Muutos lupaa parempaa kuvaa ja parempaa ääntä. En halua enää
yhtään muutosta. Telkkarini kuva ja ääni on aivan hyvä ja kelpaa minulle
loistavasti.
Joutuuko noin 300000 kotitaloutta taas ostamaan jonkun lisäapparaatin televisioon vai uuden television ? En halua enää ostaa uutta telkkaria,
vanhan kuva ja ääni on ihan tarpeeksi hyvä, tuskin edes erottaisin muutosta,
joka tulee keväällä 2025.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e6f89a14-6105-4bfb-9838-5bb482f81293
Noin 300000:een kotitalouteen tulee taas televisiomuutos
9
160
Vastaukset
- Anonyymi
Itse heitin telkkarin pois. Huomasin mitä aivopesua siellä on ja mitä päähäni jäi niistä ohjelmista. Ei kiitos.
Toisaalta sadat tuhannet suomalaiset vastaanottavat jo HD -kuvaa laitteillaan itse siitä mitään tietämättä, etenkin vanhukset, joille jälkikasvu tai asentajat ovat käyneet asentelemassa kanavat paikalleen jo vuosia sitten.
Kyse ei ole mistään muutoksesta, vaan vanhojen matalaresoluutioisten SD -lähetysten lopettamisesta.- Anonyymi
Sekö ei ole muutos?
- Anonyymi
Ei tuu mulle ainakaan kun ei telkkaria ollut moneen vuoteen!
- Anonyymi
Suurimmalla osalla on asia kunnossa, kun on uudempi TV.
Olisi keljua olla ilman telkkaria. Uutiset, ajankohtaisohjelmat
ja moni muukin jäisi katsomatta.
TV on yksinäiselle mukavaa ajankulua varsinkin iltaisin.
Päivällä jotakin muutakin tekemistä voi keksiä, jos ei ole. Minulla on 1 kotona ja kaksi mökeillä.
Vain 1 on sellainen, mistä näkyy HD-lähetys.
2 sitten vaikenee.
En kyllä mitään erota vanhan ja uuden tekniikan kuvan välillä.
Turhana koen kyllä muutoksen.
Itse katselen eniten tätä toiseksi vanhinta, joka sekin on jo useamman vuoden vanha.
Siinä on niin hyvä ja selkeä, helppokäyttöinen TV-opas, josta aina salaan päivän tarjonnan.
Harmittaa, kun se menee pimeäksi.
Eniten surettaa, mikä määrä tulee maailmaan taas jätettä ja kuinka raaka-aineita taas uusiin kaivetaan maan sisästä.
Niinhän se menee, kun on kyse luonnonvarojen käytöstä ja ilmaston hoidosta, että toisien asioiden kimpussa huudetaan aina ja toisissa asioissa taas ollaan hiljaa.- Anonyymi
Joa se muutos koskee tiettyjä ohjelmien näkymistä ?
- Anonyymi
Aloituksen linkissä lukee:
"Yle lakkauttaa perustasoiset tv-lähetykset ja siirtyy HD-aikaan keväällä 2025.
Jotta Ylen kanavia voi katsoa muutoksen jälkeenkin, on vastaanottimessa oltava
HD-valmius"Katsoin tuota uusinta vehjettä, siinä on HD-kanavat 21-25 ja sisältävät Yle1 ja 2 ja Teema sekä MTV3, että nelonen.
Noista muista maksuttomista en tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268