KUITTI KUITTI

Anonyymi-ap

Ottakaahan se kuitti ostoksista kaupassa käydessänne. Voi olla, että joissakin pienemmissä liikkeissä käsitellään rahaa väärinkin. Ja saa nähdä milloin Heikura vajoaa maan sisään. Rappusilla on jo hyvä alku...

19

1656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi

Voe pahoton maikka.

• Anonyymi

Perustuksissa vikaa, vai?

• Anonyymi

Raotakaopassa on soanu kysellä kuittie jo kolmessa polvessa

• Anonyymi

Mitä teki sillä kuitilla teette mulle on sama minne ne rahat sullotaan ku ostan tavaraa eikuulu mulle minne yrittäjä ne survoo

• Anonyymi

Yrittäjä on ärhäkällä päällä, onko ryyppy jääny päälle jo kolmessa polvessa

• Anonyymi

Pitkäaikaistyöttömyys lisääntyi Kainuussa 13 prosenttia edellisvuodesta. Uusien avoimien työpaikkojen määrä laski 25 prosenttia.
      KIITOS PERUSSUOMALAISET vastuunkannosta

• Anonyymi

Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava.

• Anonyymi00014
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava.

Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tuolle sähkön hinnalla

• Anonyymi

Voe pahoton maikka.

• Anonyymi00011

Ja sitten ärsyynnytään kun kuittia tarjotaan!

• Anonyymi00012

Itse teen kauppaa vain ilman kuittia, edullisempaa.

• Anonyymi00013

Samoin! Ymmärrän täysin kuititonta työntekoa/kauppaa. Jo tässä on veronmaksajana saanu luusereita elättää! Kaikenmaailman ulkomaanapuun meijän veroeurot laitetaan. YMS YMS! Pikkasen hyvitystä omaan taskuun, omiin ostoksiin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Samoin! Ymmärrän täysin kuititonta työntekoa/kauppaa. Jo tässä on veronmaksajana saanu luusereita elättää! Kaikenmaailman ulkomaanapuun meijän veroeurot laitetaan. YMS YMS! Pikkasen hyvitystä omaan taskuun, omiin ostoksiin.

Minä en oo uskaltanu pimeitä töitä tehdä oon panostanu verosuunnitteluun eli veron kiertoon

• Anonyymi00017

Perävalo takuulla

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ihan uteliasuuttani kysyn paljonko maksat vuodessa veroja kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä asia?

• Anonyymi00015

Taitaa heikura olla viimeinen mistä valot sammutetaan tuo portaan uusiminen ei konkkaan aja

• Anonyymi00018

Heikura on paras kauppa kuhmossa.

• Anonyymi00019

Kortilla maksaessa on erittäin vaikea käsitellä maksu tapahtumaa väärin.
      Tiliote veloituksesta käy kuitista.
      Jostain luin, että n, 85% ostoksista maksetaan kortilla.
      Jos kortti ei kelpaa kaupassa niin suosiolla voi asiakas jättää ostamatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1567
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26