Ottakaahan se kuitti ostoksista kaupassa käydessänne. Voi olla, että joissakin pienemmissä liikkeissä käsitellään rahaa väärinkin. Ja saa nähdä milloin Heikura vajoaa maan sisään. Rappusilla on jo hyvä alku...
Vastaukset 19
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Perustuksissa vikaa, vai?
- Anonyymi
Raotakaopassa on soanu kysellä kuittie jo kolmessa polvessa
- Anonyymi
Mitä teki sillä kuitilla teette mulle on sama minne ne rahat sullotaan ku ostan tavaraa eikuulu mulle minne yrittäjä ne survoo
- Anonyymi
Yrittäjä on ärhäkällä päällä, onko ryyppy jääny päälle jo kolmessa polvessa
- Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömyys lisääntyi Kainuussa 13 prosenttia edellisvuodesta. Uusien avoimien työpaikkojen määrä laski 25 prosenttia.
KIITOS PERUSSUOMALAISET vastuunkannosta- Anonyymi
Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava.
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava.
Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tuolle sähkön hinnalla
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi00011
Ja sitten ärsyynnytään kun kuittia tarjotaan!
- Anonyymi00012
Itse teen kauppaa vain ilman kuittia, edullisempaa.
- Anonyymi00013
Samoin! Ymmärrän täysin kuititonta työntekoa/kauppaa. Jo tässä on veronmaksajana saanu luusereita elättää! Kaikenmaailman ulkomaanapuun meijän veroeurot laitetaan. YMS YMS! Pikkasen hyvitystä omaan taskuun, omiin ostoksiin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Samoin! Ymmärrän täysin kuititonta työntekoa/kauppaa. Jo tässä on veronmaksajana saanu luusereita elättää! Kaikenmaailman ulkomaanapuun meijän veroeurot laitetaan. YMS YMS! Pikkasen hyvitystä omaan taskuun, omiin ostoksiin.
Minä en oo uskaltanu pimeitä töitä tehdä oon panostanu verosuunnitteluun eli veron kiertoon
- Anonyymi00017
Perävalo takuulla
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan uteliasuuttani kysyn paljonko maksat vuodessa veroja kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä asia?
- Anonyymi00015
Taitaa heikura olla viimeinen mistä valot sammutetaan tuo portaan uusiminen ei konkkaan aja
- Anonyymi00018
Heikura on paras kauppa kuhmossa.
- Anonyymi00019
Kortilla maksaessa on erittäin vaikea käsitellä maksu tapahtumaa väärin.
Tiliote veloituksesta käy kuitista.
Jostain luin, että n, 85% ostoksista maksetaan kortilla.
Jos kortti ei kelpaa kaupassa niin suosiolla voi asiakas jättää ostamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651842Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139982
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16891- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 56529