Löytyykö apua? Homeopatiasta
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen sairastanut kyseistä sairautta n.45 vuotta, en ole homeopatiaa kokeillut, joten sitä en osaa kommentoida. Kun kuulo menee sairastavista korvasta kokonaan, niin huimaukset ainakin minulla loppuivat, joitakin keikaus/humauksia on joskus ollut. Nyt kuitenkin jo 25 vuotta lähes oireeton, tasapainoinen kohtuullisen hyvä. Aikanaan sain nuokiertohuimaus kohtaukset hellittämään pyörittämällä päätä nopeilla liikkeillä vasemmalle ja oikealle. Aluksi tuntui mahdottomalta edes yrittää liikuttaa päätä tuon huimaukset aikana, mutta helpotti, kun uskaltautui kokeilemaan. Säännöllisyys päivärytmissä on ehdoton, vieläkin oireilee, heti jos päivärytmi muutaman päivän sekaisin, ja rauhallinen liikunta on hyväksi. Stressi pois jos mahdollista. Kovasti jaksamista sinulle, taudin ensimmäiset vuodet voivat olla haastavia, juuri kun luulet, että helpottaa, niin taas alkaa uusi huimauskausi. Pikkuhiljaa kohtaukset muuttuvat kuitenkin lievemmiksi ja lievemmiksi ja välillä voi olla vuosiakin ilman oireita. Toivotaan, että sinulla lievempi tautimuoto, kuin minulla ollut, johtuu kuulemma luonteesta, joka usein menierepotilailla liian tunnollinen ja stressaantuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51926
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11873En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 49514
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429