Transporno

Anonyymi-ap

Sellaista tiedustelisin, että toimivatko näiden typyjen kalut ihan oikeasti. Näin videon, jossa shemale sai kunnon erektion, mutta saattoiko se olla trikkiä? Ja jos stondis onnistuu, lentääkö mälli? Entä olisiko niin, että hormoneissa kun lyhyen tauon pitää ennen videon kuvausta, vähän elpyy heikennyt erektiokyky?

13

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sullakin ongelmat ja kysymykset ja vieläluulet et joltain netti-höpö-palstalta saisit tähän jonkun asiallisen vastauksen, mietippä han itse miten mahtaa asianlaita olla.

    • Anonyymi

      Jos molo lakkaa toimimasta hormonihoidon myötä, onko ainut keino elvyttää se lopettaa joksikin aikaa hormonit ja treenata?

      • Anonyymi

        Mihin sellainen henkilö tarvitsee moloa, joka käyttää hormoneita muuttuakseen naiseksi ulkoisestikin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pystyykö sillä panemaan? Lentääkö mäikky? Pystyykö tekemään naisen raskaaksi? Pystyykö kusemaan seisaaltaan?

      • Anonyymi

        Tämä asia käytiin palstalla läpi noin vuonna 2005. Vaikkei tämä pornopalsta olekaan, oli se kai sikäli hyvä, että käsitykset selkiytyivät hieman. Mutta se hieman transihmistä ottaa aivoon, että aihe tällä palstalla elvytetään parikymmentä vuotta myöhemmin.

        Voi kun tietäisit miten tyhmältä vaikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä asia käytiin palstalla läpi noin vuonna 2005. Vaikkei tämä pornopalsta olekaan, oli se kai sikäli hyvä, että käsitykset selkiytyivät hieman. Mutta se hieman transihmistä ottaa aivoon, että aihe tällä palstalla elvytetään parikymmentä vuotta myöhemmin.

        Voi kun tietäisit miten tyhmältä vaikutat.

        En ole kysyjä, mutta onko käynyt mielessä, etteivät kaikki ole syntyneet vuonna -49? Jos asia käsiteltiin palstalla vuonna 2005 kysyjä saattaa olla vaikka 18-v eikä ollut edes syntynyt silloin. Eivätkä kaikki noin muutoinkaan seuranneet palstaa vuonna viis, jolloin tätä palstaa ei tietääkseni edes ollut eikä niitä kirjoituksia löydä enää mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kysyjä, mutta onko käynyt mielessä, etteivät kaikki ole syntyneet vuonna -49? Jos asia käsiteltiin palstalla vuonna 2005 kysyjä saattaa olla vaikka 18-v eikä ollut edes syntynyt silloin. Eivätkä kaikki noin muutoinkaan seuranneet palstaa vuonna viis, jolloin tätä palstaa ei tietääkseni edes ollut eikä niitä kirjoituksia löydä enää mistään.

        Joo, ei eläkeläisen aivot ymmärrä sitä, että jos kysyjä on vaikka 30 tämä olisi ollut silloin 11 ja tuskin lukenut palstaa. Aika epätodellinen ajatus, että hän on luuhannut palstalla jo siitä asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei eläkeläisen aivot ymmärrä sitä, että jos kysyjä on vaikka 30 tämä olisi ollut silloin 11 ja tuskin lukenut palstaa. Aika epätodellinen ajatus, että hän on luuhannut palstalla jo siitä asti.

        Lisäksi voi niin olla, että kysyjä on ollut aikuinen silloin noin 2005 muttei seurannut keskustelua täällä silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi voi niin olla, että kysyjä on ollut aikuinen silloin noin 2005 muttei seurannut keskustelua täällä silloin.

        Oletko eläkeläinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko eläkeläinen?

        Ilmeisesti on, kun ei vastaa.


    • Anonyymi

      Erektion säilyminen hormonihoidossa on ehkä yksilöllisempää kuin luullaan. Joidenkin transsukupuolisia hoitavien lekurien mukaan se kyky yleensä katoaa mutta sen voi säilyttää penistä treenaamalla (todella tiuhalla panolla tai runkulla).

    • Anonyymi

      Mutta siemensyöksy on melkein täysi mahdottomuus. Sitä vastoin virtsareittiä eivät hormonit muuta, joten seisaaltaan virtsaamisen kyky ei ennen leikkausta poistu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe