin se homma menee. Pyöritellään pyöritellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai no liiottelin :D Rantanen vain lähti ja Vornanenhan poistui vain persuista ja meidän Jokinen täältä. Rikosta ei missään ole tapahtunut... tai no Vornanen saa olla yhä poliisikin eli ei mitään seuraamuksia. Näin se homma menee. Pyöritellään pyöritellään.
...Olisi todellakin toivottavaa että nämä poliisit ja vartijat/järjestyksenvalvojat lopettaisivat rikkomasta lakia ja purkaen omaa aggressiotaan syyttömiin esim. minuun kun käyn vain ruokakaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Olisi todellakin toivottavaa että nämä poliisit ja vartijat/järjestyksenvalvojat lopettaisivat rikkomasta lakia ja purkaen omaa aggressiotaan syyttömiin esim. minuun kun käyn vain ruokakaupassa.
...Jos poliisi/vartija/järkkäri räyhää ja käyttää väkivaltaa eri muodoissaan (hallintakeinoja) vain oman fiiliksen mukaan, niin saahan niitä itseäänkin sitten pahoinpidellä ihan miten vaan nyt olo on. Tänään oli vähän huonompi päivä ja vartija naama v*tutti, niin saahan sitä nyt vetää sitä turpiin. Säännöt on säännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jos poliisi/vartija/järkkäri räyhää ja käyttää väkivaltaa eri muodoissaan (hallintakeinoja) vain oman fiiliksen mukaan, niin saahan niitä itseäänkin sitten pahoinpidellä ihan miten vaan nyt olo on. Tänään oli vähän huonompi päivä ja vartija naama v*tutti, niin saahan sitä nyt vetää sitä turpiin. Säännöt on säännöt.
...Mutta olisi todellakin toivottavaa että nimenomaan niissä poliiseissa (!!!) ei olisi ihmisiä, jotka käyttää väkivaltaa vain koska nyt sattui olemaan huono päivä ja toinen ärsyttää. Siinä kohtaa mulla ainakin tulee POLIISIA ikävä. Ois enemmän kuin toivottavaa että nämä TURVALLISUUSalan kaverit noudattaisi lakia eivätkä pahoinpitelisi kansalaisia vain kun nyt v*tuttaa.
Normi kansalainen kuitenkin pidättelee kiukkujaan ja noudattaa lakia. On omituista ettei nämä meidän turvallisuudesta (MUKA) huolehtivat tee sitä itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mutta olisi todellakin toivottavaa että nimenomaan niissä poliiseissa (!!!) ei olisi ihmisiä, jotka käyttää väkivaltaa vain koska nyt sattui olemaan huono päivä ja toinen ärsyttää. Siinä kohtaa mulla ainakin tulee POLIISIA ikävä. Ois enemmän kuin toivottavaa että nämä TURVALLISUUSalan kaverit noudattaisi lakia eivätkä pahoinpitelisi kansalaisia vain kun nyt v*tuttaa.
Normi kansalainen kuitenkin pidättelee kiukkujaan ja noudattaa lakia. On omituista ettei nämä meidän turvallisuudesta (MUKA) huolehtivat tee sitä itse....Jos normikansalainenkin osaa selvitä tilanteesta, niin on vähintään omituista ettei ammattilainen sitä sitten osaa tehdä. Sanotaan että on stressaavaa ja tuo nyt ei selitä mitään!!! Onhan se nyt stressaavaa joo olla rikoksen uhri. Ihanko kaikki täällä vaan saa rikkoa lakia ja pahoinpidellä muita kun nyt stressaa niin p*rkeleesti?? Jos ei pää kestä - ja selkeästi EI kestä - niin vaihtaa alaa tai menee ainakin lomalle.
Joku heti kritisoi että just nyt tarvitaan järkkäreitä/poliiseja eli ei saisi missään nimessä vähentää niitä ja minä p*rkele sanon että me ei tarvita yhtään n*tsip*skaa tuonne virkaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jos normikansalainenkin osaa selvitä tilanteesta, niin on vähintään omituista ettei ammattilainen sitä sitten osaa tehdä. Sanotaan että on stressaavaa ja tuo nyt ei selitä mitään!!! Onhan se nyt stressaavaa joo olla rikoksen uhri. Ihanko kaikki täällä vaan saa rikkoa lakia ja pahoinpidellä muita kun nyt stressaa niin p*rkeleesti?? Jos ei pää kestä - ja selkeästi EI kestä - niin vaihtaa alaa tai menee ainakin lomalle.
Joku heti kritisoi että just nyt tarvitaan järkkäreitä/poliiseja eli ei saisi missään nimessä vähentää niitä ja minä p*rkele sanon että me ei tarvita yhtään n*tsip*skaa tuonne virkaan!..."just nyt tarvitaan..."
- Multa pöllitään läppäri >> Teen rikosilmoituksen.
- En edes odottanut mitään tapahtuvan hirveästi, kun ei ne saa mökkimurtojakaan selvitettyä.
- Sitten saan jonkun v*tunh*ron huutamaan mulle ja valehtelemaan päätökseen ja sen takia koko rikosilmoitukseni mitätöidään >> Teen kantelun.
- Kanteluni menee tietenkin läpi, koska poliisi toimi ilmeisen väärin, siinäKIN tapauksessa että hänen valheensa olisi ollut totta. Minulle kuitenkin mainittiin että hän oli kuitenkin ainoa poliisi, joka mitenkään yritti edes asiaa tutkia. Minua ei moinen lohduttanut hevonv*ttuakaan, kun en olettanutkaan että sillä olisi ollut kiire. Mutten odottanut että joku s**tanan h*ro tulee mulle karjumaan sen takia että minulta on varastettu läppäri ja se h*ro valhetelee ummet lammet sinne papereihin vain päästäkseen mahdollisimman äkkiä eroon koko jutusta.
Yritän tässä vain sanoa että... sen jutun olisi voinut (ja pitänyt!) hoitaa asiallisesti eikä ikinä mennä sille linjalle että alkaa raivota ja hävittää juttua vain maton alle ja valehdella vielä lisää siihen päälle!! Meinaan vaan että palaamme tuohon juttuni alkuun eli poliisit eivät nytkään kerkeä hoitaa näitä hommia ja niin olipa tosi hieno idea poliisinaikkoselta pistää kaikki ihan p*skaksi ja laittaa kymmeniä (?) ihmisiä hoitamaan nyt tätä aiheuttamaansa sotkua, traumatisoida asiakas ja aiheuttaa luottamuspulaa poliisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."purkaen omaa aggressiotaan syyttömiin esim. minuun kun käyn vain ruokakaupassa."
Koko p*ska on alunperinkin ollut vain heidän itse aiheuttamansa. Minua ei olisi tarvinnut/pitänyt ikinä sotkea tähän farssiin.
- Anonyymi
Jaaha. Taas se sama tyyppi sählää ja sotkee tämänkin asiallisen ketjun omilla höpinöillään.
- Anonyymi
On kuulemma persujen ehdokas ensi vaaleissa tämä höpöttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983