juhannus Rodoksella

marjut

Keskiviikkona lähtö Rodokselle.. jess:))
Joo mut asiaan, viettääkö ne siellä juhannusta? Siis näkyykö mitenkään? Vai onko koko sanakin aivan vieras?

7

2552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan kännissä!

Rodoksella olin juhannuksena muutama vuosi sitten. Ainakaan paikalliset ei sitä vietä millään tavalla. Ei ollut yhtään hassumpaa loikoilla kuumien uima-altaan reunakivetysten päällä sunmalaisen öykkäröinnin sijaan.

• Tii

Ei juhannusta tunneta etelä-Euroopassa, paitsi jotkut ovat kuulleet keskiyön auringosta. Siellähän sitä ei näy. Aivan tavallinen viikonloppu, tosin lomallahan kaikki on juhlaa!

• melkein juhannuksena

Itse asiassa Kreikassa poltetaan nuotiossa vappuna oven päälle ripustetut kukkaseppeleet meidän juhannuksen aikoihin. Sitten hypitään nuotion yli ja se tuottaa jonkinlaista onnea. Jotenkin se ajankohta taitaa olla uskonnollinen ja pääsiäisestä riippuvainen, luultavasti. Itse olen ollut muutama vuosi takaperin siellä juhannuksena taisi osua juuri meidän juhannusaatoksi silloin.

• Zorbahus

Näin todella tapahtuu. Juhannuksena oli kokon polttoa. Lapset keräsivät kuormalavoja ym. poltettavaksi.

• Sepoteus

Olen ollut siellä kerran Juhannuksena ja menen taas tänä vuonna. Suomessa satoi räntää ja siellä oli 30 varjossa.

• EkaKertaRodoksella

Me olemme myös Rodoksella Juhannuksena. Mietin, että onko siihen aikaan jo mukavan lämmintä ympäri vuorokauden, ja onko esim. altaiden vesi päivisin lämmintä? Normaalisti olen käynyt välimeren maissa vasta heinä- tai elokuussa.

• JuhannusKiinnostaa

Kertokaa sitten tähän keskusteluun vuonna 2031 miten juhannus sujui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe