Mikä minua vaivaa?

Anonyymi-ap

Minä olen homomies, mutta minua ei kiinnosta anaaliseksi ollenkaan. Miten tämä voi olla mahdollista?

11

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinulle on muodostunut kuva että homon tarvitisi olla kiinnostunut anaaliseksistä? Moni on toki kiinnostunut, osa jommassa kummassa roolissa ja osaa ei kiinnosta anaalileikit yhtään.

Mistä kiinnostuksen puute sitten voisi johtua. Ihan ensimmäisenä tulee tietenkin mieleen se mitä anusaukosta yleensä tulee eli uloste, sen haju ja sen myötä tavara itsekään, harvempaa miellyttää. Ehkäpä tämä vastenmielisyys liittyy osalla vastenmielisyyteen anaaliseksiä kohtaan. Tähän hygieniapuoleen löytyy keinonsa niin vastaanottavalle kuin sisääntyöntyvälle osapuolelle (eivät toki ole 100 %:sti luotettavia, mutta yleensä toimivat). Löytyy kyllä ihmisiä jotka saavat seksuaalista tyydytystä ulosteen kanssa touhuamisesta ja hajumaailmasta, mutta en tiedä onko heidän keskuudessaa henkilöitä, jotka eivät tykkää anaaliseksistä.

Toisena tulee mieleeni monissa syyllisyyttä ja syyllisyyden pelkoa*) herättävä lause eräästä kirjakokoelmasta "Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko." Tiedä kuinka alkuperäinen tuo tulkinta sitten on, mutta moni tulkinnee että tuossa rinnastetaan vaginaalinen naisen ja miehen välinen yhdyntä anaaliyhdyntään (mies-mies - no, toki mies ja nainenkin voivat anaaliyhdyntää harjoittaa, mutta melkeinpä veikkaan että Raamatusta löytyy pykälä jossa tuokin on kielletty.

Muut voivat jatkaa jos tulee uusia syitä mieleen tai ovat tunnistaneet sellaisia itsessään. Itselläni lähinnä tuo haju&ulostepuoli on hiemen hillinnyt intoa, mutta siitä huolimatta tunnen kyllä mielenkiintoa aiheeseen! :D

• Anonyymi

*) syyllisyyden pelko siis aktivoisi kokemaan inhoa tai vastenmielisyyttä tekoon, joka syyllisyyttä toisi

• Anonyymi

Jätin sen kaikkein ilmeisimmän syyn mainitsematta, joka hillinnee monien kiinnostusta touhuihin. Eikö porukka innostu keskustelemaan? :D

• Anonyymi

Vaivoja on monelaisia, ja yleensä ne on jokaisen itsensä kehittämiä oman päänsä sisällä. Ei pidä mitään yleistää, sillä jokainen on yksilö tässäkin asiassa.

• Anonyymi

Homot ovat sodomiitteja. Homouteen ei kuulu rakkaus tai hellyys. Nykyajan hapatusta tuollainen. Homous on sadomasokismia luonteeltaan, eli perversio.

• Anonyymi

Homouteen nimenomaan kuuluu rakkaus ja hellyys.

Anaaliseksi ei kiinnosta kaikkia.

• Anonyymi

Maailmaan mahtuu mielipiteitä ja väitteitä, osa totta ja osa veletta.

• Anonyymi

Ei läheskään kaikki tykkää työntää mitään omaan tai toisen p-reikään, saati nuolla sitä.

• Anonyymi

Haju erittäin vastenmielistä eikä lähde huuhtelemallakaan pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haju erittäin vastenmielistä eikä lähde huuhtelemallakaan pois.

Ja jos suihkussa huuhtelee niin bakteerit ja hajut leviää jokka ouilelle.

• Anonyymi

Eihän se anaaliseksi ole edes luonnollista .

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe