Litimärkänä pesä

Anonyymi-ap

Kävin just huoran luona Jakikseesa,bongasin seksitreffeiltä,piti olla menkat päällä.Tiedän että hienoja naisia pitää kohdella kuin huoraa ja huoraa kuin kuningatarta.Kallis kukkakimppu ja suklaakonvehtirasia mukana piipahdin tämän parikymppisen 50-kiloisen kaunissilmäisen ja pitkät vaaleat hiukset omaavan naaraan luona.Tuoksuin hyvälle,tiesin hänen pitävän siitä.Rauhallista esileikkiä , suukottelua korvaan ja kaulaan hellästi.Käteni kävi selkää pitkin alas pyrstöön asti .Jatkoin kiusottelua pitkään ja hän kyllä tunsi kivikovan kalun farkuissani.Pyysin luvan kouraista kovaa persettä,keskisormi löysi tiensä pillun huuliin ja miten märkänä hän oli.Luulin ensin että menkoista märkä,mutta kirkasta nestettä oli.Nuoren tytön pillu.Kuiskasin korvaan ja pyysin lupaa tunkeutua takaa,olin joutunut antamaan ekstraa paljaalla naimisesta.Käänsin tämän tatuoidun pikkuruisen tytön seinää vasten ja haistelin hänen hiuksiaan .Asetin kalun hänen reisien väliin ja kiusasin häntä.Kyrpäni oli kiiltävänä hänen mehuistaan.Kun tunkeuduin hitaasti hänen sisään,kuulin pienen huokauksen hänen suustaan.Miten hyvältä se tuntuikaan .Maailma antoi parastaan.Tiesin että tuo tyttö nautti siitä .Kiimainen naisen alku.Kävimme lattialle , hän nelinkontin ja pylly pystyssä ja mikä näkymä !Kävin taas kovana sorvin ääreen ja sanoin että sano jos sattuu tai otan liian kovaa .Todellisuudessa en välittänyt hiukkaakaan jos panin liian lujaa.Näky oli mitä riettain ,kivikova kunnon kaluni kävi nuoren tytön pillussa litisten ja lotisten ,synnyttämättömän pieniviivaisen pikkuhäppäreiden välissä kiiltävänä ja vaatien.Märkä pienen tytön pillu , kuukautisverta ei ainakaan vielä näkynyt kalussa,minua se olisi kyllä kiihottanut vielä enemmän.Huomasin kyllä että tytön ääntely kävi kovemmaksi ja huomasin kun hän puristi kätensä välillä nyrkkiin.Jos hän olisi sanonut, että lopeta,sattuu,liian kovaa .En olisi lopettanut , nautin tilanteesta niin paljon.Välillä tuli ilmaa pillusta pierun tavoin ja lätinäkin voimistui kun kynsin kyrvällä pikkupimppiä.Kiihotti myös se pieni peräaukko jota pyllynposkia levotellessäni ihailin, mutta sinne ei saanut laittaa.Onko kauniimpaa kuin kiimassa voihkiva pikkuinen tyttö tiukan pillun kanssa.Otin hänen kätensä pitkine kynsineen ja asetin sen alapäähän jotta hän runkkaisi samalla itseään,mutta hän ei tykännyt siitä.Kun ei totellut sanatonta toivettani,rankaisin kovalla nainnilla .Pohjaan asti ja kovalla kiinnipitämisellä monta kertaa ja aina nopeammin ja näin kun hän nautti siitä.Kaikki naiset on huoria.Kun otin kyrvän ulos , näky oli kiihottava,pieni pillu spermaa valuen.Väsyneenä hän kääntyi selälleen ja tiesin mitä pitää tehdä.Samalla kun suukottelin lävistettyjä nännejä ,laitoin kolme sormea supussa tuohon märkään vittuun ja aloitin G-pisteen naputtelun rajusti runkkaamallaTyttö katsoi minua kauniilla silmillään , kuin anoen että juuri siitä .Käsi tissillä ja toinen syvällä vitussa kovaa runkaten ja minä kiihotuin taas.Laitoin hänen kätensä kyrvälleni ja näytin että vedä edestakaisin mutta hän oli niin kiihkossaan että vaan puristi sitä niin kovaa että tuntui.Kovaäänistä huohotusta ,pillun litinää ,vahva sperman tuoksu ja lopulta kovaääninen huuto tytön suusta.Raukeus.Annoin suukon tytön poskelle mutta tyttö kaappasi huuleni ja suuteli minua.Tuntui kivalta , huorat kun ei asiakkaitaan suutele.Johtui varmaan kukista jotka vein.Kävin vielä kokeeksi antamaan pusun alapäähän ,eikä hän ollut moksiskaan.Kun tässä nyt ollaan tyydyttäjän mainetta tekemässä , niin klitorishan pitää ilman muuta hoitaa.Pienet huulet , pienen tytön pillu on niin kaunis,Hellästi käsittelin ja tyttö otti pääni käsiinsä.Hiljaa imin pientä hernettä ,käytin oman kieleni alapuolta joka ei ole karhea,otin myös sen sen hellästi suuhun ja imin.Jalkoväli oli märkä spermastani ja levitteli sitä häpykummulle ja pyllyreikääkin.Koitin laittaa tuosta pienestä reiästä sormea sisään., mutta se estettiin heti.Hän pyysi minut vielä sisäänsä ja samalla hän halusi katsoa kun kyrpäni uppoaa häpykummun sisään pienten huulien välistä liukkaana ja eritteistä kiiltäen.Onko kauniimpaa näkyä kun tyttö jalat levällään tarkkailee kovan ja ison kullin työntöä pieneen pilluunsa.Ahnaasti odottaen saavansa kuuman siemensyöksyn sisäänsä ja toivoen kyrvän vielä pysyvän kovana.

24

4356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksitreffisivustolla oli todellakin tuo nainen Jakomäessä , reilusti tatuoitu.Kiihotuin huolella.

    • Anonyymi

      Spede on taas lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

      • Anonyymi

        Mitä osaatko sä oikein lukeakin. Eikö se sää mää ja bää kirjoita kommentitkin sun puolesta. Kuvia tietysti vaan kattelet.


      • Anonyymi

        Rane taas määkii täällä. Heinolan oma kylähullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rane taas määkii täällä. Heinolan oma kylähullu.

        Niihän sä rane näytät olevan määkimässä. Et sä missään Heinolassa en ole. Niuvanniemellä buaahaa olet ollut useamman vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rane taas määkii täällä. Heinolan oma kylähullu.

        Buaahaa sää pää ja mää olet sitten Heinolan Rane niuvanniemeltä et enää Heinolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rane taas määkii täällä. Heinolan oma kylähullu.

        Mitäs olet määkimässä. Mee pois kylähullu buaahaa.


      • Anonyymi

        Käytkö lukemassa joka keskustelun, että saat samat spede hommaa vetää joka keskusteluun 😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Olen 32-vuotias onnellisesti naimisissa oleva nainen, mutta haaveenani on että mieheni ottaisi minut joskus myös kovaa , laittaisi myös kätensä rajusti sisääni ja tyydyttäisi minut nautinnon huipulle .En vaan uskalla kertoa hänelle,pelkään että hän pitäisi minua liian siveetömänä..

      • Anonyymi

        Kyllä naimisissa ollessa pitäisi pystyä puhumaan ihan kaikista asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naimisissa ollessa pitäisi pystyä puhumaan ihan kaikista asioista

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Mistäs muusta voisit ollakkaan kiinnostunut. Paskastas sä kerrot joka kerta.


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa yhtä hyvin kuin seitsemän vuotias lapsi, ei ihme että ei saa seksiä kuin rahasta.

