Sellaista tiedustelisin, että toimivatko näiden typyjen kalut ihan oikeasti. Näin videon, jossa shemale sai kunnon erektion, mutta saattoiko se olla trikkiä? Ja jos stondis onnistuu, lentääkö mälli? Entä olisiko niin, että hormoneissa kun lyhyen tauon pitää ennen videon kuvausta, vähän elpyy heikennyt erektiokyky?
Transporno
13
1533
Vastaukset
- Anonyymi
On sullakin ongelmat ja kysymykset ja vieläluulet et joltain netti-höpö-palstalta saisit tähän jonkun asiallisen vastauksen, mietippä han itse miten mahtaa asianlaita olla.
- Anonyymi
Jos molo lakkaa toimimasta hormonihoidon myötä, onko ainut keino elvyttää se lopettaa joksikin aikaa hormonit ja treenata?
- Anonyymi
Mihin sellainen henkilö tarvitsee moloa, joka käyttää hormoneita muuttuakseen naiseksi ulkoisestikin?
- Anonyymi
Suosittelen lukemaan tuolta kirjoituksen nimimerkillä muttasiinäonvainse:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9090441/mies-leikatulle-transnaiselle - Anonyymi
Pystyykö sillä panemaan? Lentääkö mäikky? Pystyykö tekemään naisen raskaaksi? Pystyykö kusemaan seisaaltaan?
- Anonyymi
Tämä asia käytiin palstalla läpi noin vuonna 2005. Vaikkei tämä pornopalsta olekaan, oli se kai sikäli hyvä, että käsitykset selkiytyivät hieman. Mutta se hieman transihmistä ottaa aivoon, että aihe tällä palstalla elvytetään parikymmentä vuotta myöhemmin.
Voi kun tietäisit miten tyhmältä vaikutat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä asia käytiin palstalla läpi noin vuonna 2005. Vaikkei tämä pornopalsta olekaan, oli se kai sikäli hyvä, että käsitykset selkiytyivät hieman. Mutta se hieman transihmistä ottaa aivoon, että aihe tällä palstalla elvytetään parikymmentä vuotta myöhemmin.
Voi kun tietäisit miten tyhmältä vaikutat.En ole kysyjä, mutta onko käynyt mielessä, etteivät kaikki ole syntyneet vuonna -49? Jos asia käsiteltiin palstalla vuonna 2005 kysyjä saattaa olla vaikka 18-v eikä ollut edes syntynyt silloin. Eivätkä kaikki noin muutoinkaan seuranneet palstaa vuonna viis, jolloin tätä palstaa ei tietääkseni edes ollut eikä niitä kirjoituksia löydä enää mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kysyjä, mutta onko käynyt mielessä, etteivät kaikki ole syntyneet vuonna -49? Jos asia käsiteltiin palstalla vuonna 2005 kysyjä saattaa olla vaikka 18-v eikä ollut edes syntynyt silloin. Eivätkä kaikki noin muutoinkaan seuranneet palstaa vuonna viis, jolloin tätä palstaa ei tietääkseni edes ollut eikä niitä kirjoituksia löydä enää mistään.
Joo, ei eläkeläisen aivot ymmärrä sitä, että jos kysyjä on vaikka 30 tämä olisi ollut silloin 11 ja tuskin lukenut palstaa. Aika epätodellinen ajatus, että hän on luuhannut palstalla jo siitä asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei eläkeläisen aivot ymmärrä sitä, että jos kysyjä on vaikka 30 tämä olisi ollut silloin 11 ja tuskin lukenut palstaa. Aika epätodellinen ajatus, että hän on luuhannut palstalla jo siitä asti.
Lisäksi voi niin olla, että kysyjä on ollut aikuinen silloin noin 2005 muttei seurannut keskustelua täällä silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi voi niin olla, että kysyjä on ollut aikuinen silloin noin 2005 muttei seurannut keskustelua täällä silloin.
Oletko eläkeläinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eläkeläinen?
Ilmeisesti on, kun ei vastaa.
- Anonyymi
Erektion säilyminen hormonihoidossa on ehkä yksilöllisempää kuin luullaan. Joidenkin transsukupuolisia hoitavien lekurien mukaan se kyky yleensä katoaa mutta sen voi säilyttää penistä treenaamalla (todella tiuhalla panolla tai runkulla).
- Anonyymi
Mutta siemensyöksy on melkein täysi mahdottomuus. Sitä vastoin virtsareittiä eivät hormonit muuta, joten seisaaltaan virtsaamisen kyky ei ennen leikkausta poistu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683