Ottakaahan se kuitti ostoksista kaupassa käydessänne. Voi olla, että joissakin pienemmissä liikkeissä käsitellään rahaa väärinkin. Ja saa nähdä milloin Heikura vajoaa maan sisään. Rappusilla on jo hyvä alku...
KUITTI KUITTI
19
1656
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Perustuksissa vikaa, vai?
- Anonyymi
Raotakaopassa on soanu kysellä kuittie jo kolmessa polvessa
- Anonyymi
Mitä teki sillä kuitilla teette mulle on sama minne ne rahat sullotaan ku ostan tavaraa eikuulu mulle minne yrittäjä ne survoo
- Anonyymi
Yrittäjä on ärhäkällä päällä, onko ryyppy jääny päälle jo kolmessa polvessa
- Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömyys lisääntyi Kainuussa 13 prosenttia edellisvuodesta. Uusien avoimien työpaikkojen määrä laski 25 prosenttia.
KIITOS PERUSSUOMALAISET vastuunkannosta- Anonyymi
Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava.
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava.
Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tuolle sähkön hinnalla
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi00011
Ja sitten ärsyynnytään kun kuittia tarjotaan!
- Anonyymi00012
Itse teen kauppaa vain ilman kuittia, edullisempaa.
- Anonyymi00013
Samoin! Ymmärrän täysin kuititonta työntekoa/kauppaa. Jo tässä on veronmaksajana saanu luusereita elättää! Kaikenmaailman ulkomaanapuun meijän veroeurot laitetaan. YMS YMS! Pikkasen hyvitystä omaan taskuun, omiin ostoksiin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Samoin! Ymmärrän täysin kuititonta työntekoa/kauppaa. Jo tässä on veronmaksajana saanu luusereita elättää! Kaikenmaailman ulkomaanapuun meijän veroeurot laitetaan. YMS YMS! Pikkasen hyvitystä omaan taskuun, omiin ostoksiin.
Minä en oo uskaltanu pimeitä töitä tehdä oon panostanu verosuunnitteluun eli veron kiertoon
- Anonyymi00017
Perävalo takuulla
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan uteliasuuttani kysyn paljonko maksat vuodessa veroja kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä asia?
- Anonyymi00015
Taitaa heikura olla viimeinen mistä valot sammutetaan tuo portaan uusiminen ei konkkaan aja
- Anonyymi00018
Heikura on paras kauppa kuhmossa.
- Anonyymi00019
Kortilla maksaessa on erittäin vaikea käsitellä maksu tapahtumaa väärin.
Tiliote veloituksesta käy kuitista.
Jostain luin, että n, 85% ostoksista maksetaan kortilla.
Jos kortti ei kelpaa kaupassa niin suosiolla voi asiakas jättää ostamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371567Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141