      • Anonyymi

        Oletko saman ikäinen. Tekstistäs päätellen olet 5v.


      • Anonyymi

        Hän sai kyllä tytön kostumaan ja niin sai minutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saman ikäinen. Tekstistäs päätellen olet 5v.

        Sun ikä taitaa olla 14v. Arvelisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ikä taitaa olla 14v. Arvelisin.

        Kuustoista oon ❤️


    • Anonyymi

      Siinä kohtihan se olisi jo ollut raiskaus jos hän on sua pyytänyt lopettamaan etkä lopettanu

      • Anonyymi

        Kiitos tarkasta huomiosta,vaan ei pyytänyt.Muutenkin oli vähäpuheinen itse aktin aikana.Se näky kyllä säilyy verkkokalvoilla lopun ikääni , kun kivikova kaluni pillunesteistä märkänä edestakaisin liikkein tunkeutui pienen pyllyn tiukkaan pillurakoon.Tiedän kyllä kun naaras nauttii !Sitä paitsi minähän rankaisin häntä siitä ettei hieronut klitoristaan vaikka olisin sitä himokkaana toivonut.Kiihotuin valtavasti kun vahvana otin perseestä kiinni ja nussin kovalla ja hyvällä tuota kiimaista söpöä pikkutyttöä.Kehonkielestä silloin kyllä huomasin että ehkä häneen vähän sattui,niin kovaa rynkytin,mutta varmaan jos sattui myös nautti siitä.Eihän myöskään puhunut kun katsoi kaluni uppoavan pilluhuulista sisäänsä selällä ollessaan.Kun kysyin hitaasti vai kovaa,katsoi vaan alapäähänsä limaista näkyä.Välillä katsoi minua silmiin silmät puoliummessa,välillä vääntelehti päätänsä molemmille puolille.Kivikova kyrpäni hänessä,varmana ja hitaasti liikkuen.Hänen kätensä viipyilivät käsivarsillani ,välillä vatsallani hän jopa kurkottautui nuolemaan hikeä rintakehältäni.Se oli oikeaa rakastelua .Huomasin hänen inisevän ja voihkivan kovempaa ja hän kurkotti suutelemaan minua riettaasti suu ammollaan ja sanoen Nyt,pane mua ! Rakastelu muuttui nussimiseksi ja tunsin itseni mieheksi , tuo tyttö halusi minua.En tiedä kasvoiko kaluni entisestään mutta kiihotuin valtavasti ja halusin todella antaa tuolle pillulle munaa!Rynkytin ja nussin minkä jaksoin.Hänkin liikutti lantiotaan ikäänkuin päästäkseni paremmin hänen vittuunsa.Hänen kätensä olivat hakeutuneet pakaroilleni antamaan lisää vauhtia ja rytmiä.Hän alkoi äänekkäämmin voihkia ja vääntelehtiä allani.Minä nautin kaikesta näkemästäni.Hiestä märät vartalomme,hänen hiuksensa,eritteiden tuoksut,hänen pienet tisut kovine nänneineen ja kova kaluni tiukassa reiässä vikkelästi tikaten. Aivan kuin tietäen että purkautuisin , hän katsoi minua silmiin ja kielellä lipoi huulian.Tunsin kun kyrpäni alkoi nytkähtemään ja terskasta purkautui siemenet sisään.Hän kurottautui suutelemaan minua kun olin vielä hänen sisällään.En tiedä oliko hän saanut orgasmia ja kun otin kyrvän pois laitoin sormet taas pilluun valmiina vielä runkkaamaan G-pistettä mutta hän otti kuitenkin käteni pois sieltä ja laittoi huulilleensa ja nuoli spermaisia sormiani.
        Se olisi ollut raiskaus jos olisin tunkeutunut hänen peräaukkoonsa.Mutta siitä hän ei tykännyt.Minua kuitenkin kiihotti tuon reiän näkeminen niin täydellisessä pyllyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tarkasta huomiosta,vaan ei pyytänyt.Muutenkin oli vähäpuheinen itse aktin aikana.Se näky kyllä säilyy verkkokalvoilla lopun ikääni , kun kivikova kaluni pillunesteistä märkänä edestakaisin liikkein tunkeutui pienen pyllyn tiukkaan pillurakoon.Tiedän kyllä kun naaras nauttii !Sitä paitsi minähän rankaisin häntä siitä ettei hieronut klitoristaan vaikka olisin sitä himokkaana toivonut.Kiihotuin valtavasti kun vahvana otin perseestä kiinni ja nussin kovalla ja hyvällä tuota kiimaista söpöä pikkutyttöä.Kehonkielestä silloin kyllä huomasin että ehkä häneen vähän sattui,niin kovaa rynkytin,mutta varmaan jos sattui myös nautti siitä.Eihän myöskään puhunut kun katsoi kaluni uppoavan pilluhuulista sisäänsä selällä ollessaan.Kun kysyin hitaasti vai kovaa,katsoi vaan alapäähänsä limaista näkyä.Välillä katsoi minua silmiin silmät puoliummessa,välillä vääntelehti päätänsä molemmille puolille.Kivikova kyrpäni hänessä,varmana ja hitaasti liikkuen.Hänen kätensä viipyilivät käsivarsillani ,välillä vatsallani hän jopa kurkottautui nuolemaan hikeä rintakehältäni.Se oli oikeaa rakastelua .Huomasin hänen inisevän ja voihkivan kovempaa ja hän kurkotti suutelemaan minua riettaasti suu ammollaan ja sanoen Nyt,pane mua ! Rakastelu muuttui nussimiseksi ja tunsin itseni mieheksi , tuo tyttö halusi minua.En tiedä kasvoiko kaluni entisestään mutta kiihotuin valtavasti ja halusin todella antaa tuolle pillulle munaa!Rynkytin ja nussin minkä jaksoin.Hänkin liikutti lantiotaan ikäänkuin päästäkseni paremmin hänen vittuunsa.Hänen kätensä olivat hakeutuneet pakaroilleni antamaan lisää vauhtia ja rytmiä.Hän alkoi äänekkäämmin voihkia ja vääntelehtiä allani.Minä nautin kaikesta näkemästäni.Hiestä märät vartalomme,hänen hiuksensa,eritteiden tuoksut,hänen pienet tisut kovine nänneineen ja kova kaluni tiukassa reiässä vikkelästi tikaten. Aivan kuin tietäen että purkautuisin , hän katsoi minua silmiin ja kielellä lipoi huulian.Tunsin kun kyrpäni alkoi nytkähtemään ja terskasta purkautui siemenet sisään.Hän kurottautui suutelemaan minua kun olin vielä hänen sisällään.En tiedä oliko hän saanut orgasmia ja kun otin kyrvän pois laitoin sormet taas pilluun valmiina vielä runkkaamaan G-pistettä mutta hän otti kuitenkin käteni pois sieltä ja laittoi huulilleensa ja nuoli spermaisia sormiani.
        Se olisi ollut raiskaus jos olisin tunkeutunut hänen peräaukkoonsa.Mutta siitä hän ei tykännyt.Minua kuitenkin kiihotti tuon reiän näkeminen niin täydellisessä pyllyssä.

        Mä käsitin, että sulla oli ne farkut ja kalsarit kokoaika jaloissa, mä riisun ne ennenkun meen punkkaan naisen kanssa!


    • Anonyymi

      Tykkään susta,voi kunpa voisimme tavata.
      Voisit pitää minua myös hyvänä.💇

      • Anonyymi

        Pidä hyvänäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä hyvänäs!

        Mitä tarkoitat ?


      • Anonyymi

        Tavataan vaan,miten ja missä ?
        Varmasti ei kaduta Sinua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe